Antonie Kamerling overleden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Donwesje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker kort door de bocht. Psychische stoornissen koop jij in de supermarkt ofzo?
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    En jou opmerking is niet kort door de bocht dan ?

    Hoe ziek je ook bent, zelfmoord blijft een keuze. Kanker niet. Ik heb het hier niet over iemand wel wat verwijten of nie, ongeacht welke situatie. Ik vind alleen dat je appels met peren vergelijkt.

    Je had ook in je post het eea kunnen uitleggen ipv ''in de supermarkt of zo'' ??
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik niet. Ik hoef niet 'beschermt' te worden wanneer ik niet meer verder wil met mijn leven. Die keuze maak ik zelf wel, het is tenslotte mijn leven.
     
  4. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat het een keuze is kan ik niet ontkennen. Wat ze je echter duidelijk proberen te maken is dat ze in die keuze geforceerd worden. Er is wel een andere keuze, maar deze keuze is geen uitweg.
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    God damnit de Nederlandse media en BN'ers zijn weer necrofiel bezig.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Had je kunnen verwachten.
     
  7. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Het is wel duidelijk dat de mensen die lopen te schreeuwen dat hij en lafaard is, en zelfmoord plegen laf is, nooit echt zwaar depressief zijn geweest. Makkelijk praten als je niet weet waar je het over hebt.
    Ik zeg zelf ook niet doet het niet erg is om zelfmoord te plegen, maar om het simpelweg laf te noemen vind ik zoals eerder gezegd kort door de bocht.

    Rust zacht Antonie.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.138
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Precies.

    Mensen die uiteindelijk zelfmoord plegen hebben geen controler meer over eigen lijf en geest.

    Ik ruil Athony wel in voor bepaalden hier als het moet hoor. Heel erg wreed misschien, maar dan weet je hoe het voelt en hou je je mond wel.
     
  9. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Rest in peace Antonie. :'-(

    Veel sterkte voor Isa en de kids.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag het vanochtend op het nieuws, en stond absoluut flink te kijken, en nog damn jong ook. En dan vanmiddag een kennis op Xbox live die dan zegt...'Tja het spijt me,maar ik noem het niet zielig, ik vind het gewoon echt een egoístische daad van hem. Je hebt kinderen en dan heb je een plicht, etc..' tja en dan zeg ik dat je in een depressie waarschijnlijk allang in een andere mindstate zit en dat je dan helemaal niet zo denkt.

    Serieus, sommige mensen oordelen echt veel te snel en te vaak,fucking ergelijk gewoon. Mijn vader zelf heeft ooit zo erg in een depressie gezeten dat ie ook op het punt stond om er maar een eind aan te maken, toen begon hij echter aan mij en mijn broer te denken en realiseerde dat ie eigenlijk nog genoeg had om voor te leven. Maar voor iedereen is dit ongetwijfeld anders. Echt man...mensen die gewoon zo gemakkelijk zeggen 'ach wat een lafaard' zijn gewoon kk triest, kan het niet anders zeggen!!!!! Zou je dat ook zeggen als het je eigen pa,moeder,broer,zus etc is? Zo ja...100000X triester.

    Simpele zielen die zo denken, niet verder kijken ook. Als iemand al zo ver heen is dat ie er een eind aan maakt, hoe denk je dan dat zijn mindstate op dat moment is, denk je dat die persoon het voor de lol doet ofzo? Lafaard my ass. Kijk in de spiegel zou ik zeggen. Wie weet komt het bij diezelfde persoon ooit nog eens zo ver, damn wat een lafaard ben je dan, zal ik zeggen....shiiiiiit.

    Wat bedoel je precies?
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Dat zodra bekende mensen overlijden, zij plotseling geprezen worden door alle andere bekende mensen. Iedereen moet twitteren en bij DWDD laten zien wat een goede band ze wel niet hadden. Kots DWDD en kots Giel Beelen.

    Ook toen met Ramses Shaffy, die is de laatste decennia van zijn leven als een Korsakov-patient weggezet, maar toen hij stierf werd hij ineens door iedereen op handen gedragen. Vind het niet erg dat overledenen geëerd worden, eerder krom dat sterven nodig is om respect te krijgen.
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, hetzelfde geld voor schilderijen. :+
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Onbegrijpelijk dit. Hoe kan die gast nou zo gedeprimeerd raken? Die man heeft alles, een gezin met kinderen, een geweldige carriere, mensen die om m geven. Financieel lijkt t me ook niet dat er iets mis was. Dus ik begrijp het gewoon niet. Er is vast wel een andere reden. Maar zoals het er nu uitziet kan ik niet echt respect hebben voor zijn actie.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.138
    Leuk Bevonden:
    4.739
    En eigenlijks elke beroemdheid. Kunstenaar, zanger of wat dan ook.

    Punt is dat welk mens op dit forum dan ook niet gemist zal worden door de massa.

    Een beroemdheid word ook maar tijdelijk gemist door de massa.

    De mensen die na 10 jaar nog steeds een beroemdheid missen, kunnen beter naar de dokter gaan. Is gewoon een advies.

    Met eigen familie is dat uiteraard heel anders.
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    I wish Ian Curtis was still here. Moet ik nu naar de dokter?
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Ik denk dat depressieve mensen vaak geen zin of betekenis kunnen geven aan hun bestaan.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Die muziek joh...
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Als je depressief bent, dan zie je vaak door de bomen het bos niet meer.

    Jammer dat hij zelfmoord heeft gepleegd. Ietwat egoïstisch ... maar, zie eerste zin.

    R.I.P
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Als dat de reden is dan is het echt een eikel! Dat doe je toch niet, om op die manier je gezin achter te laten? Die nemen dat hun hele leven mee! Naja, ik hoop dat dit niet de reden is. Geloof ik verder ook niet, maarja. Het is erg.

    Uh, ja! Ik heb er echt een bloedhekel aan als mensen constant zitten te zeiken hoe kut het leven wel niet is. Over Antonie kan ik niet veel zeggen, ik ken m niet persoonlijk. Maar over het algemeen heb ik er weinig goeds over zelfmoord te zeggen. Dat je een keer in een depressie zit, oke, maar soms denk ik echt :F: waar maak je je druk om? Deze actie komt gewoon laf en lullig over, ik zie geen reden om zomaar uit het leven te stappen.

    Nouja, misschien klinkt dit allemaal onterecht, maar ik ben nog nooit echt depressief geweest. Tuurlijk wel zo nu en dan een dip, maarja, ik begrijp dit soort dingen gewoon niet. :+
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Omdat je het nog nooit van dichtbij hebt meegemaakt zo'n erge depressie. Is gewoon klote shit als iemand dicht bij je staat ook zulke ideeën heeft en het niet meer echt ziet zitten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina