[Manga] Bleach & Naruto

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nightbringer, 8 feb 2007.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net even gegoogled, en je hebt gelijk. Ik dacht IIG wel ergens te hebben gelezen dat er nog sterkere Hollows waren dan de Espada. Dat zou opzicht nog de ´onbekende´ hollows in chapter 198 kunnen verklaren. Tenzij we nu overstappen naar Espadas met negatieve nummers...
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, dat zou echt té fout zijn. Maar het zou me niet verbazen. Espada -1 etc.
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo ging het ook met Yammi IMO. Eerst waren de Espadas genummerd van 1 tot 10, en nu van 0 tot 9. :mad: Stark moest gewoon de sterkste zijn. Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat, want na die 3 onbekende Arrancars te hebben gezien, ben ik wel erg nieuwschierig naar hen geworden. Ook wil ik nog aantal Bankais zien etc.
     
  4. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    ik doelde op het feit dat Ichigo zijn shinigami krachten kwijt is en nu dus terug zou moeten gaan naar zijn gewone plus, het geen we zien van bij de shaft training, met de ketting. vermits zijn lichaam nog altijd bij Kon is.
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Jep ben benieuwd naar Shunsui's bankai. Vind hem toch het vetste character in deze serie.

    Stark is overigens in elk opzicht beter dan Yammi behalve brute kracht. Dus Yammi moet je denk ik niet zien als de meest ultieme espada toch.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En misschien is Stark wel sterker, maar hij had toch niet de échte wil om te winnen.
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    En hij vocht tegen Shunsui, een captain wiens 'ware' kracht we helemaal nog niet kennen. Dus dat liet hem ook zwakker lijker. Ookal is hij dood, hij blijft mijn favoriete espada :eek:.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mijne ook. Hoewel Grimmjow en Ulquiorra ook vet zijn, al was de 'ultieme release' van Ulq wat minder. Ik denk dat er geen twijfel over bestaat dat Shunsui het tofste personage uit heel de serie is. _O_ Al vind ik Unohana ook erg bijzonder. Vraag me af welke speciale kracht (ban-kai) zij nog heeft, als we die ooit te zien krijgen.
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Niet per sé. Toen Kuchiku zijn geleende shinigami krachten ontnam werd hij ook geen plus. Natuurlijk had hij toen nog zelf wel zijn eigen shinigami krachten, maar die waren toen nog latent dus kunnen we niet concluderen dat die latente krachten er voor zorge dat hij toen geen plus werd.

    Wat betreft de Vasto Lord, uit de databook:
    Bron: Bleachgotei

    In de anime werd er ook gezegd dat Hallibel een Vastro Lord was en dit is dus nu geconfirmeerd door de databook. Vind ik persoonlijk wel jammer want vraag me af wie nu de bad guy gaat zijn. Ik vrees dat het terug Aizen gaat zijn. Alhoewel ik zijn pimp-smile cool blijf vinden ben ik hem voor de rest wat beu.

    In de kleine arc die nu komt verwacht ik dat we zien hoe Ichigo weer aan krachten geraakt.
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien krijgt Ichigo zijn krachten terug door de Hyoguku? Als de Hyoguku wensen kan vervullen, mits mogelijk, kan Ichigo zijn krachten terug krijgen, omdat op de één of andere manier het mogelijk is om de shinigami krachten weer te bemachtigen. IIG, het lijkt me een best goed excuus om de Hyoguku te gebruiken voor de terug keer van Ichigo's krachten.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bleach. :'-(

    Ben nu wel benieuwd hoe het verder gaat.
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, was zeer droevig. Al ziet het er naar uit dat Aizen nog wel een back-up plan heeft. Ben er vrij zeker van dat Ichigo op een of andere manier wel (zijn) krachten herwint.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vind het een sterk chapter. Wat een mogelijkheid zou zijn: de vader van Ichigo leert hem zijn krachten terug te krijgen. Hij wist immers ook van de 'final Getsuga Tenshou' en het is net alsof hij ook op een gegeven moment z'n krachten verloren is en langzaam terugkrijgt.
     
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Naruto 512 gelezen. Het wordt nu echt episch!

    Ik ben benieuwd naar Kabuto's krachten als hij denkt de 8-tails én de 9-tails in z'n eentje (met revived Deidara) te kunnen vangen. Die 100k Zetsu's waren ook wel een wtf, ze zijn dus outnumbered met 20.000 dus ben benieuwd hoe zit dat gaan aanpakken!
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Kan die niet gewoon ook Itachi, die poppenspeler en... nog een dode Akakutsi member summonen? Lijkt me krachtig genoeg :).
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Heeft die al gedaan, maar hij neemt alleen Deidara mee. Ik gok omdat het eiland waarop Naruto en de andere zich bevinden kan bewegen en alleen vanuit de lucht kan worden gezien (Deidara met z'n draak komt dus goed van pas!). Maar Gaara komt Naruto te hulp, dus dat wordt een rematch Gaara vs. Deidara. :)
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Weten we dat zeker? Hij heeft het al gedaan in het verleden, maar misschien zijn ze terug "unsummoned" en heeft die nu enkel Deidera gesummoned omwille van zijn abilities.
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ja dat bedoelde ik ook. :)
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat ik dan bedoel is... weten we zeker dat hij de rest ook niet bij heeft? Want uiteindelijk zijn ze maar een summon weg. Het zou vrij dom zijn dat hij ze al moet summonen vooraleer hij ze nodig heeft.
     
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik zou het niet weten, we kunnen alleen afwachten op de volgende manga. :p
     

Deel Deze Pagina