De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Njah, als je al punten verspilt tegen Blackpool dan blijft er weinig over wat je "wel zou moeten winnen" ;)

Snap dat hele aankoopbeleid ook niet bij die club. Zoveel middelmaat halen ze steeds binnen en er zit nog zoveel middelmaat binnen de selectie. Mereiles (spelling) vond ik de enige echte goeie aankoop dit jaar, Poulsen is middelmaat en verder zou ik het zo uit mijn hoofd even niet weten. Oh, ik vergeet bijna die back van Fullham, die me positief opviel bij Fullham maar geen idee hoe hij het nu doet.

Uit mijn hoofd een paar ":emo:"-voetballers bij L'pool: Johnson, Poulsen, Babel, Maxi en laten we centraal achterin maar even vergeten.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    WTF wat plaats jij een :emo: bij Maxi, fantastische voetballer man bij Madrid!
    Vond het echt kut dat hij weg was, je zag ook Atletico gelijk minder was. Zonde.
    Bij Liverpool laat hij ook niet alles zien wat ie kan tot nu toe, maar is zeker echt een topaankoop geweest.

Nee jij vind Mereilles een topaankoop? Die kerel kan al helemaal niks extra's brengen :p.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Toegegeven dat het gebaseerd is op het sporadisch zien van hele wedstrijden en meestal samenvattingen. Maxi kan ik niet beoordelen voor zijn tijd bij Liverpool, maar hij kan geen vuist maken in het huidige team en op basis daarvan de beoordeling. Misschien wat "harsh" (sorry zit ff in Engelse modus :+) in zijn geval, maar echte klasse spelers blijken schaars in deze selectie. Dat is mijn hele punt ;)

Mereilles vond ik altijd een hele slimme, ondanks zijn uiterlijk :+, no-nonsense voetballer en ik dacht dat hij echt van meerwaarde kon zijn op het middenveld. Vooral als ondersteuning voor met name Gerrard natuurlijk. Leek mij wel een gerichte, en daarom top, aankoop die de balans (ugh wat haat ik dat woord) op het middenveld ten goede zou komen.

Puntenaantal bewijst mijn ongelijk, voorlopig, echter dus kan er weinig tegen inbrengen :+ Vond hem af en toe ook onzeker/onscherp in balbezit, maar dat is ook enigszins logisch gezien de spiraal waarin zij zitten.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het valt me daarnaast op dat je bij de grootste loser van Liverpool, Kyrazkaoskdasokasdoksdos ofzo, geen :emo: plaats. Die gast zou IMO nog moeten vechten om een plaatsje bij Blackpool.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Eensch!

Maar Maxi Rodriguez is geen voetballer voor Liverpool. Echt niet. Hij is gekocht maar geen basisplaats? Give me a break zeg.

Aquilani was ook een miskoop van't jaar. *ugh* Dat hij in Italië blijft.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    In Engeland wordt gewoon heel ander voetbal gespeeld dan in Spanje en Italië. Spanjaarden en Italianen gedijen er daarom niet altijd even goed, en andersom is het helemáál geen doen. Ik zie Silva ook al weer flink wegkwijnen bij City... :'-(

Amen to that!

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, dat klopt zeker.

Ik vind Italiaans, Engels en Spaans voetbal altijd heerlijk om naar te kijken. Twente - Tottenham was ook een leuke wedstrijd. Weliswaar een geflatteerde uitslag, maar who gives a fuck? Denk alleen dat als Twente op bezoek moet in't grote San Siro ze snel afgemaakt worden.

Jammer dat de Eredivisie gewoon bij lange na niet het niveau meer haalt van een aantal jaar geleden. Baal er nog steeds van dat de grote clubs, Ajax, PSV en Feyenoord het gewoon niet meer trekken. Zo-zooooo slecht voor het Nederlands voetbal.

Anyway, ik kijk graag naar het Nederlands Elftal. De WK Finale heb ik overigens nog niet terug gekeken. Het had zo fucking mooi kunnen zijn. Mijn Oranje tenue met ster ligt nog op de plank te stinken. Ik zie ze het EK2012 ook niet winnen, was het maar waar. Vind een EK maar boring, je verdiend er geen ruk mee.

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  9. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige aflevering. Heb 'm gisteren gekeken.
    Echt erg om te zien hoe kortzichtig sommige mensen zijn. Jeruzalem |:-.
    En als je dan dat joodse meisje ziet juichen in de Kuip. :thumbs:

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben het wel maar dit verhaal eens, maar ik geloof niet dat het toeval is geweest dat de Jong er dan weer bij betrokken was. ;)

Ik ben in elk geval blij dat de Jong uit de selectie is gemikt. Krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte bij hem. :+

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijke aflevering, had er dan een echte fanatieke Ajax fan neergezet ipv een joods meisje dat in Amsterdam woont en vrienden heeft die voor Ajax zijn.

Al lulde ze die Feyenoord man aardig weg op de bank :9

12. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wordt steeds mooier nu gaat ie nog vogels vangen ook

13. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    En ik maar denken dat jij een seizoenskaart heb, maar niet dus.

14. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Wel grappig dat dat jongetje gewoon al jaren de avatar van Nitram is.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ontzettend lelijk mokkel ook nog!

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol idd zeg. Keiharde Feyenoord fan met alles van Feyenoord.
    Die in Putte woont..... :p

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Juist niet belachelijk. Als je net zo'n fanatieke Ajaxfan de andere kant op stuurt wordt het oorlog en leert niemand er wat van. Dit programma is er juist om verschillen te nuanceren.

Dan is ie er wel op vooruit gaan. Bij Inter was het voornamelijk grassprietjes plukken.

Dat kan je wel stellen ja. Wat een drakenbaby.

18. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een kansloos volk joh dat feyenoord gezin. Dat wijf is ook nog ontiegelijk lelijk ja, helemaal sneu dat ze niet om wou kijken toen ze bij de arena was, wat een triest zooitje bij mekaar.

Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, ze leren er toch van. Alleen maar een mooie uitzending.

20. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Die vader leert er inderdaad van dat was het mooie.
    Die dochter was en blijft gewoon in 1 woord: Triest, aangezien die er niet zoveel van leerde.

Dikke hulde aan dat joodse meisje dat ze gewoon open staat voor veranderingen!_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina