1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik vond het echt een RUKspel, maar goed :9

3. mbuist

mbuist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de grafics van tegenwoorden vrij realistisch overkomen. Ik vind alleen de kwaliteit sterk achteruit gegegaan. Tegenwoordig kom je zoveel fouten in games tegen. En met updates word nog niet eens alles gefixed

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Die fouten zaten er anders eerder ook wel in hoor.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuwe trailert Fear 3

Weet het niet meer zeker, maar hier was volgens mij nog geen topic over? O-)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ha ik las dat van BG&E ook, tof! Ze moeten echt meer klassiekers uitbrengen op Arcade :D.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [gt]705508[/gt]

8. gamefreak78

gamefreak78 Member

Leuk Bevonden:
    0
    smaaken verschillen, Mafia 2 vind ik echt super, gameplay, grafisch, goed verhaal. Mindere kanten vind ik dat het free roaming erguh gestuurd is dus eigenlijk een afgekapte free roaming. En waar zijn die side missies hopen dat ze er in mafia 3 rekening mee houden.

F1 gewoon super, een maartje is wel dat die pleuris moeilijk is wel een leuke opbouw van de game, team opbouw, intervieuw geven etc etc.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mafia 2 is geen free-roam game he. ;)

10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Er zijn volgens mij meerdere verklaringen voor ;)

Allereerst is er niet/nauwelijks meer de enorme impact van vroeger toen we onze eerste game speelde.
    Mijn eerste game op de PS1 was Tomb Raider. Wat een fantastische mooie game was dat!
    Echter: jaren later nog s gespeeld toen er een pc verzameling kwam en ik moest zeker 45 minuten wennen aan de verschrikkelijke graphics!

Daarna kwam de impact van het HD gamen en dat was toch wel geweldig. Het wachten is nu of 3D ook zoiets teweeg gaat brengen.

Verder heb je nu gewoon meer games gespeeld en in je bezit. In het begin op de PS1 had ik maar 2 games (had weinig geld en een game kostte ook fl129, 95!!)
    Daardoor worden je spellen ook meer bijzonder, imdat je er veel meer hebt.
    Nu heb je veel meer geld en spellen (ik heb meer dan 50 games nu) en dan krijg je toch een ander gevoel bij een game.

Ook is een reden dat er vaak screenshots van nieuw uit te komen games naar buiten worden gebracht die nog mooier zijn dan de game er in het echt uit ziet. Ook worden games gehyped door ons doordat er maanden over de game wordt gepraat voordat die uitkomt. De verwachtingen worden dan wel erg hoog ;)
    Games die bij mij wel een enorme indruk achterlieten waren Test Drive Unlimited, Gears of War 1, Ace combat 6, PGR4, GTA4 en het werkelijk fantastische Assassins Creed.

Heb trouwens bij een maat het begin van Maffia II gespeeld (er is wat mis gegaan bij mn bestelling dus ik heb m nog niet binnen), maar dat zag er errug mooi uit zeg!!

Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Report: New Gaming Hardware Revealed Today Via MTV

http://kotaku.com/5655295/report-new-gaming-hardware-revealed-today-via-mtv

pls let it be Dreamcast2, pls let it be Dreamcast 2,pls let it be Dreamcast2, pls let it be Dreamcast 2,pls let it be Dreamcast2, pls let it be Dreamcast 2,pls let it be Dreamcast2, pls let it be Dreamcast 2,pls let it be Dreamcast2, pls let it be Dreamcast 2,

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    PSP2.

Anders zal het iets zijn wat ons niet erg boeit. :p (stomme peripheral, gaming telefoon) Ik zie iig niet iets écht leuks komen uit iets wat zo plotseling wordt aangekondigd. Op MTV/Rob Dyrdek's Fantasy Factory nog wel. :emo:

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Xbox Handheld natuurlijk! :+

14. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een nieuwe DS? en dan niet de 3DS maar een 4DS met 4 schermen \o/

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    WelcomeTo.TheJungle.com

Juist...zoals ik al zei; iets wat ons niet boeit. Nu mag ik niet voor anderen spreken, dus laat ik dat op zijn minst veranderen in 'iets wat mij niet boeit' ;)

http://gizmodo.com/5655371/exclusive-first-photo-of-jungle-panasonics-portable-online-gaming-system

Laatst bewerkt: 5 okt 2010
  16. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    [yt]vp4E0uEf9J8[/yt]

17. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Mij lijkt die 'Jungle' wel stoer. als ie echt doet wat die belooft (een handheld online sensatie) dan ben ik om. Sowieso leuk om een nieuwe speler te hebben in de handheld markt (het speeltje is van Panasonic)

18. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    There ain't no rest for the wicked. It still feels like Red Dead Redemption is fresh out the box, but Rockstar San Diego haven't stopped for a breather after their most recent Game Of The Year contender.

In fact, they've been working on something since June 2010.

Meet Jason Muck. No, that's not the name of some new awful NBC sitcom, but the name of the Senior Environment Artist on Red Dead. On his personal website/resume, he reveals that since June, Rockstar have been working on a AAA unannounced title for PS3 and Xbox 360. Red Dead Revolution? Possibly, or it could be another Midnight Club. Grand Theft Auto V? San Diego don't usually work on that series, but a man can dream...

Oh, and we implore you to check out Jason's artwork. Because it's really, really good.

bron

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Bully! :cool:

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.