hank you!! Kan bijna volgen meer normaal van sport aangezien ik alles op mijn mobiel moet zoeken! Eigenlijk wou ik deze post niet maken, maar opeens stond er deze post onder het bericht dat jij postte!
Wat nog mooier is, Olic en Klose zijn ook geblesseerd geraakt in de interlands . Oftewel, gaat Bayern straks ook de Duitse bond aanklagen?
Hoe dat? Ik snap het niet? Ik zeg toch dat Bayern de Duitse Bond kan aanklagen omdat Klose geblesseerd is? Ik zie niet wat daar een vergissing aan is.
Waarom zet je Olic er dan bij ? Dan lijkt het me logischer dan je zou zeggen Duitse en Kroatische bond.
Eh omdat ze allebei geblesseerd zijn? Klose én Olic. En de grap is juist dat Bayern Duits is en zij dan de Duitse bond zouden moeten aanklagen, wat weer ironisch is. De Kroatische bond aanklagen is net zo normaal als ze de KNVB aanvallen . Ik snap niet wat jullie precies bedoelen aangezien het een compleet normale post was dacht ik .
Nouja het kwam over alsof je dacht dat ze beide Duits waren, aangezien je alleen de Duitse bond erbij zette. Ach boeiend.
Kijk, dit zouden ze gewoon bij elk bericht van het verlies moeten vermelden. Dan snappen mensen waarom Ajax op de lange termijn zich minder zorgen hoeft te maken. Dit verlies was al lang bekend en berekend. Dit nieuwsbericht laat zien dat de liquiditeit en de kasstromen gewoon prima in orde zijn. Iets waar banken toch ook in grote mate naar kijken. We zitten nu in een proces van schoon schip maken. Dat duurt een paar jaar, om vervolgens helemaal schoon te beginnen.
IFRS maar de bedragen waarvan je weet dat je ze komend seizoen gaat ontvangen mag je wel opnemen in je begroting en doen ook mee in het jaarresultaat als ze zijn ontvangen. Ajax zal waarschijnlijk ook nog wel bedragen hebben die ze moeten betalen voor transfers, maar dat zal niet echt veel zijn denk ik
Haha dan worden de grappen wel makkelijk Weet iemand hoeveel geld die amerikanen hadden betaald voor liverpool? Ze zijn nu wel erg boos