Die deur gaat open op dag 3, nadat je Katey haar zombrex gegeven hebt (dus na 7AM). De deur blijft open tot 12PM volgen mij, kan 12AM zijn, maar dat weet ik zo even niet meer. Zorg dat je er gewoon zo snel mogelijk bij bent.
Als de deur weer dicht is gaat hij niet meer open, er ligt ook nog een outfit daarbinnen, dus dankzij die kamer zijn er 2 achievements die je kan missen (alle kleren en combo cards). Dus kijk als je binnen bent even goed rond, zorg dat je die outfit pakt, het heeft mij een extra playthrough gekost. Nog 3 dingetjes over deze deur:
Dingetje 1:
De deur gaat niet open als er meer dan 4 survivors actief zijn (dus ook side missions en die 3 poker survivors) aangezien er 4 mensen in die kamer zijn.
Dingetje 2: Zorg dat je een cementsaw + Plates bij je hebt als je naar binnen gaat (liggen vlakbij onder de grond, om het maar even letterlijk te vertalen ).
Dingetje 3: De survivors daarbinnen kun je niet redden de eerste keer dat je er komt, ze gaan niet mee. In case 6 ofzo krijg je vanzelf een berichtje over dat groepje .
Heb vandaag op de kleren en combo weapons na alle verzamel achievements gehaald. Die 150 melee items zijn zo bagger he, ik zou gek worden als ik er 1 gemist had . Morgen maar verder gaan en dan een dagje uitpikken voor de genocider achievements .
Laatst bewerkt: 2 okt 2010