Dat is niet waar, aangezien van Bommel zelf heeft aangegeven dat hij al langer last had van z'n knie. Dus hij heeft helemaal geen blessure opgelopen tijdens de wedstrijd tegen Moldavië. Bovendien krijgt Bayern gewoon een vergoeding voor het afstaan van internationals. Ze gedragen zich op dit moment als een stel kleine kinderen.
Er zit nu ook een scheur in, verwacht wordt dat het herstel >3 weken gaat duren. Wonderdokter uit servie nodig mark?
altijd leuk die discussies waar iedereen maar roept wat ze in de media gelezen hebben terwijl niemand weet wat er echt aan de hand is. next!
Niet echt een bron van hoogstaande kwaliteit maar dit ik vind het wel wat hebben Bron: www.spitsnieuws.nl
http://www.spitsnieuws.nl/archives/sport/2010/10/knvb_krijgt_onderscheiding.html Lol mooi moment om deze onderscheiding uit te reiken In your face Bayern Edit: Cybeln...
haha maar tussen Bayern en KNVB vind ik het wel hier erg een wellus/nietus verhaal worden. Span dan gewoon een rechtszaak aan en los het op maar kom niet de hele tijd met allemaal verwijten en gedoe. Word ik beetje moe van
Godzijdank! Die Hicks & Gillet zijn de grootste touwtyfushonden ter wereld. Gelukkig hebben ze verloren.
22,8 miljoen euro! Dat krijg je van jarenlang wanbeleid. Dure spelers halen die niet functioneren, achterlijke salarissen.. Gelukkige bestaat deze: emoticon hiervoor. Kom op Platini, waarom niet in één keer goed doen en die electronische hulpmiddelen te doen? De lijnrechters zijn verspilling van gras en reiskosten.
Inderdaad. Hoe lang willen ze nog gaan ontkennen dat electronische hulpmiddelen gewoon dé oplossing zijn, snap er echt niets van.
Urby heeft z'n haar afgeknipt! http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Het-nieuwe-haar-van-Emanuelson.htm ben benieuwd naar het resultaat
Hij had gewoon helemaal kaal moeten gaan, dit is een beetje hinken-op-2-gedachtes. Dan komt hij wat intimiderender over.
Ben benieuwd naar het resultaat morgen met de wedstrijd. Nu lijkt hij een beetje op Kempi vanaf de zijkant met die foto.
Van Rodney Sneijder hoeven we dus niet veel te verwachten. Las al eerder dat hij wel de attitude van zijn broer heeft maar niet de skills, ja dan heb je er niet zoveel aan. Dit bericht bevestigt het, al gaan ze nog wel zijn contract verlengen en laten ze het niet zomaar aflopen. Toch denk ik niet dat hij ooit basisspeler gaat worden.