Show je schoenen! [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mag ik vragen, welke positie en welke klasse?

Jaren gebruikt, geupgrade naar Adizero's. Heerlijke schoen.

2. Hespere

Hespere Guest

Ach, als jij het homeau vind dan mag je dat vinden.

3. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

Nog eentje hier, geen gifgroene of babyblauwe schoenen voor mij, lekker die ouderwetse Copa Mundial, moet zo langzamerhand eens aan mijn derde paar.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Pascal: nice, die grijze moet ik ook nog ff ophalen. Suede Era's zijn altijd wel aan.
    Het is idd een September release.. Eigenlijk baal ik er ook van dat ik niet eropaf ben gegaan, maar had het nogal druk.

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Kijk, DIT is een schoen. Ik stem op deze!

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    niemand ownt mijn schoen!

krijg je ervan als je op paarse voetbalschoenen speelt :+

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Kocht normaal altijd assics of een ander sportschoentje en vond vans nooit zo leuk. Maar nu begin ik ze toch wel mooi te vinden, beetje laat want iedereen loopt er al jaren mee. Woensdag een donkerblauw paar gekocht. Zag op internet dat ik vulcanized heb. Zat er te twijfelen, is wel een veilig schoentje. Binnenkort online weer nieuwe kopen die wat leuke kleuren hebben. En dan wel era's, al ze tenminste zo heten.

Waar heb je online veel keus uit vans?

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Inderdaad era's, maar vulcanized is gewoon de naam van de zool. Dat is niet perse iets van Vans. Komt ook bij andere schoenen voor. De naam van je schoen is waarschijnlijk de 106.

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Yep, dan heb ik de 106. Stond met precies dezelfde kleur blauw era's en wist niet welke ik nou wilde. Weet nou niet of er spijt van heb, vind ze wel mooi maar nu ik plaatjes kijk vind ik era's wat minder saai. Maar dan koop ik nog wel schoenen online. Weet jij welke site veel keuze heeft? Liefst een nedelandse site.

10. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    freshcotton heeft normaal gesproken altijd wel een groot aanbod met vans

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dankje oliebol. Even kijken of ik wat kan vinden!

Niemand die ooit is van shop.vans.com heeft gekocht? Is namelijk wel erg goedkoop via hun eigen site. Moet je waarschijnlijk wel weer invoerbelasting betalen en als ik ff google is dat vanuit amerika meer dan 50% :mad:.

Laatst bewerkt: 16 okt 2010
  12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Vans zijn tegenwoordig al zo erg geïntegreerd in het Nederlandse winkelleven dat Vans importeren uit US echt zinloos is. Er zit bv een officiële Vans shop in o.a. Utrecht en Amsterdam. En volgens mij heeft elke zelfrespecterende sneaker shop een Vans account. En dan zijn er daarnaast nog zat Vans Vault en Syndicate account in NL.

Oftewel, ga ff de stad in! ;). Schoen van 70 euro vind ik nogal zonde om te importeren.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    19% volgens mij, toch?

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Valt in de praktijk altijd hoger uit. Plus, je krijgt 10 euro administratie kosten erbij.
    Toen ik mijn SB Blazers bij CCS bestelde (volgens mij waren ze 40 euro ofzo), kreeg ik een narekening van 25 euro :emo:. Sindsdien aan mezelf beloofd dat ik dat alleen nog doe voor een beetje exclusieve schoenen en niet voor een simpele Blazer ofzo :p.
    Na lang mailen heb ik btw nog 8 euro teruggehad, en toen kreeg ik daarna nog een betaalrekening van 5 euro btw. Die maar niet betaald, pff.

@Pascal: welke maat Era heb je? Ik heb net Frisco gemailt en die hebben nog sz 10.
    Ik heb ze maar direct besteld. Ik heb dan wel sz 10.5, maar mijn andere paar heb ik ook flink uitgelopen vanaf size 10 :p.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ah heb eigenlijk ook 10,5. :+ Maarja, gaat om die grijze Vault Era's toch? Ze hebben dus nog een paartje maat 10?

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, ik moest ook 25 euro betalen toen ik iets bestelde bij CCS. :+
    Jingga overigens niet! Die heeft geluk gehad.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Vanmiddag nog wel! Heb ze vanmiddag besteld. Of ze meer dan 1 paartje hebben weet ik niet, uit de reactie ('we hebben die alleen nog in maatje 10') kan ik ook weinig afleiden. Mail ze zou ik zeggen :p

(het is nu niet te hopen dat ze eerst jouw mail lezen en dan mijn bestelling :lol:)

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hehe, ik zie het wel. Heb je nog meer shops mail gestuurd (en eventueel een reactie)? Ik weet alleen dat de Re-issue ze niet meer heeft. Verder nog geen mails gestuurd. In het ergste geval ga ik gewoon ergens die Tortoise Shell scoren. Ook wel een hard schoentje, imo. Maar die grijze Vaults zien er wel erg lekker uit.

19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  20. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina