Hoe vonden jullie firstlook?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door casper018, 2 okt 2010.

1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Voor wie er allemaal al geweest zijn, hoe vonden jullie firstlook? wat waren jullie hoogste of dieptepunten?

(ik weet dat we al een first look topic hebben maar das voor wie word de presentator dit is de topic voor wie er geweest is / ervaringen.. dus dan spoilen we niks voor mensen die nog gaan!)

Ik vond het een zware domper, dit is de 1e keer dat ik naar zon event ga en vond het helemaal niks... veels te lange wachtijden.. en ook een aantal stands (zoals die van konami) die er gewoon niet waren.. Er waren veels te weinig babes ook :p

over de games:

de grootste domper was toch wel duke nukem voor mij...
    1.5 uur moeten wachten om het 10 minuten te spelen
    en vond het echt een gare game.. wel leuk om te hebben en te spelen maar typisch een game die ik een keer uit de budgetbak zou halen nadat hij uitgekomen is.
    Fable vond ik ook tegenvallen, was wel intersante video maar niks nieuws voor mij.

Hoogtepunten..
    heb ik niet... waren er niet voor mij

2. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag was ook 1e keer voor mij en weet nog niet of ik dit nou ook volgend jaar weer wil meemaken.

Lange wachtrij voor Fable en dan een gare uitleg van een half te verstane Belg maar het spel ziet er wel leuk uit en leuke nieuwe toevoegingen. Waren genoeg stands en genoeg te doen voor 4-5 uur, jammer dat je rond 5-6 uur niet meer kon pokeren want dat leek me nou erg leuk om te doen daar, groot minpunt

Leuke dag gehad maar onvergetelijk was hij niet

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    die fable video zei infeite niks nieuws, kon jje ook gewoon van internet downen...
    en die belgs uitleg stelde niks voor

heb jij duke nukem gespeeld? Ik heb daar 1.5 uur voor lopen wachten en OMG wat een domper die game... echt zon budgetbak titel

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik vond Fable III zwaar tof!
    Fable II was maar een gaar spel, maar dit is echt tof :)
    Ook de uitleg was duidelijk en ik hoorde nieuwe dingen. Alleen wel lang wachten :9

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Nog meer reacties van mensen die er geweest zijn?

6. Remco

Remco Guest

Zo, daar ben ik weer! Het was een lange en inspannende dag, maar ongelooflijk tof! In het begin was het fiks wennen, maar daarna rolde ik er steeds beter in. Nu maar hopen dat de reportage ook tof wordt. Ik heb het volste vertrouwen in je, Luuk! :) Net als in je moeder :9

We hebben Pepzi en Fiasco nog gezien en we hebben nog wat goodies meegenomen, die we uiteraard hier weg gaan geven. Dus houd dit topic zeker in de gaten! :)

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Jullie hebben toch wel dat toffe Fable III shirt meegenomen he? :9
    Btw, de terugreis gisteren was hell! We wonen helemaal in Limburg dus we moesten zowieso al lang reizen en toen moesten we ook nog om en had iemand een fiets op het spoor gegooid. Uiteindelijk zijn we uit de foute bus gestapt en zei een meneer van werkverkeer dat er nog een kwam, maar niks meer gezien. Uiteindelijk 5,5 uur aan het reizen geweest!

Ik vond Donkey Kong Country Returns trouwens ook erg tof!
    En niet alleen vanwege de game :+

8. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    En ik heb vertrouwen in jou Vader! :9
    Jezus wat staat deze dag in het thema van de slechte grappen zeg :9 (net zo slecht als ,je raad het al, je moeder!)

Maar was een erg gezellige dag en het ging erg goed.
    Ga nu maar eens de beelden in laden en morgen beginnen met de montage.

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben ook erg benieuwd naar de beelden :9 Werken daar was echt heel cool, en ik ben er zeker weten volgend jaar ook weer bij. Beetje een epic fail van ticketmaster dat zondag alle kaarten die in de afgelopen 12 uur gekocht waren gewoon niet in het scansysteem stonden, dus die kreeg ik allemaal over me heen xD Moest ik handmatig invoeren enzo. Hebben zondagavond ook nog een groepsfoto gemaakt van de crew met alle gamekings erbij (met ongeveer 6 camera's xD), dus die post ik binnenkort ook wel. :)

10. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    En heb je er ook nog iets voor gekregen/verdiend voor het werk wat je daar hebt gedaan?

11. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Jup, 50 euro per dag :)

12. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Altijd lekker mee genomen jah :) Al is het wel bar weinig voor het werk wat jullie daar doen:p (vooral naar de uren gekeken)

13. brambal

brambal Member

Leuk Bevonden:
    0
    Firstlook was fakking wreed, ik heb nog nooit zoveel spellen gespeeld op 1 dag. Er waren helemaal geen lange wachtrijën. Alleen bij duke nukem en bij fable 3. De langste wachttijd voor mij was 20 minuten voor MMA. De sfeer was ook goed. Ik heb veel met andere mensen gepraat. Ook met een paar gasten van xboxworld zelf. Heb ze nog een assassins creed masker gegeven. Die was van plastic. Ik weet niet meer hoe ze heetten.

spellen:
    Er waren veel goede spellen. Zoals Assassins, Shogun total war 2, F1 2010, MMA en veel meer wreeds. Alles was snel te spelen en alles was vet. Behalve nfs hot pursuit viel mee. Ik mocht een race van 3 minuten spelen en dat was een time trail. Het speelde wel lekker. Assassins Creed Brotherbood was mijn game van de show, hij speelde perfect en was echt vet. Ik was de eerste die hem op zondag speelde, samen met een aantal andere natuurlijk. En ik was 1e met dubbelle punten van de nummer 2. De presentatie van Shogun was zo dik. Je zag de mooiste details en de gevechten zagen er van dichtbij echt gelikt uit.

Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  14. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Hey Bram ja dat waren wij haha.
    Je had het masker aan Remco gegeven en ik was de cameraman.

15. brambal

brambal Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie daarna nog veel gezien? Ik heb daarna nog handtekeningen gekregen van Dennis, Martin en Jelle van gamekings op mijn agenda.
    Wat was jullie game van de show? Er was trouwens zo'n gasje die de limited black edition van assassins creed 2 gevangen had bij de ubisoft stand.
    Er was daar een kleine goodie hunt. Hoorden ze door de keiharde geluid van nfs hot pursuit heen schreeuwen.

Gaan jullie trouwens ook wel eens naar gamekings live?

Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  16. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203

Deze komt van mijn camera, de foto die met Boris' camera gemaakt is zal wel een stukje beter zijn maar die moet ik nog binnenkrijgen :9

17. Remco

Remco Guest

Kijk onze members shinen! :D

Oh nee, wacht, het zijn reflecterende hesjes..

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Zie die Martin 'de Mus' verveeld kijken dan! 8)

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De XBW'ers staan rechts van Boris toch?

20. Remco

Remco Guest

Die met die hesjes inderdaad. Die gozer die denkt dat 'ie de koning is, is Fii. De ander is logischerwijs Pepzi :)

Deel Deze Pagina