De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hier de link:
    http://www.depers.nl/video/392453/Krakers-Kom-ons-maar-halen.html

Apart figuur is het toch. :p

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jammer dat ie niet kan voetballen.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nou, het gebeurd dan toch.

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/7833690/__VAN_MARWIJK_ZET_DE_JONG_UIT_ORANJE__.html

5. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Blijkt dat Bertje toch gevoelig is voor de publieke opinie.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vind van niet. Van Marwijk is alles behalve gevoelig.

Tijdens een oefeninterland brak de Jong ook al het been van iemand. Tijdens de WK-Finale trapte hij Xabi Alsonso vol op de borst en nu krijgen we dit weer. Dat is zowat in één jaar bijna 3 spelers voor langere tijd blesseren, m.u.v Alonso. Slaat toch nergens op? Je kan jezelf toch wel inhouden.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Idd, ik wilde dat net zeggen na gisteravond.. Ik vind het overigens wel terecht. Hij komt té vaak onbeholpen en lomp in. Voorbeelden genoeg. Hij moet dit gedrag afleren, en tot die tijd blijft hij gewoon uit de selectie.

edit:

Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Terecht, hoewel ik Urby liever niet linksback zie. Doe Van der Vaart overigens maar als controleur naast Von Bommel, want Demy de Zeeuw zal het hoogstwaarschijnlijk toch weer verkloten.

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland speelt gelijk vrijdag en de kranten schrijven "Oranje mist strijd en agressiviteit tegen Moldavië"

:D

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Tja, ik schrok niet echt van die overtreding van de Jong, maar meer van zijn reactie..
    Als een speler iemand anders z'n been breekt is die meestal ook van slag. Nigel niet. Die zat echt serieus 2 minuten later weer te schoppen. En dat vond ik gewoon eng.

11. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    echte professional, je niet laten afleiden door iets of iemand :)

Nederlanders zijn gewoon een schijtvolk :F:
    vind Nigel (samen met Kuyt) wel een van de enige spelers in Oranje die er altijd 120% voor gaan.
    Hoeveel smerige overtredingen hebben die italianen wel niet op hun naam, hoeveel rode kaarten etc .. wij gaan al huilen over 2 overtredingen waar de scheidsrechter niet eens een gele kaart voor overhad _0/

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ach hou op zeg.. Je mag er voor gaan, maar als je merkt dat je een collega een half jaar uit de roulatie schopt mag je daar echt niet zo luchtig over doen als Nigel hoor, dat moet je met me eens zijn.
    En dat de scheids hier geen kaart voor had betekent toch niet dat het geen overtreding was? :emo:

13. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kon hij weten wat hij had? voor hetzelfde kwam hij niet lekker terecht en ging ie zelf door z'n enkel.
    Het was niet zo'n verschrikkelijke overtreding als op die Eduardo van Arsenal waar z'n bot ongeveer door z'n sok stak :D
    Het was een vrij harde charge met 2 benen, maar ik vond het geen schandalige overtreding, beetje ongelukkig dat ie wat breekt. Volgens mij speelde hij met links eerst de bal maar pakte hem daarna met z'n rechterbeen in de tang.

maar om nou met het hele land te spreken van een schande en hem uit het nationale team te halen vind ik echt zwaar overdreven, typisch Nederlands.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Eh heb jij de wedstrijd gekeken? Als ze 5 minuten bezig zijn met 1 speler, die aan het zuurstof moet om de pijn te drukken.. Je kan heus wel zien of iemand pijn heeft.

15. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb de eerste helft gezien, hij gaf hem nog een aai over z'n bol :):

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ach, wat is het toch ook een lieverdje he :+

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben het niet helemaal met Mike eens, maar ik begrijp wel wat ie bedoelt. Buiten kijf staat dat Nigel een lompe idioot is af en toe, maar zijn doorzettingsdrang is wel het toonbeeld van waarom wij een keer wat bereikt hebben op een toernooi, in tegenstelling tot de talloze keren dat onze pogingen in schoonheid stierven. Als het niet mooi is is het verschrikkelijk, ook al wordt er resultaat mee behaald, en als het schitterend is is het niet degelijk genoeg en missen we provocateurs en degelijke figuren. Wat een gezeik altijd.

Ik ben geen fan van Nigel maar dat soort gasten heb je gewoon nodig. Niet de overtredingen, maar wel z'n passie en inzet. Soms is de wil om te winnen groter dan je sportieve verantwoordelijkheidsgevoel, en dat is wat winnaarsmentaliteit inhoudt. Hebben we eindelijk een keer die keiharde zakelijkheid, gaan we er met z'n allen weer een landelijke discussie van maken.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik heb het ook niet over dat die geschorst moet worden of niet, alleen dat het nogal een ruwe speler is. Dat Mike dan zegt dat het een professional is vond ik sinds gister niet echt geslaagd.

Dat die eruit is gehaald vind ik idd onzin. Kijk naar het WK 2006...

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Van Marwijk laat zich teveel beinvloeden door de media, elk team heeft een type De Jong nodig. Alhoewel hij zich af en toe wel moet beheersen..

20. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch ook een professional, anders speelt ie niet op zo'n hoog niveau!:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina