1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 28 jan 2009.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Las net een tip op xbox360a.org:

    Neem voor de laatste cutscene een 'Painkiller in' (2 biertjes mixen volgens mij). Deze blijft actief na de cutscene, snel boven op 1 van die stijgers zo'n stalen pijp pakken en dan gewoon rammen voor het leven. Mocht je in de problemen komen, dan kun je altijd nog wat voedsel pakken.

    Je schijnt op deze manier geen rekening te hoeven houden met dat ding wat afloopt (geen zin in een spoiler, je snapt me wel :+).

    @Die cementzaag, die is er volgens mij gewoon niet.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je met je gezicht naar de hendel toe staat moet je over het bruggetje naar het linker platform lopen. Als je meteen rechst gaat ligt hij daar in de hoek. Heb hem er zelf mee verslagen en hij kon mij niet eens raken!
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dankje man. Met die cementzaag ging het inderdaad redelijk makkelijk!
     
  4. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Sinds die update krijg ik bij bepaalde combo's dik veel punten nu in 1 keer.

    Kan nu trouwens ook met de defiller rondjes blijven draaien door x ingedrukt te blijven houden. En daarmee pak je bij elke kill 350 pp:D.

    Gaat nu als een gek omhoog met levelen.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dat is die alternatieve attack ja :p geweldig is die
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wanneer is er een update geweest?
     
  7. marcoo

    marcoo Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    400 pts

    Death rising 2 kost rond de 60 euro in de winkel,maar als ik de demo download staat er bij full game 400 ms points.Klinkt heel mooi maar volgens mij zitten er haken en ogen aan.400 points is nog geen 5 euro en in de winkel rond de 60 euro,dat verschil lijkt mij toch wel wat te groot.er staat full game dus ik lees het toch goed.
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja als je goed leest is dat Case Zero. Het is een klein Dead Rising avontuurtje wat zich afspeelt vóór Dead Rising 2. Zegmaar een luxe demo, waarvoor je dus ook (maar) 400 msp voor moet neerleggen. Het echte spel kost inderdaad rond de 60, ik had m voor 45 euro gekocht op internet...
     
  9. James Pond

    James Pond Guest

    Maar Case Zero is de 400 punten wel waard hoor. zo'n kleine 5 euro voor een paar uurtjes plezier :)

    Maar DR2 is wel beter.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb net Case Zero uitgespeeld. Moeten alle resterende achievements steeds in 1 playthrough gehaald worden? (1000 zombies killen, 100.000 uitgeven etc.) Of blijft ie doortellen?

    En moet ik voor een van de achievements weer de Psycho vermoorden of hoeft dat niet meer? (bv dat ik alle survivors moet redden, alle combo cards) Vond dat een ongelooflijk kut gevecht, en hoop dat ik het nooit meer hoef te doen. :+
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het uitgeven wordt doorgeteld. Zombies niet, combo cards ook niet. Survivors moet je wel in 1 playthrough halen.
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ff een vraagje aan jou, weet jij hoe je die cementzaag + plates combocard krijgt. Want je moet dus door die deur in de sportzaak. Maar die is nooit open! Waarom?

    Ik moet alleen nog de pokerheren, een paar in Kathys space bij t begin van het spel, en die gasten in de sportzaak voor de full notebook.

    Ohja, en volgens mij heb ik alle kleding al aangehad. Maar moet je nou ook alle unlockables en zo aan hebben gehad? Nog geen 'chievement
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vond de sfeer in Case Zero eigenlijk beter dan die in DR2. DR2 leekt net weer iets te veel op DR1. Sommige stukken zelfs heel erg veel. Hoop gehoopt op wat meer buiten stukken bv, in dorpjes of steden.
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Vond ik juist niet. 8) Het leek te weinig op DR1. Ik had t ook wel leuk gevonden als je zoals in Case Zero over bepaalde dingen moest klimmen om zo deuren te kunnen openen, maar dat was hier ook niet terug te vinden...
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Yes! Zojuist 72.000 kills behaald met nog 12 uur over! :cool:
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die deur gaat open op dag 3, nadat je Katey haar zombrex gegeven hebt (dus na 7AM). De deur blijft open tot 12PM volgen mij, kan 12AM zijn, maar dat weet ik zo even niet meer. Zorg dat je er gewoon zo snel mogelijk bij bent.
    Als de deur weer dicht is gaat hij niet meer open, er ligt ook nog een outfit daarbinnen, dus dankzij die kamer zijn er 2 achievements die je kan missen (alle kleren en combo cards). Dus kijk als je binnen bent even goed rond, zorg dat je die outfit pakt, het heeft mij een extra playthrough gekost. Nog 3 dingetjes over deze deur:

    Dingetje 1:
    De deur gaat niet open als er meer dan 4 survivors actief zijn (dus ook side missions en die 3 poker survivors) aangezien er 4 mensen in die kamer zijn.

    Dingetje 2: Zorg dat je een cementsaw + Plates bij je hebt als je naar binnen gaat (liggen vlakbij onder de grond, om het maar even letterlijk te vertalen :+ ).

