De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik eerst even vooropstellen dat ik de Jong een vreselijk persoon vind.
    Hij blijft idd steeds in de fout gaan.
    Maar wat Brama vorige week deed mag dus wel in de ogen van van Marwijk?
    En van Bommel is nou ook niet echt het toonbeeld van sportief gedrag.

Wat ik net al zei, het is in dit geval aan de FA om te straffen.
    Maar door die kromme regels komt hij er gewoon weer mee weg.

edit: De reactie van de Jong was trouwens wel te bizar voor woorden. Wat een ijskonijn is dat zeg.

Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ok laat het me nog 1 keer uitleggen: Nigel de Jong breekt bij 3 spelers iets in 1 kalenderjaar. Brama gaat 1x op de voet van Everton staan.

Zoek de verschillen.

3. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad ongelofelijk dat mensen hier nigel de jong gaan verdedigen en met argumenten komen van andere spelers.

Het gaat er niet om wat andere spelers doen! Het gaat ook niet alleen om deze overtreding! het gaat erom dat De Jong zich structureel misdraagt en het blijkbaar niet tot hem doordringt dat hij hiermee niet alleen de speler langdurig blesseerd maar ook zijn ploeg benadeelt.

Een vergelijking tussen brama en de jong is dus totaal zinloos.

De jong 6 keer een verschrikkele tackle in 2 jaar tijd waar spelers hun been braken of gebroken zouden kunnen hebben.

Brama staat 1 keer op de voet van everton.

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Sorry, maar wat moet Nigel dan doen? Uit het veld stappen ofzo? Nigel vond het heus wel kut. Jij doet nou net alsof hij stiekem dacht: yesss fatality kill :D! NOT! Hij was heus wel aangeslagen. Elk persoon reageert anders. Maar jij denkt zeker dat elk persoon opeens helemaal gek gaat worden en bijna moet janken. Nigel kon vrijweinig doen. Wat zou jij op dat moment doen als jij per ongeluk iemands benen breekt? Ga je dan uit het veld lopen? :emo:

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vent, wees eens realistisch.

De Jong breekt in een oefeninterland met de VS iemand z'n been.
    De Jong breekt bijna Xabi Alonso in 2 stukken tijdens Nederland - Spanje.
    De Jong breekt nu Ben Arfa z'n been.

Dat is 3x op rij. Is dat normaal? En dan gewoon telkens maar blijven zeggen dat je er niks aan kan doen? Gewoon kappen met die onzin. Nee, weglopen als een bikkel en je er niks van aan trekken en die kerel een "aai" geven is heel normaal :emo: ...

Please ...

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
  7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk dat je mijn post verkeerd heb gelezen, Tyrant ;)!
    Ik poste eerst een video van een zwaar lompe tackle van Karl Henry tegen Wigan en zei: 'Mooie tackle, LOL', voor de grap (overduidelijk 8)).

Daarna ging het over Gatusso, zie de quote, en zei ik dat hij er altijd voor vecht en zich 200% inzet. En dat ik het een heerlijke speler vind.

Dit zei ik zeker niet over die Karl Henry, ken die vent niet eens :lol:.

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Met alle respect, maar wat heeft Drenthe daarna nog verkeerd gedaan? Juist, geen ruk.

Het is de Jong die zichzelf benadeeld.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Goed dat er eens actie is ondernomen, maar wel raar op de manier hoe. Eerst moet de media er wat van zeggen, dan doet Bertje pas iets.
    Wel mooi dat Van Bommel het voor Nigel opnam, haha. Schoonzoon ook uit de selectie zetten? :+

Maar ben wel zeker dat we hem gaan missen op het veld. Hij maakt inderdaad vreselijke horror-overtredingen, maar als je dat zou wegstrepen (blijft er niet veel over en) is het gewoon een ontzettend sterke verdedigende middenvelder, hij wint elk duel.

Waar ken je hem dan van? Van de interviews en reacties op het veld zeker? :p
    Iedereen reageert hetzelfde bij interviews, dat leren ze. Op het veld gedraagt hij zich inderdaad als een bikkel, maar dan is het niet meteen een vreselijk persoon hé.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Aangeslagen? 2 minuten later liep ie weer vrolijk rond te schoppen, misschien moet ik je daar aan herinneren? Hij was totaal niet aangeslagen man, hij liep een beetje in het rond.. Gewoon een ijskonijn idd.. Als je aangeslagen bent zie je dat echt wel op iemands gezicht hoor.. Starende blik ofzo. Nee Nigel liep gewoon een praatje te maken. Volgens mij heb jij die hele wedstrijd niet gezien ofzo?
    Als hij echt aangeslagen was, was hij dat al sinds Holden.. Maar meneertje leert er duidelijk niet van.

En blijkbaar zijn jullie dom genoeg om dan andere overtredingen te gaan posten. Sjeez, daar gaat het helemaal niet om janter. Iedereen maakt wel eens een grove tackle, en daarom wordt je niet uit Oranje gezet. Ik kan hier wel 100 filmpjes posten van tackles die erger waren dan die van zondag.
    Gaat er juist om dat het bij Nigel nooit een incident is, maar het zijn vaste spel bepaald, en dat vind ik schandelijk. Leer eens lezen.

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    dom genoeg :F:

lekker gefrustreerd reageren op een internetforum *valt van z'n stoel* :lol:

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Precies :emo:

Nigel blijft voor mij de koning en de bikkel! Dat neemt niemand van mij af.

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Eeeh, MikeStadFiets, het is niet echt de bedoeling dat je andere meningen gelijk gaat verkrachten met : "Ja, gefrustreerd reageren blabla". Het gaat hier om Nigel de Jong, niet om andere tackles. Feit blijft dat de Jong dit al 4 keer in één jaar tijd heeft geflikt.

Het is echter onbegrijpelijk dat mensen, zelfs na het zien van zo'n overtreding, hem nog verdedigen. Die koekwous in de Belgische Divisie brak ook iemand zijn been. Ben z'n naam alleen vergeten maar die werd wel met de grond gelijk gemaakt. De Jong doet dit alleen 3~4 keer per jaar? Nee, is heel normaal.

Begrijpelijk van van Marwijk. Weg met dat verdedigen ... meer voetbal

Ik ken geen enkele andere speler die dat ook heeft gedaan. Nou, misschien dan, Gascoigne of Vinnie Jones :+

14. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Fout vriend!
    Die Wasilewski is juist de boosdoener.

15. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    mening? "jullie zijn dom genoeg" lijkt me niet echt meer een mening _0/

en het wordt al steeds meer overdreven, in die interland brak die gast een middenvoetsbeentje ipv een been :9 Het valt niet goed te praten dat niet.

Al had hij zondag nou een sliding met gestrekt been die hele Ben Arfa in 2en geschopt was het in mijn ogen een ander verhaal geweest. Dat is m'n enige punt, de tackle was 1 waar je er elk weekend 100 van ziet, een pittige overtreding, geen horrortackle of doodschop. In dat opzicht vind ik dit hele hele gedoe overdreven is.

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zegt al genoeg.

Jij ziet dus elke week dubbele beenbreuken op TV? Welke League kijk jij dan? :+

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
  18. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de overtreding gewoon meevallen. (de scheids floot ook niet gelijk voor een overtreding en een kaart volgens mij ( Ik denk dat al laat je de herhaling aan 100 'kenners' of mij part scheidsrechters zien (zonder te weten dat het Nigel is of dat Arfa z'n been breekt) dat misschien 3/4 het geel zou vinden. ))

Dat vind ik, en meer wil ik ook niet kwijt hierover.

dat jullie het schandalig vinden en heel de geschiedenis van Nigel eraan binden, moeten jullie weten.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Lol dat je je daaraan stoort zeg. Man lekker kwetsbaar stel jij je op, bedoel er verder weinig mee hoor 8).
    En dat jij met 2 benen invliegen, wat gewoon standaard NOOIT mag in geen enkele situatie geen overtreding vind, lees het boekje nog eens door zeg.

En tuurlijk binden wij de hele geschiedenis van Nigel eraan, dat is toch juist de discussie? Gaat erom dat Nigel eruit is gezet omwille van zijn geschiedenis, en niet puur alleen om zondag. Het is namelijk geen incident, maar dat probeer ik al vaker te vertellen hier...

20. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig winnen we met een Brama wel een WK of EK!:F:

Laatst bewerkt: 5 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina