De reputatie van zo'n voetballer gaat er toch wel door kapot. Kijk naar die keeper van Ado paar jaar geleden zijn transfer werd gewoon afgeketst door dat filmpje. Dat is dan wel een heel ander soort filmpje, maar ik denk dat clubs toch wel ff achter hun oren krabbelen als ze een transfer gaan maken met de Zeeuw. Al zie ik een transfer van de Zeeuw naar een top club in deze vorm niet gebeuren!
Sinds wanneer is iets te hard rijden en van achteren door je vriendin worden genomen nou weer gelijk hahaha. Jezus, het is maar een boete hoor.. Iedereen heeft dat wel eens Dat is iedereen over een maand al vergeten. Er zijn echt geen clubs die denken, hm hij reed toen wel 149km/h!, nee we doen het toch maar niet..
Precies. Bovendien zijn er tal van voetballers die zoiets hebben gedaan. Wel gaar natuurlijk dat het gecensureerd is. Hoe duidelijk wil je het hebben dat het Demy de Zeeuw is
Gelukkig kan jij mijn 1 na laatste zin heel goed lezen!: On: Jammer dat ze niet de financien hebben om hem te kopen. Zie Cvitanich namelijk liever kwijt dan rijk.
Er staat toch duidelijk dat clubs achter hun oren gaan krabben omdat de Zeeuw iets te hard rijdt.. Hou toch op joh haha.
Gelukkig staat daar nog wat voor, vriendelijke vriend. Maarja laten we er maar over ophouden, want ik weet zelf ook dat ik fout zat!
Het zou natuurlijk nog veel belachelijker zijn om voetballers anders de behandelen omdat het voetballers zijn.
zit wel wat in, in principe moet het niet uitmaken wie het is, maar ze doen nu censuur op z'n hoofd maar vertellen eigenlijk wel de hele tijd wie het is. Lijkt me wel dat ie iets recht heeft op privacy. (wel goed voor de kijkcijfers, maar ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt) verder lijkt het me geen gevolgen te hebben De meeste mensen rijden wel is te hard, 149 valt ook wel mee, als het binnenkort daar 130 mag
http://issuu.com/robbohuyton/docs/wellredmagdebt 'Leuk' stukje magazine waarin Liverpool fans het bestuur met de grond gelijk maken! Beetje treurig om te lezen btw, het is zo'n mooie club...
Fraaie club inderdaad. Heb altijd wel sympathie gehad voor die club en vind het jammer dat ze zo ver in de stront zitten. Ander nieuws (dit blijft natuurlijk Het Grote Ajax-topic) Eindelijk! Begon me al af te vragen wanneer MiDonald's klaar was. Ben benieuwd wat hij nog kan.
Wisten we eigenlijk al sinds vorige week. Toen zei Jol al dat Mido al inzetbaar was tegen Utrecht, maar het slimmer was om hem nog 1 week te gunnen.
Het is hem gegund. En dan mooi snel op zoek naar een nieuwe keeper, want met alle respect, Vermeer kan het niveau niet aan.
Steek in Old Trafford, dat gun ik hem zeker. Nederland heeft weer een echte onbetwiste topkeeper (eigenlijk al een jaar ).
Vermeer kan het wel aan laat hem maar een half seizoen staan. Daarbij hoeven we niet op zoek want Padt komt aankomend seizoen terug en dat is de opvolger van Steek denk ik, anders Krul kopen
Krul is in potentie toch wel de nieuwe vd sar, heb je hem weleens een heel seizoen gevolgd? Die gast is ziekelijk goed