    Dingetje 3: De survivors daarbinnen kun je niet redden de eerste keer dat je er komt, ze gaan niet mee. In case 6 ofzo krijg je vanzelf een berichtje over dat groepje :).

    Heb vandaag op de kleren en combo weapons na alle verzamel achievements gehaald. Die 150 melee items zijn zo bagger he, ik zou gek worden als ik er 1 gemist had :+. Morgen maar verder gaan en dan een dagje uitpikken voor de genocider achievements :9.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ok bedankt! Dan zou t er wel aan liggen dat er teveel survivors in mn map aanwezig zijn.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is daar wel een achievement voor dan?

    Volgens mij heb je alleen deze nodig voor de achievement. Zijn er stukken minder dan 150!
    Fireaxe
    Bowie Knife
    Broadsword
    BattleAxe
    Magicians Sword - Found by killing the Magician's in the mission "World's deadliest trick"
    Katana
    - Found by killing the Twins in Case 4-1
    machete
    chefs knife
    Meat Cleaver
    Tomahawk
    Lance
    Spear
    Sledgehammer
    Nightstick
    Giant Pink Chainsaw - Found by killing Randy in mission "Here comes the groom"
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Was het maar waar :+

    Hele lijst:
    Melee Weapons

    Here is a list of all the melee weapons in the game. they are located in various places around fortune city

    2x4
    Acoustic Guitar
    Ad board
    Amplifier
    Bar Stool
    Baseball Bat
    Bass guitar
    Battery
    Battle Axe
    Bench
    Bingo Ball Cage
    Bowie Knife
    Bowling Ball
    Boxing Gloves
    Brick
    Broad Sword
    Broom Handle
    Bull Skull
    Cactus Plant
    Cardboard box
    Cash Register
    Cement Saw
    Centurion Bust
    ChainSaw
    Chef Knife
    Coffee Pot
    Comedy Trophy **unique item: found in hot excitorama on the side mission: "two's company"**
    Computer Case
    Construction Helmet
    Cooking Oil
    Cooking Pot
    croupier Stick
    Crowbar
    Cushioned Tall Chair
    Dolly
    Donkey Lamp
    Drill Motor
    Drink Cart
    Drum
    Dumbell
    Electric Guitar
    Fancy Bench
    Fancy small Chair
    Fancy tall Chair
    Fire Axe
    Fire Extinguisher
    Flashlight
    Flower Pot
    Foam Hand
    Folding Chair
    Garbage Bag
    Garbage Can
    Giant Pink Chainsaw **unique: found on "here comes the groom" after killing randy the physco**
    Gift Shop Lamp
    Gumball Machine
    Handbag
    Hanger
    Highback Oak Chiar
    Hockey Stick
    Indoor Garbage Can
    Katana Sword **unique: kill the psychos in case 4-1**
    Keg
    Keyboard
    Lamp
    Lance
    Large barrel
    Large fern tree
    Large planter
    Large plotted plant
    Large Vase
    Large Wrench
    Lawnmower
    LCD monitor
    Lead Pipe
    Leaf Rake
    Long Stick
    Machete
    Magician sword ** unique: kill both psycho's during the "deadlist trick" side mission**
    Mailbox
    Mannequin female/Head/Arm/Leg/Torso
    Mannequin Male/Head/Arm/Leg/Torso
    Meat Cleaver
    Medicine ball
    Metal Barricade
    Metal garbage Can
    Mic Stand
    Military Case
    Mining Pick
    MMA Gloves
    Moosehead
    Motor Oil
    News Paper Box
    Nightstick
    Padded Blue Chair
    Paddle
    Paint Can
    Pallet
    Pan
    Parasol
    Patio Chair
    Patio Table
    Pitchfork
    Plastic Bin
    Plastic Garbage Can
    Ply wood
    Powerdrill
    Protestor Sign
    Push Broom
    Rotating Display
    Roulette Wheel
    Round Potted Plant
    Sandwich Board
    Scissors
    Serving trey
    Shopping Boxes
    Shower Head
    Sledge Hammer
    Small Fern Tree
    small potted plant
    small suitcase
    small vase
    speaker
    Spear
    spot light
    Square Sign
    stand
    steel shelving
    step ladder
    stone statue
    stool
    suitcase
    Swordfish
    table lamp
    tikie torch
    tomahawk
    training sword
    utility cart
    vacuum cleaner
    velvet bar
    water cooler
    wheelchair
    yellow tall chair

    En dan heb je ook nog een hele zooi Novelty weapons, maar die tellen niet mee voor deze achievement volgens mij (wel voor S + Laughter = Laughter).
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet bijna zeker dat de achievement confirmed is voor alleen die melee wapens. Tevens vallen al die andere wapens onder 'alternate melee'.

    http://www.msxbox-world.com/features/Dead-Rising-2/weapons.php

    Hier staat ook confirmed bij alleen die wapens. Lijkt mij heel sterk dat je er 150 voor moet hebben. Zeker aangezien een vriend van mij die achievement al heeft en er niet eens voor gegaan is.
     

Deel Deze Pagina