Antonie Kamerling overleden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Donwesje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe eindelijk iemand die het ook snapt. :)
     
  2. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Natuurlijk heel vervelend maar als ik eerlijk ben, hij was een acteur die mij niet kon boeien, nooit een spetterende carrière gehad, geen revoluties veroorzaakt of spectaculaire dingen gedaan en daarbij, ken ik (en waarschijnlijk niemand hier) hem niet persoonlijk. Als het nou Micheal Jackson was of Martin Luther King had ik de heisa een beetje kunnen begrijpen, maar dit is een acteur die al vele jaren amper op de tv komt/niet is geweest en nooit iets speciaals heeft gepresteerd.

    Concluderend, RIP voor de nabestaanden en vooral de kinderen, maar ik lig er geen minuut wakker om, en volgens mij niemand hier, waarschijnlijk reageert het merendeel in deze thread uit beleefdheid want volgens mij kan het echt amper iemand boeien. Laten we dit soort threads voorbehouden aan speciale mensen die door een grote groep als speciaal worden bezien en die daadwerkelijk ook wat hebben betekend. En inderdaad Tyrant, ik denk dat Micheal Jackson voor veel mensen op dit forum en op de wereld meer heeft betekend dan deze acteur.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  3. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    'Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wilt..."
    Antonie was legendarisch in All Stars, held!
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik snap je ook!
    Ben dan ook zo'n persoon die altijd zegt: "oké, iedereen gaat dood"
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie jullie probleem niet. Er zijn mensen die hier over willen praten, laat ze er dan lekker over praten. Als het jullie niet interesseert blijf dan lekker weg, of ga naar het 'Ik erger me gruwelijk hard aan'-topic.
     
  6. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm, moet bekennen, dat is een goede tip Orange :)
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wow, had het niet beter kunnen verwoorden!

    @Orange: Maar ik wil er wél over praten, over hoe ik het niet begrijp. ;)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd Willem dat noemen we discussiëren. :)
     
  9. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar is dit dan toch de ideale plek voor? Ik vond de discussie over zelfmoord wel interessant. Helaas mag je er hier geen mening over vormen, want dan doe je je meteen voor als psychiator.

    Daarnaast is er niet over elke acteur/zanger een topic, want dan zou het hier aardig vol staan. :+
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Als ik je goed begrijp suggereer je dus dat ik uit mijn nek zit te lullen? Zelfmoord is een onderwerp dat heel dicht bij mij staat door verschillende situaties die ik heb meegemaakt. Hierdoor heb ik een mening over het onderwerp gekregen die dan blijkbaar haaks staat op jouw opvattingen. Vind ik allemaal prima, maar beschuldig mij dan niet indirect als een leugenaar.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik ook niet.

    En ik lig er verder ook niet wakker om ofzo. Was alleen even geirriteerd hoe makkelijk mensen kunnen doen over het onderwerp zelfmoord.

    Eigenlijks zou je zulke mensen eens moeten uitpluizen op wat ze zelf hebben meegemaakt.

    Zou ik daar dan makkelijk over doen? Nee, want ik wil simpelweg dat mensen ook niet makkelijk doen als ik zelf problemen zou hebben.

    Beetje met respect over dit onderwerp spreken moet toch kunnen?

    Ik heb het niet over jouw persoonlijk hoor Willem. Je moet je niet aangevallen voelen omdat ik je nu quote. ;)
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Van hetzelfde.
     
  14. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het echt heb meegemaakt snap ik niet hoe je op het idee komt om zo te reageren. Vanuit die reactie maakte ik op dat je het zelf niet heb meegemaakt. Ik wil best geloven dat je het direct heb meegemaakt, maar die reactie vind ik dan rond uit droevig. Juist jij moet weten dat Kamerling ziek was en hem niets te verwijten valt.
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik begrijp heus wel dat deze daad een gevolg is van ernstige kortsluiting in je hoofd, en dat hij geen andere uitweg zag. Ik blijf er echter bij dat het verwijtbaar is dat je je dierbaren zo in de steek laat. Of je nou psychische problemen hebt of niet.
     
  16. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0

    Je zegt het eigenlijk zelf al. Antonie an sich kan er toch niks aan doen? Waarom hem dan verwijten?
     
  17. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Zoals ik ook zei, blijf ik het, hoe dan ook verwijtbaar dat je je vrouw, kinderen, familie en vrienden op zo'n manier in de steek laat. Mensen die van je houden.
     
  18. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is net zoiets als mensen met kanker verwijten dat ze doodgaan... Misschien een beetje crue voorbeeld.
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Euh nee, verkeerd voorbeeld.

    Kanker is niet een keuze, zelfmoord wel.
     
  20. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het niet. Begrijp het dan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina