Nog even over het debuut van FC Argo gisteravond:
We hebben een paar potten gespeeld met mij, Black Dragon, Winter en de laatste match was Joris (Gsus) er ook maar toen liep mijn 360 vast en ben ik maar weggegaan (1-1 gespeeld zag ik, not bad
)
Ik speelde op Any, Winter op de vleugel en Black Dragon aanvallend op het middenveld..
Het ging zeker niet slecht als je nagaat dat het onze 1e wedstrijden waren.. We hebben een paar belachelijke missers gezien maarja kan gebeuren haha
ehmm over het spel, black dragon: goed opbouwend bezig en aanvallend aanwezig, jammer dat je Pro conditioneel nog niet zo best is, waardoor je mij verdedigend niet echt bij kon staan. Winter deed zijn ding op de flank, goede crosses gezien
Ik zelf speelde redelijk op Any maar nam te veel risico in mijn spel met lange ballen etc. normaal leg ik die ballen op de stropdas maar ik moest echt wennen aan het lage niveau van de spelers. Verder wel goede passes kunnen geven en een paar keer gescoord
Ik zie net trouwens dat mijn Pro in 4 wedstrijden al 4 goals en 1 assist op zijn naam heeft
Hopelijk dat er snel een patch komt voor die fout in het spel met clubs dat je telkens naar dashboard moet en fifa opnieuw moet starten.. werd er echt niet goed van..
Anyways, goed gespeeld gasten
Klik om te vergroten...