Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    multiplayer tegen maatjes on en offline.
     
  2. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    kan niet wachten ik ga dood MLO spelen hully mag ik je gamertag
     
  3. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ja hoor: hullybul
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik ga eerst lekker een cup spelen.. Gewoon CL met Tottenham..
    Effe oefenen. Daarna gaan we beginnen aan de MLO, wat heb ik daar toch een partij zin in :lol:.
    Lekker goedkoop talentjes kopen die andere gasten online niet vinden :p. Cattermole, Pjanic en Cooper enz. Laat die andere gasten maar lekker Messi kopen zodat die enorm duur wordt hoor :+.
    Ik ga voor een stabiel financieel beleid :D.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Mooi, weet ik dat ook weer. ;)
     
  6. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met de demo echt contneu''freeze's'' in beeld,niet heel lang maar wel vet irritant!!!!!
    Ook als de bal de doellijn passerd spring hij even vast.
    Ik hoop toch echt dat dit in het spel niet zo is:mad:
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik weet wel dat er fixes komen; dat heeft Jon Murphy gezegd. Daar wordt nu aan gewerkt door het ontwikkel-team.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hehe veel succes met Pjanic, spelers van Lyon zijn fucking lastig te kopen tenzij je club zelf hoog staat aangeschreven:+.
     
  9. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn MLO team ook al in mijn hoofd zitten


    Ter Rouwelaar

    Lorandinho Penders Horvath Schilder
    Kolkka Luicxk Gorter
    Leonardo Amoah Boussabon
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, creatief hoor! :+

    Ik ga denk ik gewoon op mijn eigen voetbalkennis af. Die goedkope talentjes enz die goed zijn in PES weet ik allemaal niet, dus dan maar hopen dat de talenten uit de echte voetbalwereld ook in PES goed zijn.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  11. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk ML....
    BAL interesseert me echt totaal niet, in je 1tje spelen ipv als een team.
    MLO, ken het concept nog niet 100%, ga je dan ook tegen anderen spelen? of is het meer de online manager kant.
    en online ranking haha, nee dat kan ik sowieso niet doen voordat de transfers geupdate zijn en voordat ik een beetje gewend bent geraakt.
     
  12. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    De game is in de free record aangekomen maar ze wachten op een bericht van het hoofdkantoor om hem in de rekken te leggen. Verwacht word begin volgende week
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ga eerst wat normale potjes tegen de CPU spelen als ik de game heb, en daarna voorzichtig beginnen met MLO. Haal ik Eriksen en Cabral wel, en dan nog natuurlijk Ninis. Voor wie hem kent. ;)
     
  14. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    in AMSTERDAM
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Mja, alles staat of valt met een solide online systeem! Wanneer het online goed draait, koop ik het spel. Is het online drama, dan laat ik hem lekker liggen:) Het online gedeelte in een spel is anno 2010 zo goed als het belangrijkste aspect in een game.
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ar ben ik het normaal wel mee eens maar bij footies ligt het voor mij toch wat anders, want ik kan me prima vermaken met offline master ligue dit doe ik al me hele leven... In 2010 ben ik ook online footies gaan spelen (pes) dus dat was geen succes... Maar ik denk dat mlo nu wel heel leuk wordt maar ik vind dat nie het belangrijkste. Met shooters enz juist wel maar dat ff terzijde
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Mja ik weet natuurlijk niet hoe het transferssysteem werkt nog..
    En anders haal ik wel Cattermole en Cooper, zijn ook 2 helden die vast wat makkelijker te krijgen zijn :p.

    Maar ik wacht eerst op een goede option file voordat ik met de offline Master League begin. Daarna veel uren erin pompen.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo, net terug van een speelsessie bij een maat van me. Eerst even gekeken naar hoe hij Be a Legend ging spelen, zag er goed uit! Veel menuutjes, opdrachten die je moet uitvoeren van de coach en verschillende zaakwaarnemers. A.I. is oké, soms wat rare beslissingen maar vaak pakken ze ook goed de bal af en lopen ze goed vrij.

    Daarna wat potjes gespeeld. Eerst Arsenal - Ajax. Arsenal natuurlijk niet met de juiste naam maar dat is allemaal aan te passen. Alle spelers zagen er goed uit, veel spelers met verschillende animaties en manier van lopen/schieten. Ook merk je meteen als een speler behendiger is, of juist een hele balvaste speler. Ik was Ajax, en dat speelde best lekker! Vreemd genoeg was Emanuelson na Suarez de beste speler dacht ik. El Hamdaoui zat er nog niet bij, eveneens als Ooijer. De spelers lijken erg goed zoals zij zijn in het echt, Suarez herken je ook meteen aan z'n kop! :D Alleen heeft hij langer haar, maar dat had hij 'vroeger' ook. Enoh, Sulejmani, De Zeeuw en Anita lijken ook erg goed.

    Er was één moment in de game dat Sulejmani en Clichy in een opstootje kwamen (cutscene) en 'volgens mij', ik weet het niet zeker trok de scheids toen geel voor beide spelers.

    Maar dan nu naar de gameplay. In het begin was het een beetje onwennig maar al gauw kregen we de smaak te pakken. Zo hadden wij beide een aantal mooie aanvallen wat resulteerde in een mooie kans. Zo ging ik met Suarez tussen twee spelers door en 'stifte' de bal over de keeper op de bovenkant van de lat. Dat chippen ging automatisch! Zal wel met de positie van de bal en de speler te maken hebben. Ook kreeg ik 1x de vrije trap mee toen 2 spelers mij insloten, ik tussen hun door probeerde te gaan en de schwalbe maakte.

    Één keer kwam voor dat ik probeerde te spelen naar een speler links in de ruimte, maar hij naar de spits aan de rechter kant passte, dat was wel jammer. Ik druk en richt toch echt naar de juiste speler waardoor ik ervan uit ga dat die hem ook zal ontvangen. Maar ik denk niet dat dit zo vaak voorkomt.

    Wat wel jammer was, was het feit dat we best vaak hadden dat, als je moet verdedigen en je wilt een sliding op de bal maken met een inlopende speler, dat je plots switchte van speler en bv je rechtsback een sliding op lucht maakt en de spits vrij kan doorlopen. Maar dit kun je veranderen. Door naar team select te gaan, op 'X' te drukken en dan kun je kiezen voor 1/2 assisted. Dat werkt stukken beter.

    Verder speelt het lekker weg, veel spelers zijn uniek en zodra je een mooie goal maakt na een sublieme aanval schiet je vuist in de lucht van vreugde en heb je weer het bekende 'PES moment' te pakken.

    Oja, ik zag nog dat je, dacht ik, van menu achtergrond kunt veranderen. Er zijn zover ik weet drie opties met verschillende kleuren. Natuurlijk allen met Messi erop.

    Mijn keuze is gemaakt, en ik zal zodra de game uitkomt PES 2011 aanschaffen. :)
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoe kan het dat die vriend hem al heeft dan?

    Ik kan ook niet meer wachten. 31 okt toernooi met vrienden, heb voor ac Milaan gekozen. Hopelijk staat iedereen er al bij van de voorhoede :).

    Wanneer gaan ze de spelersupdate doen? Lijkt me toch wel binnen een week nadat ie uit is gekomen?
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Als Konami het niet doet verwacht ik wel binnen een week een option file. ;).

    En leuk om te lezen Daz! Je moet PES inderdaad wel op semi-assisted spelen, anders is het verschrikkelijk :p.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina