De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die tackel wel meevallen allemaal, is gewoon beetje ongeluk. Heb ergere tackels gezien..

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, vond het ook wel ongelukkig. Maar omdat het dé Nigel de Jong is, is het meteen weer een vreselijke horrortackle natuurlijk.

We hebben zo'n speler gewoon nodig. Stom van Bert om hem er uit te halen, ziet er nu echt uit als zo'n trainer die makkelijk te beïnvloeden is. Media zegt, hij doet.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Juist wel. Ik vind het heel toevallig nadat Hugo Borst gisteren zich weer lekker mocht uitleven op Nigel de Jong, en anderen aan tafel beaamden dat hij niet meer geselecteerd moet worden, dat hij vandaag uit de selectie is gezet.

4. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En Terecht dat hij uit de selectie gezet is! Die man is niet goed bij z n hoofd!

Dit is niet de eerste keer dat hij dit doet nee het gebeurt met regelmaat. Het dringt niet tot hem door dat dit soort dingen niet kunnen en staat altijd met een brede grijns op de tv te vertellen dat dit bij zijn spel hoort. Nou meneer nigel dit hoort helemaal bij je spel.

Dat we zo n speler nodig hebben is ook onzin want we hebben ook van bommel dat is ook zo n soort speler en is veel volwassener dan de jong!

Dat van marwijk luistert naar hugo borst is ook onzin want als er iemand niet luistert naar de media en kritici dan is het van marwijk wel. Van marwijk laat altijd zijn elftal staan en houd vast aan zijn elftal. Hoe vaak is er niet geroepen dat de jong eruit moest en dat vdv op zijn positie moest komen te staan? of hoevaak is er wel niet geroepen dan kuyt eruit moest omdat hij totaal geen rechtsbuiten is?

Van marwijk blijft gewoon bij zijn visie en laat zich helemaal niet omlullen door de media.

Nooit meer selecteren die de jong. Rare vent dat het is.

5. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Er voor 120% voor gaan of mensen de wedstrijd uit schoppen is nogal een verschil of niet?

Italianen zijn hard maar schoppen zij mensen de wedstrijd uit met gebroken benen of gebroken ribben?

Dat de scheids het niet goed heeft gezien en er geen gele of rode kaart voor getrokken heeft is voor jou een reden om het goed te keuren en het te bestempelen als niet ernstig?

Dit is niet de eerste keer dat hij zoiets doet he, Die amerikaan heeft hij ook al een gebroken been geschopt, Xabi alonso heeft hij gebroken ribben bezorgd. Daarnaast maakte hij in de wedstrijd tegen japan ook al zo n verschrikkelijke tackle waar het goed afliep maar voor hetzelfde geld kon die nooit meer lopen.

Op het wk tegen denemarken maakte hij ook al weer zo n verschrikkelijke overtreding. Van Marwijk is meerdere malen met hem in gesprek geweest maar meneer lijkt het niet te snappen dus mag hij nu op de blaren zitten. Volledig terecht!

Oeps! dubbel post. i m sorry.

6. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Voor de mensen die vinden dat Nigel de Jong gewoon een 'harde speler'.

Hoeft van mij nooit meer in het Nederlands elftal. We hebben dan wel spelers die dan minder zijn, maar ik schaam mij voor zo'n speler. Maar het vervangend materiaal is niet dramatisch. (De Zeeuw, Engelaar, Brama, Van der Vaart, Janssen) Zoals ik al zei, natuurlijk niet van het niveau van De Jong. Ook al zetten ze de verzorger op zijn plek. Ik vind het allemaal best, als hij maar nooit meer geselecteerd word.

7. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Oke het zijn harde overtredingen, maar je moet ook kijken naar de tegenstander.
    Sommige van die gasten zetten net 1 stap te veel, omdat ze zo graag die bal nog willen hebben dat ze juist meegetrokken worden in de sliding.

8. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
  9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Nigel is en blijft gewoon één van mij favoriete spelers. Altijd gaat hij er 130% voor en verdedigend is hij gewoon een beest. Natuurlijk jammer dat dit moet gebeuren, maar iedereen doet er nu toch wel heel dramatisch over. Bij SV: 'Nigel de Jong is een crimineel en een psychopaat'. Sorry, maar dat gaat toch echt te ver.

Mensen gaan nu Nigel benadrukken als geestelijk gestoord, omdat hij enkele grove overtredingen heeft gemaakt. Dat is puur door die charge in de finale van 't WK. Kijk naar Materazzi, Keane etc. Daar hoor je ook niet zoveel van.

10. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Amen.
    Neem nou Gattuso.
    Die gaat ook af en toe wel te hard door, maar van zijn spel kan ik echt genieten.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Karl Henry.. Mooie tackle, LOL.

[yt]wRjB9F883rY[/yt]

Heerlijke speler vol met passie, gaat er altijd 200% voor. Heerlijk zo'n speler.

Nigel de Jong is er ook zo een, _O_.

12. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je heerlijk noemt. Tot dat hij je een keer goed raakt en je voor de rest van je leven niet meer kan lopen. Kijken of je het dan nog zo heerlijk vind.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vind het wel meevallen met Gatusso, hij gaat er gewoon hard op in, maar is geen benenbreker zoals Nigel. In mijn ogen twee verschillende spelers met wel wat overeenkomende trekjes.

14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    maar vergelijk dit filmpje van die gast van Wolverhampton (?) is met het filmpje van Nigel de Jong, dit vond ik echt een schandalige overtreding waar je echt iemand z'n benen mee kan breken. Die van Nigel vond ik nog wel meevallen, alleen ongelukkig genoeg breekt dat ventje van glas z'n been.

en geen grappen maken dat ik met m'n been in het gips zit nu :+

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik vind het toch wel jammer dat veel mensen het nu echt voor de Jong opnemen.. Ben Arfa is een jonge kerel die nu in het ziekenhuis ligt en het komende jaar niet kan voetballen. Enige wat de Jong even doet je langslopen en een aai geven. Sportieve kerel hoor.

En het meest rare vind ik nog wel dat jullie dan z'n inzet waarderen :emo:. Alsjeblieft zegt, alsof je met een benebreker je harder inzet dat je teamgenoten. Nee Nigel de Jong heeft voor mij nu echt afgedaan. Ik vind het echt in en in triest dat Ben Arfa op de top van z'n kunnen nu een jaar langs de kant moet toekijken.. Dat jullie nu voor de Jong opnemen.. Zeker zelf geen voetballers.

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niks met Ben Arfa, vind het maar een arrogant ventje :D
    zielig voor hem dat ie nu geblesseerd is, het valt natuurlijk niet goed te praten wat de jong af en toe doet, maar ik vind vooral dat het niet slechter gepraat hoeft te worden dan het is :p

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Erger niet nee, maar ik zie nu mensen filmpjes posten van doodschoppen en dan erbij: 'mooie tackle, 200% inzet, heerlijke speler'.
    Dan verdien je het gewoon niet om zelf te voetballen, sorry dat ik het zeg.

18. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, natrappen is goed....:F:

Het is domme overtreding, maar om hem dan gelijk uit de selectie te halen vind ik een beetje triest.
    Dan kan je net zo goed Brama ook niet meeneme voor die smerige overtreding van hem op Everton paar weken terug.

Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  19. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd hypocriet dat je pas uit de selectie word gehaald als je iemands poot breekt. Die overtreding van die speler van de Wolves is dus minder erg omdat die speler (Gomes?) door kon spelen.
    En idd die actie van Brama was imo nog ''viezer'' omdat het spel toen stil lag.

Ze moeten de regel gewoon veranderen dat als een scheids aangeeft het te hebben gezien dat er dan achteraf geen schorsing meer kan volgen.
    Een scheids kan niet alles zien, dat blijkt maar weer eens.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    =(

Het gaat er juist om dat het bij Nigel nooit bij 1 keer blijft.. Het is echt niet zo dat Bert van Marwijk hem na 1x gelijk de selectie uitzet, hij heeft het gedaan omdat het al het hele jaar door zo gaat.. Dus wat kom jij nou met hypocriet aan @Godsmack.. |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina