Ik kon natuurlijk ook niet wachten en heb het ook ff gedownload. M'n PC kan het net allemaal nog aan en zodra de 360 versie binnen is wordt ie verwijderd, maar toch leuk.
Dat van Twente (Besiktas heeft precies hetzelfde) vind ik weer een blunder eerste klas. Ook bv. Champions League wordt gewoon niet 100% uitgebuit en dat lijkt iets typisch Konami. Menu's zijn zeer strak, en ik hoop dat je die via de 360 ook kan veranderen (buiten de standaard 3 om die je via de PES shop kan kopen), en de muziek is inderdaad tof. @Hully: 2010 had ook al sterke muziek hoor, met Stereophonics etc. Dus dat viel mee.
En op je laatste vraag: het is mogelijk om een fatsoenlijke patch op je 360 te gooien. Helaas kunnen de licensed kits dan niet worden aangepast (vandaar dat ik me helemaal nooit druk maakte om de Duitse liga
), alleen de unlicensed.
Dus wat ze met Twente en Besiktas doen...
@Tricaro: dat injecten kan natuurlijk veel sneller. Zodra er wat files zijn post ik een tutorial. Die tutorial op pesgaming is ZEER omslachtig.
Jammer, wat het is duidelijk dat de gasten van EDGE er niet echt heel veel tijd in hebben gestoken... Ik zeg niet dit niet omdat ze de game afkraken hoor.. Maar een beetje PES man ziet toch dat de intro heel slecht is. Ze beweren bij EDGE ten eerste dat je altijd hetzelfde scoort. Daarna zeggen ze dat Jon Champion een verschrikkelijke commentator is. Ok, het 2e is waar. DIRECT daarna komen ze dan al met de conclusie:
Eh ze hebben het geen 1 keer over het passen, schieten en verdedigen gehad
. En als ze het over het passen hebben, noemen ze alleen het regenboogje bij de spelers.. Hallo, hebben jullie niet door dat het hele systeem vernieuwd is??! Daarnaast is de hele review HEEL erg kort, maar een paar honderd wooden. Ze hebben het alleen over de collision detecting en animaties, en op basis daarvan geven ze een 6.
Ik kan me meer vinden in Eurogamer.. Die zeggen dat FIFA zeker de betere game is, maar PES meer charismatisch. En dat vind ik wel een hele goede conclusie eigenlijk.
Klik om te vergroten...