Er zijn volgens mij meerdere verklaringen voor
Allereerst is er niet/nauwelijks meer de enorme impact van vroeger toen we onze eerste game speelde.
Mijn eerste game op de PS1 was Tomb Raider. Wat een fantastische mooie game was dat!
Echter: jaren later nog s gespeeld toen er een pc verzameling kwam en ik moest zeker 45 minuten wennen aan de verschrikkelijke graphics!
Daarna kwam de impact van het HD gamen en dat was toch wel geweldig. Het wachten is nu of 3D ook zoiets teweeg gaat brengen.
Verder heb je nu gewoon meer games gespeeld en in je bezit. In het begin op de PS1 had ik maar 2 games (had weinig geld en een game kostte ook fl129, 95!!)
Daardoor worden je spellen ook meer bijzonder, imdat je er veel meer hebt.
Nu heb je veel meer geld en spellen (ik heb meer dan 50 games nu) en dan krijg je toch een ander gevoel bij een game.
Ook is een reden dat er vaak screenshots van nieuw uit te komen games naar buiten worden gebracht die nog mooier zijn dan de game er in het echt uit ziet. Ook worden games gehyped door ons doordat er maanden over de game wordt gepraat voordat die uitkomt. De verwachtingen worden dan wel erg hoog
Games die bij mij wel een enorme indruk achterlieten waren Test Drive Unlimited, Gears of War 1, Ace combat 6, PGR4, GTA4 en het werkelijk fantastische Assassins Creed.
Heb trouwens bij een maat het begin van Maffia II gespeeld (er is wat mis gegaan bij mn bestelling dus ik heb m nog niet binnen), maar dat zag er errug mooi uit zeg!!
Laatst bewerkt: 2 okt 2010