1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je wel hebt is dat als je heel hard passt dan is de pass dus 'bedoeld' voor iemand ver weg staat volgens de ratio van PES. Maar als de bal dan langs een dichtbijzijnde speler komt, 'reageert' die speler niet omdat de pass volgens PES niet voor hem bedoeld is. Vreemde uitleg, maar daar heb ik af en toe wel last van.
     
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kun je de strategieën tijdens het spel inzetten? (dingen als extra druk of complete aanval) in PES 2010 ging dat doormiddel een bepaalde knoppen combinatie, hoe gaat dat in PES 2011? Ik zie wel dat je ze kunt uitzoeken en onder een knop kunt zetten, maar hoe activeer je ze in het spel?
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Was eigenlijk van plan om geen voetbalgame te halen dit jaar maar net toch maar PES2011 gekocht. Na de afgelopen 3 jaar Fifa te hebben gespeeld kreeg ik ineens zin in PES toen ik net in de winkel liep en PES2011 zag liggen :+
     
  4. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Is dat al uit dan?
     
  5. hunt86

    hunt86 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar kan zien tijdens de master league hoe je spelers beter worden ? Vroeger zag je direct na de wedstrijd de puntjes erbij komen maar nu zie je dit scherm niet ?
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Weer even me team ge-reset. Heb nu Criscito, Bruma, El Hamdaoui, Lodeiro en Cahill gekocht. Middenveld is aardig, verdediging ook. Alleen aanvallend is het nog wat lastig al is Mounir wel een erg goede spits voor zijn geld. Ik heb niet vaak super vloeiende aanvallen en dan bijvoorbeeld 2 tegen 1 of 1 op 1 met de keeper komen te staan. Vind het nog wel lastig. Vaak verlies ik 1-0, of speel ik 1-1. Heb ook een aantal keer 3-2/2-0/3-1 gewonnen though.
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Back button + knop

    Was voor mij ook even zoeken in de demo
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2

    Aha dat was de enige die ik niet geprobeerd heb :+ thanks.

    En is er ook een mogelijkheid om van team te wisselen in de MCO? of zit je vast aan de gene die je als eerste gekozen hebt?
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook mijn team gereset, eerste aankopen zijn Huntelaar & Gudjohnson en waarempel scoor ik en win ik :D
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe reser je je team?
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Naar je team menu gaan, en dan onderaan heb je de optie Reset Team.
     
  12. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ligt de MLO server eruit? bij mij zegt hij dat de server nu niet beschikbaar is...
     
  13. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanavond eens wat tijd aan de ml besteed. Wat een heerlijk spel! Tuurlijk zitten er nog heel wat verbeterpunten in maar het speelt geweldig! Heerlijk hoe je je aanvallen opzet en dan uiteindelijk de winnende scored! Ik vond, Als 1 van de weinigen, pes 2010 best goed na 3 slechte delen maar dit is echt een stap vooruit!
     
  14. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me vertellen hoe je in het tactics/formatie scherm per speler individueel de speelwijze aangeeft? Dus niet de rol van de speler of wie hij moet dekken maar in hoeverre men aanvallend ingesteld is (zoals dat met de pijltjes ging in de vorige delen) ?

    En waar is Robinho heb hem nog niet kunnen vinden 8) (ontbreekt bij Man City EN Ac Milan)
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Huntelaarb16 wedstrijden geblesseerd in mlo :mad:(
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Deze game is echt zoveel simpeler en zoveel heerlijker qua spelgevoel en beleving dan Fifa. Neem alleen de menu's al. Vrij simpel, maar prima uitleg ook voor mensen die nieuw zijn zoals ik.

    Misschien jammer dat ik niet online kan in ML etc, maar een QM kan nog wel.

    Voor de rest echt een heerlijke game. Had net bijna een goal van meer dan 35 meter, schiet Drost hem op de lat. 8)
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Waarom zou je je team resetten? Vrij zinloos IMO, aangezien je al je aankopen weer kan verkopen en waarschijnlijk nog met winst ook.

    Ik ben nu ff aan het sparen voor een verdediger. Verbaasd me echt hoe chill Baumann en van den Berg nog zijn, spelen best goed :p.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mhm, heb toch een beetje gemengde gevoelens nu. Online speelt de game erg anders dan offline. Lijkt wel alsof het online meer houterig is en er meer mis gaat. Kan ook een kwestie van lag zijn natuurlijk.

    Soms wil je een bal aannemen maar die springt dan meters van je voet, of dat je de met de bal rent en dat je bij het dribbelen naar de zijlijn naar achter drukt maar dat hij toch over de lijn loopt.. dat vind ik jammer. Dan reageert het spel toch wat traag. Heb zelf ook erg veel last van buitenspel, voornamelijk bij vrije trappen. En vaak wil je snel kunnen kappen of wegdraaien en schieten maar het gaat allemaal wat traag bij PES qua animaties en dan ben je de bal alweer kwijt. Ik weet niet of dat dan aan mezelf ligt of aan het systeem. Ook die typische ballen die je op de 16 hebt, meestal schiet je hoog over of schiet de speler met een boogje. Of dat een bal die naar me toe rolt gelijk wilt door passen, maar dat lukt dan niet omdat je hem eerst moet aannemen.

    Ik vind de game tof hoor, begrijp me niet verkeerd maar ik ben nu erg benieuwd naar hoe FIFA speelt. Ik weet van mezelf dat ik gewoon een voetbal game wil hebben die vloeiend speelt en goed reageert en PES stelt een beetje mij teleur op dat gebied. De CL/EL/EC licenties, de gezichten die lijken, de vele opties, ML, de mooie schoten, vind ik allemaal goed aan PES. Ik weet niet echt hoe ik er nu over denk, is de game te houterig voor mij om echt optimaal te kunnen genieten of stel ik me aan. Ik heb immers zat potjes gehad die wel lekker liepen. Maar ook potjes die gewoon niet lukken, waar de game trager en houterig is bv. (offline ook)

    Heb het gevoel dat ik ook snel uitgekeken raak op de online modus, waaronder Online ML. Mis toch het spelen van Clubs met FIFA en tegen vrienden. (merendeel van mijn vrienden/vriendenlijst heeft FIFA)
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  19. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag mee gedaan aan de ML open die om half 9 begon. Wat een korte games zeg. 5 min games waarbij je van de 400 man bij de beste 16 moet zitten om aan de knock out fase mee te doen. Waar je ook maar 5 min games hebt die na een gelijke stand gelijk resulteren in penalties.

    Ik had me op goed geluk maar ingeschreven. Mijn team bestaat uit het standaard ML team, de default spelers, en daarnaast Damien Duff, Humberto Suazo en Yannick Djalo. Had binnen een half uur 3 games gespeeld, 3 gewonnen 7 goals voor en 0 tegen. Dit bleek uiteindelijk goed genoeg te zijn om bij de laatste 16 te horen.

    Werd geloot tegen een gozer met van der Vaart, Suarez, Hulk en nog wat gasten. Ik had toch het betere van het spel, maar door een verwoestend afstandsschot van Hulk kwam hij 1-0 voor. Heb het in de 70e min recht weten te trekken met een fraaie finish van Duff. Die 5 min games zijn zo kort, dat ik mijn overwicht niet kon omzetten in een uiteindelijk winst.

    Uiteindelijk die kut penalties. Alles ging gewoon rechtdoor en verloor ze. Ik heb dus een tutorial nodig zodat ik in het vervolg mijn penalties goed kan nemen. Al met al wel een aardig resultaat, voor een beginnend team. Maar die MLO open wil ik wel een keer winnen!
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Nee nog niet... Hij probeert morgen een OF te releasen, dus ben benieuwd. Je hoort het vanzelf wel :p

    Ja al meerdere. Voor de PS3 is zoiets best makkelijk te maken!

    Snap wel wat je bedoelt. Vind het ook raar dat je sommige ballen eerst moet aannemen.. Dit leidt bij mij vaak nog tot zinloos balverlies en zelfs tot tegengoals.. Gewoon omdat je met een CB de bal onderschept maar niet gelijk kunt doorpassen :confused:.

    Over dat aannemen: ik denk dat je teveel FIFA gewend ben ;). Probeer je sprint knop eens wat meer los te laten, dit zorgt heel vaak voor slechte aannames. Ik zie zo vaak mensen die constant de sprint knop hebben ingedrukt.. Gewoon wat sporadischer gebruiken!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina