Vanavond bij Puberruil: Mijn god Alleen dom dat ze dan met een Joods meisje gaat ruilen, ik neem toch aan dat die Shirley een hekel heeft aan 'Ajax-Joden' en niet het geloof zelf. Had je beter een Ajax-fan kunnen doen.
nee City is wel uitgekocht ze hebben ook nog Balotelli die ergens moet staan en die ene rechtsbuiten die zondag nog scoorde
Hij heeft van de zomer uitgesproken Inter een schitterende club te vinden. Ik zou het geweldig vinden, een van m'n favoriete spelers, maar we hebben niet echt plek voor 'm. Zou het belachelijk vinden hem (of Milito) te laten banken en van de vleugel spelen vind ik niks voor zijn kwaliteiten.
Schijtzooi, dit weekend interlands dus geen Eredivisie (etc.). Weer van die saaie, nutteloze zaadwedstrijden. Haat aan interlands .
Nee joh, zitten altijd wel een paar leuke tussen. Sowieso die van Ajax en PSV moet ik altijd zien. En de spanning is nu natuurlijk om te snijden, hé. Heerlijk, die wedstrijden. Helemaal geconcentreerd achter je computerbeeldschermpje, kijkend naar een voetbalwedstrijd.
Ok, serieus, dat er nog mensen voetbal (of films ofzo) kijken achter hun PC, moet er niet aan denken .
Ik ook niet, laat het meestal wel aan staan (de wedstrijd) en kijk alleen als er gescoord is of als de commentator gaat schreeuwen. Eredivisie kijk ik niet.
Ik hoef geen Eredivisie Live als ik alleen PSV live hoef te zien en dit via internet ook gewoon kan. SopCast is daarvoor geniaal: snel, goede kwaliteit, Nederlands commentaar. Ah okee. Ik vind het gewoon tof om 'mijn club' te zien spelen en mee te kunnen genieten . Als het live op TV zou zijn zou ik ook kijken, dus waarom niet op m'n beeldscherm. Ik heb een groot beeldscherm, dusja *). Kijk jij wel elke zondag naar Liverpool? Daar zou ik dus écht geen zin in hebben.
Voordeel aan Sport1 is dat je niet alleen voor Liverpool/je eigen club betaald. Zijn gewoon allemaal interessante potjes, behalve de Stoke wedstrijden .
Neuh, de meeste wedstrijden waarvan je (normaal) zou verwachten dat ze die zullen winnen, kijk ik niet (vaak). Wedstrijden zoals Liverpool - Arsenal/Chelsea/Man Utd/City/Tottenham kijk ik wel en meestal bij een vriend die wel sport1 heeft. Zou wel veel meer voetbal kijken als ik Sport1 heb, die krijgen we waarschijnlijk ook binnenkort.