Heb sinds kort een Samsung Galaxy S, maar heb steeds problemen om er mee op internet te komen.
Heb vorige maand mijn eerste Galaxy gehaald 3 verschillende simkaarten geprobeerd omdat ze in eerste instantie dachten dat het misschien daar aan lag maar dat was het dus niet. Kon wel gewoon talken, maar kon niks met mijn browser en ook niets met layar,android market en samsung apps etc.Zou een nieuw toestel krijgen (aangezien ze dachten dat het aan het toestel lag) , maar 2 dagen voor dat gebeurde is die uit mn zak gejat. Heb nu inmiddels een nieuw toestel maar nu begint het gezeik weer, kan gewoon met talk werken en mijn mail maar nog steeds blijft mijn browser helemaal wit. Heb wel gewoon 3G dus daar ligt het ook niet, zit bij HI aangesloten btw. Begin er al met al zeer chagrijnig van te worden, al zou iemand mij met dit probleem kunnen helpen dan ben ik die persoon voor eeuwig dankbaar want van die Hishopmedewerkers en al helemaal van die klantenservice desk word ik niet veel wijzer.
Laatst bewerkt: 15 okt 2010