1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar daar ben ik niet zo actief. En Olifantje als in een beeldje of een fles jonge Jenever? :+

    Idd, daar ben ik ook bang voor. De laatste jaren komen er toch meer mensen technische studies studeren, maar dat gaat op deze manier echt weer teruglopen. Echt zonde.
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Wilders zit niet in het kabinet, kan hij het dan wel laten vallen?
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nou, merendeel van het CDA is voor. :)
     
  4. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wilders verleent de meerderheid van de 2e kamer om een kabinet te vormen, als hij de samenwerking opzegt is er geen meerderheid meer waardoor het kabinet valt.
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een aanfluiting dat stemmen bij het CDA..
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Moeilijk he, voor en tegen.. tering zeg.
     
  7. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Zei die vent nou echt dat dit een voorbeeld voor de politiek in den haag is?
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wtf, let ik niet goed op of veranderen mensen opeens heel erg van mening?
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    stem groen als je voor de het links stemmen met blauw bent en pak geel als je tegen de resolusie voor de pvv bent ofzo.....8)

    heb drie minuten gekeken, deed me denken aan knoop in je zakdoek
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    lol epic voor lul ons kikkerlandje :D
    kunnen nog leuke jaren worden.... Gelukkig woon ik nog altijd in het goede Nederland en hoef ik niet op een bakkie rijst per dag te leven dus die 1 miljard bezuiniging op ontwikkelingshulp raakt mij tenminste niet \o/
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Respect voor Wilders... Hij heeft de boel zo weten te draaien dat hj de spil in het kabinet is geworden. Centrum van de macht zoals hij dat omschreeft toen ze als 3 school jochies het akkoord kwamen presenteren..

    en hij hoeft verder gewoon geen verantwoordelijkheid af te dragen want hij zit niet in het Kabinet..:emo: .

    De roep van het pluche was voor Rutte en Verhagen schijnbaar zo groot dat ze met open ogen in dit grapje getrapt zijn...

    Rutte op een VVD Bijeenkomst in Gorichem :

    Het is dus zelfs het risico waard dat ons internationale aanzien naar de klote gaat, Alles om te regeren.. En dat dan ook nog is met akkoord waar we geen kloot mee opschieten op lange termijn...

    Zoals de D66 het al zo mooi noemde : Een stagneer accoord..

    Ach dit wordt een komieke bedoeling die totaal niet aan het buitenland uit te leggen valt.. Ik vrees dat de minister van Buitenlandse zaken en onze ambasadeurs straks meer bezig zijn met het verantwoording afleggen en uitleggen dat Wilders toch echt geen lid van de regering is (maar slechts er voor zorgt dat een instabiel kabinent mag functioneren)En dat de regering niet achter zijn uitspraken staat..

    Ik geef het nog geen jaar...
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Laten we dan hopen dat Wilders door de mand valt en niet dat hij er nog sterker uit komt...op dit moment wordt alles dat fout dreigt te gaan in de schoenen van CDA of VVD geschoven.

    Mensen willen verandering. Wilders is de enige die dat heel hard roept. Hoe hij het wil veranderen interesseert niemand iets. Vaagjes onthouden mensen iets van Islam is gevaarlijk en er moet voor de ouderen en dieren worden opgekomen...that's it. Zo simpel zijn we.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    vaag nos bericht

    [yt]wVPg_XvSd6k[/yt]
     
  14. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat Barack Obama ooit zei; De ontwikkelingslanden moeten zich zelf kunnen ontwikkelen, en dat kunnen ze niet omdat ze afhankelijk zijn geworden door de ontwikkelingshulp.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  15. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Japs, gecombineerd met tal van universitaire onderzoeken dat het geld nooit aankomt waar het bedoeld is en dat het ave rechts werkt is dat een goede conclusie.

    Maar andere mensen moeten zo nodig hun geweten afkopen door er geld tegen aan te gooien. Lijken wel brave cristenen bij de biecht :p
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is idd jammer dat zo grote groep een bord voor zijn kop heeft.
    Wilders kan alleen roepen en verder niks. Meer Blauw op straat tuurlijk Wilders
    helaas is daar helemaal geen geld voor. Paar dagen geleden nog in het nieuws.
    Denk dat het gewoon een kwestie van afwachten is atm. Hij valt wel een keer door de mand en uiteindelijke gaan mensen wel langs dat bord kijken. Helaas moeten we eerst door deze zure appel heen bijten.
     
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    wow.... als je al die uitspraken van Wilders zo op een rijtje hoort.. die man is echt totaal de weg kwijt. Vraag me echt af hoe een mens met enig verstand op hem kan stemmen. Als je niet weet waar ik het over heb zap even in NL1.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt gaar zo dat-ie zich beroept op het zwijgrecht.

    Beetje tegenstrijdig ook dat ie wel de hele tijd loopt te roepen hoe essentieel de vrijheid van meningsuiting is voor het functioneren van democratie maar vervolgens dan zijn mond houdt. :+ De rechtbank ook, 'in kranten staat ook vaak dat u de discussie uit de weg gaat, nu lijkt u dat weer te gaan doen!'

    En ja hoor, Moskowicz wraakt de rechter daarvoor.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, een enorme aanstellerij om hiervoor te gaan wraken m.i.. Heb rechters wel "ergere" dingen horen zeggen, vooral dan in civiele zittingen. Maar soms vraagt iemand door zijn handelingen en opmerkingen ter zittingen hier ook gewoon om. Er zijn grenzen natuurlijk, maar rechters zijn ook mensen.
     

Deel Deze Pagina