Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je mij hiermee bedoelt? :'-(
    hmm oke interessant want ik vind het niet erg om te injecten, zolang het maar werkt
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het passen, of iig 'de bal zelf', voelde volgens hun dan weer heel scripted aan. Beetje vreemd aangezien dat juist 1 van de grote verbeterpunten is. Rare review idd, maar vind Edge sowieso een beetje een apart magazine.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk trouwens dat de kits bij de eerste update over twee weken toch ook in orde worden gemaakt, net zo goed als de transfers...
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De bal is totaal niet scripted IMO, en bij FIFA 11 wel. Wat ik ook zo mooi is dat haast iedere voorzet anders is. En bij FIFA 11 kun je al raden hoe de voorzet zal gaan en voor de goal zal landen. Dat is ook iets wat PES zo tof maakt.
     
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    dat lijkt me super, ik houd je posts extra in de gaten.
    overigens dat van die licensed kits dat die niet te patchen zijn wist ik wel, maar ik dacht dat het alleen op de ps3 en pc werkte en niet op de 360.
    (is het dan zo, dat je de gewone option file die voor de ps3 werd gemaakt, ook op de 360 kunt gebruiken of worden er speciale voor de 360 gemaakt (ander soort files oid)?
    las namelijk dat je ook nu online kunt gebruiken, super dus!)

    Ik heb overigens zo'n officiele transfercable usb naar hdd voor de 360 van MS, kom ik daar ver mee?
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  6. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    die van de PS3 kan je niet voor de 360 gebruiken, daar zijn aparte OF voor...
    uhm ik heb gewoon een crappy usb stick van 4 gb voro 5 euro, dus ik denk dat het geen bal uit maakt ;)
     
  7. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ok gewoon rechtstreeks in je xbox360? dacht dat dat via mem sticks en pc moest etc
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben 30 september bij het launchevent van Konami geweest m.b.t. PES 2011 als coach. Het was erg tof om mee te maken, hoop mensen ontmoet en gratis games gehad. De PR dame naar haar hotel brengen heeft zo zijn voordelen :thumbs:.

    Er werd dus een toernooi gehouden waar de top van PES, 2 Ajax spelers en de pers aan meedeed. Mijn taak was alles opbouwen met de anderen en spelers uitleg geven over het spel. Het was erg tof en de uiteindelijk winnaar was behoorlijk verrassend. Ik denk dat hij zelf nog het meest verrast was :+ Een van de journalisten had het toernooi gewonnen en twee grote belgische kampioenen verslagen. Wesley Domingos was dus als journalist de grote winnaar, top gedaan Wesley...

    Het niveau was nog niet zo heel hoog, maar er waren toch een hoop mooie goals te bewonderen. Met een beetje mazzel mag ik er volgend jaar weer bij zijn.
     
  9. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    klinkt erg leuk idd. Weet jij inmiddels al iets serieus over de vraag of er nu wel geen verbetering qua lag is online? Had al een hoop nieuws daarover verwacht nu de game in duitsland en frankrijk uit is (en daar wordt veel pes online gespeeld) maar kan nauwelijks iets aan serieus nieuws erover vinden.

    Om een voorbeeld te geven: lees dit aan berichten op een Duits forum (ik kan geen lijn in ontdekken):

    http://www.amazon.de/tag/playstatio...Forum=Fx3TR6487C0RZZ0&cdThread=TxW5TDD8X55WYA
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, dat is niet aangegeven. Ik heb met een vriend nog wel wat zitten kletsen met die PR dame en die gaf aan dat ze verwacht dat het online beter zal gaan werken. Maar goed, die informatie is natuurlijk niet zoveel waard, het gaat om de praktijk.
     
  11. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  12. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Welke Ajax spelers?
     
  13. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    van der Wiel en Anita?
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Waar kan je nu instellen dat je cursor niet de hele tijd veranderd? Loopt vaak voor geen meter omdat ie maar van speler wilt wisselen.
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Bij het scherm waar je van team kan wisselen. Dan x indrukken.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dus in de demo bij de in-game instellingen en dan kiezen voor 'selecteer elftallen' gevolgd door het drukken op de blauwe button.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat dus, ik raad je overigens aan om 1/2 assisted te nemen, dat vond ik wel fijn spelen.
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ok tnx. Ga ik maar is ff proberen.
     
  19. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    weet jij al iets over online-lag?
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik heb in meerdere reviews gelezen dat het lagvrij is.. Maarja, het gaat natuurlijk pas echt tellen als iedereen online gaat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina