De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wow nu een spierscheuring/verrekking bij Alex...

Nu ff Dortmund kijken, 2-0 voor tegen het kwakkelende Bayern..
    Dortmund heeft een heel aardig team nu! Die Japanner is goed.

Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die vrijetrap was wel _O_.

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Netjes PSV weer koploper gun hen ook wel een kampioenschap dus hopelijk kunnen ze de lijn doorzetten vroeger altijd een zwak gehad voor PSV, vandaar.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ben wel benieuwd hoevel krediet van Gaal nu ECHT heeft bij Bayern.

Het gaat nu toch al een tijdje minder, kijken of der kaiser e.a nu nog steeds als 1 man achter hem blijft staan

5. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Iedere week hoop je op een (wat) betere wedstrijd en iedere week wordt je weer teleurgesteld.

Je had weer zomaar dik kunnen verliezen terwijl er ook kansen genoeg waren om zelf de 3 punten te pakken maar uiteraard worden die kansen niet benut en mag je achteraf blij zijn met een punt.

Fer, Smolov en Schaken, verschrikkelijk.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zijn inderdaad niet al te goed bezig, 12e met zo'n club is niet goed. Al helemaal als je weet dat ze vorig jaar in de Champions League finale stonden 8).

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het rechterrijtje lijkt nogal op het linkerrijtje van vorig jaar. :lol:

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Liverpool nu 18de... Na 7 wedstrijden al 12 punten achterstaan op de nummer 1, met zo'n team...

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nasty. Toch is die Hodgson wel een ervaren bewezen trainer natuurlijk. Geef hem wat tijd, denk dat het wel goed komt op de lange termijn. Moet ook wel idd met zo'n team.

Mallorca net op 1-1 gekomen tegen Barca. Hilarisch, ze hebben totaal niets in te brengen en dan hun eerste corner gaat er gelijk in.

Deze was toch ook wel mooi:

Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  10. Munnie

Munnie Guest

Zo, fct - groningen was weer geslaagd. :D

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Voor het eerst in zo'n 5 jaar studio sport gekeken zonder maar iets van de uitslagen te weten, dat doe ik nooit meer :mad: Dit had ik echt niet verwacht...

Wel heel mooi hoe de internationale competities lopen, Genk nummer één in Belgie, Liverpool 18de, etc.. Vraag me af hoe de revalidaties het gaan volhouden.

12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een drama weer, in Doetinchem. Snap er werkelijk helemaal niks van. Zeker met de komende 5 weken (waarin Twente, PSV en AZ zitten) moet je dit soort potjes gewoon winnen. Maar uiteindelijk moet je nog blij zijn dat het 1-1 blijft, tegen een degradatiekandidaat. Wat een ellende :emo:

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Lekker doelpunt van Siem de Jong trouwens! _O_

14. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zometeen Inter - Juve hopen op een mooie wedstrijd en winst voor Juve blijven we 2de staan!

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Met zo'n team?

Een stel lamballen als verdedigers. Mister Inconcistency Carragher en een Johnson die denkt dat hij Messi kan evenaren met dribbelen. Torres heeft een hele ernstige vorm crisis en Kuyt probeerd er tenminste nog wat van te maken. De rest is allemaal ondermaats. Aankopen zoals Mereilles en Rodriguez voegen niks toe.

Zoals ik Liverpool nu zien mogen ze van mij dit seizoen KEI-en-KEIHARD degraderen. Heb er niets meer mee. Al zowat 2 seizoenen lopen kwakelen en niets terug doen. Zo'n schijterd als Hodgson die gaat verdedigen tegen Blackpool? Doe toch gezond. Tijd voor vers bloed in die club. Jammer genoeg gaan er ECHT geen goede spelers komen. Vooral niet nu ze 18e staan... echt, wat een trieste situatie.

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Tot zover clubliefde

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het bizarre aan het verhaal van Liverpool vind ik dat er qua spelers niet eens zoveel veranderd is. Is het gemis van Xabi nou echt ZO groot dat dat hele middenveld +voorhoede ineens er niks meer van bakt?

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik sta al geruime tijd achter Liverpool. Zelfs toen Benitez van top tot teen afgebrand werd.

Tot zover clubliefde? Heeft er geen reet mee te maken. Ik zie al seizoenen lang dat het niet draait met Liverpool en wat doet het bestuur? Geen reet. Halen ze Hodgson, een vent die echt niet weet wat hij met z'n team moet doen. Spelers verkopen en dan van die ondermaatse debielen terugkopen. Wat heeft Rodriguez en die Mereilles nou gepresteerd? Niks.

Op een gegeven moment ben je er ook klaar mee. Je staat niet voor niets 18e na 7 speelrondes.

@Delphiki,

Je ziet dat Alonso bij Real Madrid elke keer maar weer in de basis staat. Bij Liverpool was hij de stofzuiger achter Gerrard. Zoveel goeie acties en inzicht die man. Er is jammer genoeg niemand voor teruggekomen. Ja, een man van suiker. Aquilani, die nu alweer verhuurd is aan Juventus.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat Xabi een topvoetballer is en dat Gerrard doordat hij Xabi in zn rug had veel dichter tegen Torres aan kon spelen en veel meer rendement had geloof ik zeker.

Maar er moet toch meer achter zitten dan alleen dat en de blessures van Torres. Is Gerrard misschien stiekem ook niet een beetje over the hill?

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Leuk dagje vandaag:)! PSV weer koploper en hopen dat ze dit vast kunnen houden. Reis eindelijk weer terug! Hopelijk krijgt hij de voorkeur boven Koef want die heeft wel weer bewezen niet in de basis te kunnen starten!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina