Mhm, heb toch een beetje gemengde gevoelens nu. Online speelt de game erg anders dan offline. Lijkt wel alsof het online meer houterig is en er meer mis gaat. Kan ook een kwestie van lag zijn natuurlijk.
Soms wil je een bal aannemen maar die springt dan meters van je voet, of dat je de met de bal rent en dat je bij het dribbelen naar de zijlijn naar achter drukt maar dat hij toch over de lijn loopt.. dat vind ik jammer. Dan reageert het spel toch wat traag. Heb zelf ook erg veel last van buitenspel, voornamelijk bij vrije trappen. En vaak wil je snel kunnen kappen of wegdraaien en schieten maar het gaat allemaal wat traag bij PES qua animaties en dan ben je de bal alweer kwijt. Ik weet niet of dat dan aan mezelf ligt of aan het systeem. Ook die typische ballen die je op de 16 hebt, meestal schiet je hoog over of schiet de speler met een boogje. Of dat een bal die naar me toe rolt gelijk wilt door passen, maar dat lukt dan niet omdat je hem eerst moet aannemen.
Ik vind de game tof hoor, begrijp me niet verkeerd maar ik ben nu erg benieuwd naar hoe FIFA speelt. Ik weet van mezelf dat ik gewoon een voetbal game wil hebben die vloeiend speelt en goed reageert en PES stelt een beetje mij teleur op dat gebied. De CL/EL/EC licenties, de gezichten die lijken, de vele opties, ML, de mooie schoten, vind ik allemaal goed aan PES. Ik weet niet echt hoe ik er nu over denk, is de game te houterig voor mij om echt optimaal te kunnen genieten of stel ik me aan. Ik heb immers zat potjes gehad die wel lekker liepen. Maar ook potjes die gewoon niet lukken, waar de game trager en houterig is bv. (offline ook)
Heb het gevoel dat ik ook snel uitgekeken raak op de online modus, waaronder Online ML. Mis toch het spelen van Clubs met FIFA en tegen vrienden. (merendeel van mijn vrienden/vriendenlijst heeft FIFA)
Laatst bewerkt: 8 okt 2010