De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren ook genoten van het Nederlands elftal. Als ik dat gisteren zo zag, dan zie ik de Jong niet zo snel meer basis staan en kwam bij mij meteen de vraag, wat als je op het middenveld met van Bommel en van der Vaart had gespeeld tegen Spanje en dan op zo'n manier. Ach ja.. misschien maar weer eens Europees kampioen worden over 2 jaar :D.
     
  2. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat loop je nou weer te lullen man!?
    Dit is gewoon rood hoor.
    Die bluf in het veld vind ik juist heerlijk om te zien.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Jij noemt het bluf, ik noem het aanstellerij... Het zijn wel je collega's die je nu keihard naait.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we eerlijk zijn: zodra het EK begint gaat behouden Bertje gewoon weer voor de zekerheid hoor. Alles voor de winst!
     
  5. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij vindt het geen rode kaart?
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Eigenlijk niet.
    Maar dat is niet mijn hele punt. Gaat om de reactie van Jan. Die springt op alsof die door een trein wordt geraakt. Ik vind dat nooit zo sportief! Of het dan rood of geen rood is, is eigenlijk geen onderdeel van de discussie.
     
  7. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hierin geef ik je gelijk inderdaad.
    Maar je ziet duidelijk dat die Jan raakt en als Jan niet zo'n beweging had gemaakt was de scheids het denk ik geeneens opgevallen.
    Maar al met al is het wel een rode kaart.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  8. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Er was ook weinig om op te vallen. Hij krijgt een licht duwtje met de schouder, nou nou. Om dan als een KO geslagen boxer met hoge snelheid neer te gaan is ongelofelijk laf. Ik ben het met Tyrant eens dat het matennaaierij is.
     
  9. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    En was dat duwtje nodig?
    Lijkt mij niet. Terechte rode kaart dus.
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    De toekomstige groepswinnaars beginnen zich langzamerhand te tonen. Ik denk dat de vaste EK-garde zich allemaal wel zullen plaatsen. Dus naast Nederland, zullen Spanje, Engeland, Duitsland en Italië zich makkelijk plaatsen. Frankrijk zal uiteindelijk ook gewoon eerste worden, mede dankzij de grilligheid van haar tegenstanders, waardoor zuur puntverlies tegen bijvoorbeeld Wit-Rusland uiteindelijk gecompenseerd gaat worden. De Russen begonnen stroef, maar krabbelen zich op en zullen ook eerste worden. Portugal zal uiteindelijk ook de eerste plek pakken en dan is, naar mijn optiek, de groep van Griekenland en Kroatië nog niet zeker. De onderlinge duels zullen beslissend zijn. De verliezer mag het uitvechten met Israel.

    Des te leuker is de strijd om de tweede plek. In de groep van Nederland is de tweede plek bijna zeker voor Zweden. Die zijn het sterkste. En hoewel Tsjechië in jaren kracht heeft moeten inleveren, zie ik ze wel de tweede plek pakken. Groep A kan leuk worden met Turkije, Oostenrijk en België. Montenegro kan voor een verassing zorgen om zich ten minst voor de play-offs te plaatsen en de groep van Italië zal ook erg leuk worden. Wat als Servië uit de competitie wordt gezet?
     
  11. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Zeg ik daar wat over? Los van het feit of het een terechte rode kaart is, is het gewoon matennaaierij.
     
  12. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben toch een tikje benieuwd wat er gebeurd als iedereen fit is of weer mee mag doen. Robben, van Persie, Kuijt, de Jong.

    Als ik heel eerlijk ben zou ik de oefenwedstrijden gebruiken om te experimenteren in de achterhoede/middenveld. Ik bedoel; de linksback positie is nu echt dramatisch ingevuld. Met alle respect voor Anita en Pieters, maar die zijn nu totaal niet Oranje-waardig.

    Ik zou eigenlijk de Jong naar achteren schuiven en Heitinga of Mathijsen op de linksback positie neerzetten. Zodat je op het middenveld met van der Vaart, Sneijder en van Bommel kan spelen.

    Voorin wordt helemaal lastig. Toch zou ik kiezen voor van Persie, Huntelaar, Robben. Jammer voor Kuijt, want hij is zeker een toegevoegde waarde.
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    De aanwezigheid van Van der Vaart als controleur is een schot in de roos gebleken. Gaf Oranje heel veel kwaliteit. Dit zet Bertje op een luxeprobleem natuurlijk. Heitinga moet je niet op links zetten trouwens. Als rechtsback kan het als noodoplossing. Misschien Mathijsen of anders De Jong als linksback? Kan je proberen in de wedstrijd tegen Turkije volgende maand.
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Als hij vd Vaart en Huntelaar straks weer op de bank zet word ik heel verdrietig :'-(
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zo gedragen ze zich allemaal, maar het was wel rood. Reactie was dom, maar wel rood. Hoort niet op het veld thuis, domme speler.

    Die keeper Macho was trouwens wel goed bezig! :+
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Allemaal? Misschien mensen op jouw avatar, maar de meerderheid zijn gewoon sportieve mannen. Om kaarten vragen wordt niet gewaardeerd in de voetbalwereld!
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb het over Ajacieden, haha. Zeker niet over iedereen, joh :+.
    Zijn genoeg leuke en sportieve spelers in de voetbalwereld.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    [yt]9MRa8BbeAuo[/yt]

    Meesterlijk!
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Geniale actie, leuk gedaan. Welk team is dat?
     
  20. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    U21 Scotland, tegenstander U21 Iceland. Als je het geluid aanzette wist je dat ook meteen :p Iceland won alsnog 2-1 trouwens :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina