Beste Richard Bakker,
We hebben het serviceverzoek voor uw Xbox 360-console ontvangen. Volg de stappen in deze e-mail om uw console te laten repareren.
Stap 1: Druk uw verzendetiket af.
Stap 2: Maak uw console klaar voor verzending.
Stap 3: Pak uw console in en verzend deze.
Je verzendetiket afdrukken
U ontvangt een e-mailbericht van %%RL_ProductShippedCarrierName%% met instructies over hoe u uw verzendetiket kunt afdrukken.
Als u deze e-mail niet binnen 24 uur ontvangt, controleert u de map Ongewenste e-mail of het spamfilter van uw e-mailprogramma. Als u de e-mail niet bij uw ongewenste e-mail of spam vindt, neemt u contact op met de ondersteuning van Xbox.
Hebt u problemen met het afdrukken van uw e-label?
Als het e-label in het e-mailbericht eindigt op '%3D', vervangt u deze tekens door '='. Het label zou nu moeten worden afgedrukt.
Maak uw console klaar voor verzending
Stuur ons alleen uw console. Verwijder de harde schijf, accessoires en cd’s voordat u uw console inpakt om te worden verzonden.
Stuur uw accessoires niet op.
Verwijder de harde schijf uit uw console.
Hoe doe ik dat? Koppel uw accessoires en netvoeding los.
Controleer of er geen cd aanwezig is in het schijfstation.
Er zit een cd in vast
Standaardfaceplate: Laten zitten Aangepaste faceplate: Verwijderen
Hoe doe ik dat?
U kunt online verzendinstructies vinden op:
http://support.xbox.com/packinginstructions
Pak uw console in en verzend deze
Dit moet u weten...
Voeg geen accessoires toe aan uw console.
• Pak een stevige doos en bubbelfolie.
• Wikkel de console in bubbelfolie en doe de console in de doos.
• Leg de console klem om de kans op vervoersschade te beperken.
• Plak de doos dicht met verpakkingsplakband.
• Bevestig het verzendetiket met doorzichtig verpakkingsplakband.
• Verzend het pakket via UPS. Ga naar
www.ups.com of bel 0800-099-1300 voor afleverlocaties.
• Schrijf geen Microsoft of Xbox op de buitenkant van de doos.
• Bewaar uw verzendbewijs.
2 tot 3 weken nadat u de console voor reparatie naar ons hebt opgestuurd, ontvangt u een console.
U kunt de status van uw reparatie op ieder moment controleren. Ga als volgt te werk:
1. Ga naar
www.xbox.com/support.
2. Klik op Herstelstatus controleren (linksonder).
3. Voer het serviceverzoeknummer 1140976361en uw postcode in en klik op Verzenden.
4. Bekijk waar uw console zich in het reparatieproces bevindt.
Bedankt,
Het ondersteuningsteam van Xbox
Contact opnemen