Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594


    [​IMG]

    [​IMG]
    ~ ~
    Platforms
    Xbox 360, PS3, PS2, PC, Wii, PSP
    ~
    Uitgever
    Konami
    ~
    Developer
    Konami
    ~
    Genre
    Sports
    ~
    Release datum
    7 oktober
    ~
    Officiële site
    http://www.pes2011.com/

    [gb]Informatie[/gb]

    PES is altijd een serie geweest die de ware voetbalfans aansprak. Sinds het originele ISS zijn er altijd al verstokte fans geweest die niets van andere footies moesten hebben. Sinds de next-gen console, is er echter geen goede PES geweest. Alle nieuwe delen draaiden uit op een ware deceptie. Kan 2011 de goede weg weer inslaan?

    ^top

    [gb]Boxart:[/gb]
    [​IMG]

    ^top
    [gb]Screenshots[/gb]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Trailers[/gb]




    ^top

    [gb]Achievements[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Demo[/gb]
    Playstation 3: 7 september
    Xbox 360: 15 september
    PC: 15 september

    ^top


    Deeltje 6 alweer, gaat harder dan ik andere Pro delen heb zien gaan!
    Ik zal btw nog eventjes die tutorial klein beetje aanpassen voor PES2011 ;).
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  2. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    De mlo is echt een aanwinst voor het spel. Jammer dat ze toch niet een guide uitbrengen voor dit spel :mad:
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ongelooflijk, gewoon meer delen dan het fifa 11 topic, maarja hier zitten ook geen 13 jarige koters maar liefhebbers.

    En jezus wat krijg ik vaak in de laatste minuten een goal tegen in MLO 8)
     
  4. Rebus86

    Rebus86 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemorgen,

    Hier mij eerste post, ben al lange tijd een lezer.
    Ik heb een vraag, sinds ik de OF van Daymos heb geïnstalleerd is PES 2011 ongelofelijk traag geworden. (Zowel wanneer ik vanaf de disk speel als wanneer ik vanaf mijn HDD speel). Zijn er meer mensen met dit probleem?
    Alvast bedankt!

    gr.

    ps. Tyrant, bedankt nog voor de geweldige tutorial over het installen van de OF, heeft mij extreem veel tijd bespaart :)
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Mja die vorige delen waren ook niet echt een aanwinst hoor. Staan alle opstelling van alle teams van PES2009 in. Interessant 8).
    Alleen die DVD met speeltactics is grappig om te kijken.
    Vroeger kocht ik ze alleen voor de growth charts van spelers in de Master League.
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb me nog niet helemaal verdiept in PES maar ik zit nu lekker de Champions League mode te spelen en ik vind het toch wel erg vermakelijk, heb zelfs het idee dat het nog uitdagender is dan Fifa11, ik schiet kapot vaak die bal over het doel, hoe krijg ik met schieten die bal gewoon tussen de palen,
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Je moet wachten tot je ruimte heb. Vaak loopt er een speler naast je waardoor ie niet lekker schiet. Al ben je ff vrij kun je uithalen. Gewoon ff tappen, niet indrukken. Ook moet je je sprint button ff los laten voor optimaal resultaat.

    Heeft er al iemand van 35 meter gescoord btw?
     
  8. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is me ook eindelijk gelukt om juiste USBstick te vinden en de OF van Daymos te krijgen.. echter heb ik net als jou hetzelfde probleem. Het komt gelukkig niet voor in de matchen maar meer bij het laden en de menus.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Hm het laden duurt idd wat lang, zou dat aan de OF liggen? Kan best..
    Maar online weinig last van, eigenlijk alleen 1x bij het opstarten.
    Wie mooi is moet ff wachten! :p
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    [​IMG]
    Carlos Eduardo. Nog steeds een tip voor iedereen die een snelle bewegelijke AMF zoekt. Heeft een goede pass in huis en een goed afstandsschot. Kost rond de 1.3m.

    Wie mooi wil moet ff wachten. :p
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Net een heerlijke pot gehad, hele wedstrijd ging het gelijk op en hadden we allebei grote kansen gemist en opeens scoor ik in de 80ste minuut een enorme mazzelgoal en uiteindelijk wordt het nog 3-0 voor me :D. Altijd mooi en zeker tegen Fransen, dan hoor ik de Sacre Bleus gewoon bijna.
     
  12. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Hehe het was niet echt storend maar het viel me inderdaad op.

    Misschien leuk om een topic te maken met wat potentiele goede spelers?_O_
     
  13. Rebus86

    Rebus86 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij matches heb ik er ook geen last van, maar zodra er iets moet worden verwerkt of geladen (autosave e.d.) duurt het gewoon verschrikkelijk lang.
    Voordat ik gebruik maakte van de OF was dit probleem er niet..
    Ik heb het er voor over hoor :D, maar vroeg me af of iemand weet of dit te verhelpen is.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb geen USB stick hier liggen, dus morgen maar 1tje kopen. Hoeveel gb moet 'ie zijn?
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Eigenlijk is het veel leuker om elkaar geen spelers meer aan te raden. Dan mis je namelijk 1 van de leukste dingen, nieuwe spelers scouten. Voor mij een vitaal onderdeel van MLO en best tof :p.

    @Dyonko: 1 gb. Al lijkt het me sterk dat je een USB stick vind die minder dan 1 gb heeft.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaadd, ik vind het juist leuk om spelers te hebben die niet veel andere hebben (natuurlijk wil ik wel paar van m'n favoriete spelers, maar dat is dan omdat ze voor ajax spelen bv).
     
  17. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Nog even een vraag die ik ook net op de laatste pagina van het vorig deel stelde. Moet je eerst de OF op je xbox zetten of eerst de update van konami downloaden?
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    @Tyrant, even off topic, maar de opmerking die je in het inschrijvings-toernooi op digitaalgras is wel begrijpelijk, maar jij wist natuurlijk niet dat wij juist vaak met thema's spelen zoals het WK handicap.
    Dat is dus dat de sterkste speler het zwakste team krijgt en de zwakste het sterkste team, plus alle schakeringen daar tussenin.
    Echter, het eerste toernooi is altijd een beetje een opwarmtoernooi, waar je meer eigen keus hebt. Dan is voor ons ook voor toekomstige toernooien beter te bepalen hoe de krachtsverhoudingen liggen.

    Voor de mensen die mee willen doen en nog niet weten dat we de inschrijving hebben geopend, ga HIERHEEN
     
  19. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    MLO is erg vet ja. Het systeem met de competitions vind ik echter volslagen debiel. Het is tijdens avonduren gewoon onmogelijk om in een competition te komen op de PS3. En met quick matches verdien je geen drol waardoor het upgraden van je team heel erg traag gaat.

    Bij mij in de spits staat Klasnic en dat is echt een aanrader! Scoort vrijwel elke wedstrijd bij mij en heeft een zeer goed schot.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Eerst OF! Daarna DLC.

    O ok, ik dacht al dat jullie zo'n soort systeem hadden :p.
    Naja anders neem ik wel Tottenham ofzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina