[FIFA] Club Argo zoekt spelers boven de 20!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 30 sep 2010.

  1. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    BirdySong, helemaal fit en er klaar voor! Liefst verdediger, maar kan eigenlijk op elke positie wel uit de voeten. Enig idee wat de speeldagen zijn?

    Btw, heb FC Argo al opgezocht, maar tevergeefs. Is de club al wel aangemaakt?

    Ohja, leeftijd 21, Mic word binnekort gekocht.
     
  2. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    pkager, sharkynl en birdysong: jullie zijn onder voorbehoud aangenomen, laten we zeggen dat jullie vanaf nu in een proefperiode zitten.. We zitten nu namelijk al op een aantal van 8 of 9 members.. maar we hebben sowieso 2 vleugelverdedigers nodig dus ik zou zeggen train je Pro en we zien jullie wel op Live binnenkort, ik heb jullie toegevoegd :)

    Birdy en Sharky: welke positie willen jullie je exact op richten ? ik hoop aanvallende vleugelverdediger? Oh en Birdy: koop aub snel een headset want dat is wel zo'n beetje vereiste nr. 1 ;) en ja, de club bestaat, je krijgt vanzelf een invite van mij of Black Dragon.. speeldagen zijn vooral doordeweek 's avonds maar als het kan ook in het weekend :)

    pkager: het lijkt erop dat de flanken in 1e instantie al bezet zijn, we kunnen je wel nog op het middenveld gebruiken :)


    NL Black Dragon: CAM
    Benny NL: SP of Any
    Voltreffer : ??
    Donno : GK of LW
    FunkXual : ??
    Alpha Gsus : CM
    Daninho NL: ??
    Winter: RW
    pkager: CM
    Sp3t3r: LB
    BirdySong: RB

    Nog even de uitslagen van gister:

    2-2
    0-1 verloren (zure goal einde wedstrijd)
    3-2 winst
    1-1
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  3. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even over het debuut van FC Argo gisteravond:

    We hebben een paar potten gespeeld met mij, Black Dragon, Winter en de laatste match was Joris (Gsus) er ook maar toen liep mijn 360 vast en ben ik maar weggegaan (1-1 gespeeld zag ik, not bad ;) )

    Ik speelde op Any, Winter op de vleugel en Black Dragon aanvallend op het middenveld..

    Het ging zeker niet slecht als je nagaat dat het onze 1e wedstrijden waren.. We hebben een paar belachelijke missers gezien maarja kan gebeuren haha

    ehmm over het spel, black dragon: goed opbouwend bezig en aanvallend aanwezig, jammer dat je Pro conditioneel nog niet zo best is, waardoor je mij verdedigend niet echt bij kon staan. Winter deed zijn ding op de flank, goede crosses gezien :) Ik zelf speelde redelijk op Any maar nam te veel risico in mijn spel met lange ballen etc. normaal leg ik die ballen op de stropdas maar ik moest echt wennen aan het lage niveau van de spelers. Verder wel goede passes kunnen geven en een paar keer gescoord :) Ik zie net trouwens dat mijn Pro in 4 wedstrijden al 4 goals en 1 assist op zijn naam heeft :D

    Hopelijk dat er snel een patch komt voor die fout in het spel met clubs dat je telkens naar dashboard moet en fifa opnieuw moet starten.. werd er echt niet goed van..

    Anyways, goed gespeeld gasten :)
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Was zeker een succes! De wedstrijd dat je wegviel hadden we dus zeven gastjes die door de comp werden bestuurd. Gelukkig viel Gsus goed terug en bleef hij verdedigend meespelen wat hem zelfs een man of the match heeft gemaakt. Door zijn aanwezigheid kon ik mezelf meer richten op opbouwen en aanvallen waardoor winter voor de keeper kwam die hij jammer genoeg net niet afronde maar in de rebound scoorde de comp voor ons.

    Het tegendoelpunt was jammer. Gsus zat er goed bij maar de comp faalde. Met een speler erbij die any speelde waren we over ze heen gelopen.


    Eigenlijk willen we niet al te veel plannen maar vanavond rond tien half elf maar kijken wie er online komt (zo als het er nu naar uit ziet ik wel) en met wat meerdere spelers een wedstrjdje spelen.

    Voor de nieuwe gasten die bij de club op trial zitten. Stuur me even een friendrequest dan weet ik wanneer jullie online zijn.

    Misschien tot vanavond

    Btw de kleren van Argo zijn mooi. Helemaal handig dat ik nu wit met oranje bijpassende schoentjes heb...!
     
  5. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn sterke voet is rechts, dus laat me maar RB spelen. Betere voorzetten. Headset wordt maandag gekocht. Hoeveel kost zo'n ding ongeveer? Tientje?

    Anyway, leuk om het verslag te horen! Ik kijk al uit naar de volgende wedstrijd waar ik, hopelijk, aan mee kan doen!
     
  6. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Op consoleshop.nl zie ik de MS headset staan voor 29 euro maar kan me niet voorstellen dat ze zo duur zijn eigenlijk..

    Hoe komt het trouwens dat je geen headset hebt ?
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    prima. Dan hebben we er dus een vleugelverdediger bij als je een beetje goed bent. Train je virtual pro dus overla snel in (wissel offline vaak van positie om zo verdiensten te krijgen!
     
  8. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik zie dat mijn Pro een 3.0 rating heeft gekregen in die laatste wedstrijd die jullie speelde gister :x
     
  9. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteravond/nacht even meegespeeld met Club Argo! Was echt heel leuk :). Jammer dat Benny eruit lagde, maar goed misschien dat we vanavond wel met meer man kunnen spelen. Ik ga vandaag maar is m'n pro wat beter trainen op koppen en de lange bal. Want dat zag er nog wat tricky uit bij mij gister.

    Verder ging het aanvallend vrij aardig tegen 'Kill the Gingers'. Jammer dat de afronding niet altijd daar was, gelukkig zorgde de CPU daarvoor :p!

    Dus gasten, ook de trailers, kom vanavond lekker even online, want er is niets leukers dan 11 vs 11 _O_!

    Btw, voeg me even toe op msn; jorissie91@hotmail.com of op xbox live Gsus is on GHB
     
  10. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van mijn locale gameshop zie ik er al een staan van 5 euries, haha.:thumbs:

    Om eerlijk te zijn heb ik net deze week pas een xbox 360 (S 4g) gekocht. Voorheen had ik een wii, maar daar was ik nu echt wel op uitgekeken. Leuke partygames om met vrienden te spelen, maar maar voor single-player waren er nou niet echt goeie games.

    Mijn pro zit nu op 22% completion, die van jullie? Sommige van die achievements zijn echt werkelijk onhaalbaar, maar ben nu bezig de andere 1 voor 1 te halen.

    Edit: P.S. Ik heb al een aanvraag ingediend bij FC Argo. Vanavond red ik het niet om online te komen. Moeders is jarig en heb een etentje. Succes in ieder geval!
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  11. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog een wired headset over thuis. Ik kan hem wel op sturen voor een paar euro....

    Ik kan trouwens vanavond ook niet, ik moet draaien vanacht in de kroeg. Sorry boys! Gister was wel de BOMB! En vergeet niet: Winter was erbij......bij HET debuut van FC Argo :p
     
  12. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Kansen gemist ja?! wie dan?! :lol::x haha. Maar was echt vet om met jullie te spelen. Ik twijfel nog wel over RW of toch CM. Verdedigend ben ik toch altijd wel vrij goed en ik ben wel van het snelle tikken ook. Lekker passen. Mijn stats zijn ook vrij aardig voor die postitie. Ben ook altijd wel redelijk in goede steekballen geven. Heb heel veel carriere gespeeld met een vriend van me en zetten hem vaak alleen voor de keeper. RW is echt schitterend als je veel aanvalt natuurlijk, maar je hebt best veel geluk nodig voor een goede voorzet. Als Kpager bijvoorbeeld echt liever Winger is dan kunnen we mss nog ruilen. Zou het iig wel een keer willen proberen op die positie van CM.

    voor nu, SUPER VET mannen, kan niet wachten om verder te spelen, jammer alleen dat er 1 assist van mij niet geteld is en ik pas op 2 sta ipv 3. Ik dnek dat hij de corner niet geteld heeft. Benny, helden stats hoor...4 uit 4 _O_
    Groeten Krijn
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    je weet wel die twee ballen die eerst benny en daarna ik je voor de keeper gaven! maar maakt niet uit.

    Blijf nu trouwens maar even rechterwinger want het ging wel lekker. Met Joris op middenveld lopen er twee "betere poppetjes" met meer skills en anders loopt er een compiuterventje (met lage rating) die ons crosses moet geven. Gaat niet goed!

    Laten we zeggen dat iederen die vanavond komt eerst nog even gaat trainen om ze mannetje beter te krijgen waarna we rond half elf weer gaan samenspelen
     
  14. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is het trouwens om clubs te spelen ? Zelfde als fifa 10 of ?
    Hoever is iedereen al met zn virtual pro ?
    Ik zit nu op 71%
     
  15. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: dubbelpost
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  16. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik me daar op richten! :b:

    Maakt mij niet uit, ik ben momenteel bijna klaar met de arena oefeningen, alleen nog de keeper uitspelen met een skill move en een volley van buiten de 16 (best lastig allebei). Daarna ga ik wat meer offline wedstrijden spelen om mijn passing en vooral conditie te verbeteren. We kunnen altijd een keer proberen om te switchen :b:
     
  17. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Woow zit al op 78% en hoef in principe alleen nog de keeper verdiensten en een paar van verdediging. Zijn de bugs van clubs al opgelost ?
     
  18. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel het liefst rechtsback maar vind linksback ook goed
     
  19. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    @Sharky, wat is je gamertag? Dan voegen we je meteen toe ;)!
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Domiolierook hoe de fuck heb je zo snel een hoop van die verdiensten. Sommige zijn echt irritant!
     

Deel Deze Pagina