1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Yep, dat is geen probleem.
     
  2. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Soms loopt er een dvd vast tijdens het spelen? En het blijft maar gebeuren zelfs na de dvd beetje afkuisen...
     
  3. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox moet verzonden worden naar Duitsland voor reparatie. Heb al label gekregen, maar er zit geen adres van mij bij voor retour? Is dat normaal? Hoe weet UPS wie ze het pakket terug moet sturen?

    Ik denk dat ik voor zekerheid even mijn adres bij teken. Niet op label, natuurlijk. Maar op het pakket zelf.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  4. Je hebt tog de serie nummer doorgegeven aan de servicenummer van microsoft. Ze hebben die serienummer waarschijnlijk met je naw gegevens gekoppeld.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hoe zit dat met bekraste DVD's?


    Mijn Elite heeft FIFA11 en MW2 zwaar "bekrast" en is daarna zelf gestorven.
     
  6. fortesque

    fortesque Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 heeft het begeven, eerst had ik RROD. Toen heb ik meteen alle kabels eruit gehaald en opnieuw aangesloten.

    Nu doet de xbox het wel, maar loopt hij steevast na 1 / 2 minuten vast. Ook wil de dvd-drive niet meer open.

    Iemand enig idee wat er aan de hand is?

    Ik ben het gezeik met die xbox zat, het is al de 3e keer nu dat ie kapot gaat dus ik heb maar meteen zo'n Slim besteld. :emo:
     
  7. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, wat gedoe met UPS.

    Toen ik afhaal-pagina van UPS opende, stond dat ik "UPS klantennummer" moet invullen. Maar wat is mijn klantennummer? Het staat op label, maar welke nummer moet ik kiezen :confused:

    Tracking-nummer? Reference NO 1 of NO 2?
     
  8. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap dit gedeelte van het verzenden niet:

    Verzend het pakket via UPS. Ga naar www.ups.com of bel 0800-099-1300 voor afleverlocaties.

    Ik dacht dat ze hem op kwamen halen?8)
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Bij de mail die van je Microsoft hebt gekregen staat een link om een afspraak te maken. Beide pakketjes van mij zijn ingepakt. M'n HD en de 360 :) Tussen 10:30 en 19:00 komen ze 'em halen :emo:
     
  10. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hoeft je HDD toch niet mee te sturen of wel? en volgens mij heb ik nergens een mail gekregen om een afspraak te maken. 8)


    deze mail kreeg ik:
    Beste Richard Bakker,

    We hebben het serviceverzoek voor uw Xbox 360-console ontvangen. Volg de stappen in deze e-mail om uw console te laten repareren.

    Stap 1: Druk uw verzendetiket af.
    Stap 2: Maak uw console klaar voor verzending.
    Stap 3: Pak uw console in en verzend deze.



    Je verzendetiket afdrukken

    U ontvangt een e-mailbericht van %%RL_ProductShippedCarrierName%% met instructies over hoe u uw verzendetiket kunt afdrukken.

    Als u deze e-mail niet binnen 24 uur ontvangt, controleert u de map Ongewenste e-mail of het spamfilter van uw e-mailprogramma. Als u de e-mail niet bij uw ongewenste e-mail of spam vindt, neemt u contact op met de ondersteuning van Xbox.

    Hebt u problemen met het afdrukken van uw e-label?
    Als het e-label in het e-mailbericht eindigt op '%3D', vervangt u deze tekens door '='. Het label zou nu moeten worden afgedrukt.


    Maak uw console klaar voor verzending
    Stuur ons alleen uw console. Verwijder de harde schijf, accessoires en cd’s voordat u uw console inpakt om te worden verzonden.

    Stuur uw accessoires niet op.
    Verwijder de harde schijf uit uw console.
    Hoe doe ik dat? Koppel uw accessoires en netvoeding los.

    Controleer of er geen cd aanwezig is in het schijfstation.
    Er zit een cd in vast

    Standaardfaceplate: Laten zitten Aangepaste faceplate: Verwijderen
    Hoe doe ik dat?

    U kunt online verzendinstructies vinden op:
    http://support.xbox.com/packinginstructions



    Pak uw console in en verzend deze
    Dit moet u weten...

    Voeg geen accessoires toe aan uw console.


    • Pak een stevige doos en bubbelfolie.
    • Wikkel de console in bubbelfolie en doe de console in de doos.
    • Leg de console klem om de kans op vervoersschade te beperken.
    • Plak de doos dicht met verpakkingsplakband.
    • Bevestig het verzendetiket met doorzichtig verpakkingsplakband.
    • Verzend het pakket via UPS. Ga naar www.ups.com of bel 0800-099-1300 voor afleverlocaties.
    • Schrijf geen Microsoft of Xbox op de buitenkant van de doos.
    • Bewaar uw verzendbewijs.



    2 tot 3 weken nadat u de console voor reparatie naar ons hebt opgestuurd, ontvangt u een console.


    U kunt de status van uw reparatie op ieder moment controleren. Ga als volgt te werk:


    1. Ga naar www.xbox.com/support.
    2. Klik op Herstelstatus controleren (linksonder).
    3. Voer het serviceverzoeknummer 1140976361en uw postcode in en klik op Verzenden.
    4. Bekijk waar uw console zich in het reparatieproces bevindt.


    Bedankt,

    Het ondersteuningsteam van Xbox

    Contact opnemen
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  11. Kippy

    Kippy Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: ik heb gisteravond een reparatieverzoek voor m'n 360 ingediend via de site van Mircosoft (RoD, gelukkig drie jaar garantie). Alleen had ik verwacht dat ik direct zo'n standard reply met instructies en een uit te printen label via e-mail zou krijgen. Is niet gebeurd. Klopt 't dat daar de nodige tijd tussen zit?
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.053
    Leuk Bevonden:
    9.610
    Gast waarom stuur je je HDD mee :eek:.
     
  13. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    zit nu al 20min te wachten op een medewerker van de klantenservice:F:

    Edit: Ze sturen het verzend etiket nu per post op ... kan ik daar ook weer op wachten.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  14. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Stap 1:Wacht het verzendetiket.
    Stap 2:Maak uw console klaar voor verzending.
    Stap 3:pak uw console in en verzend deze.


    Ze kwamen hem toch halen?8)
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja, ze komen hem halen, als je een afspraak met UPS belt!
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik moest m'n HDD meesturen.

    XBOX startte namelijk op ZONDER HDD. Met de HDD erin deed hij niets, alleen het XBOX Logo verscheen en dat was het.


    Iemand enig idee waar ik de zending kan traceren? Heb via UPS wel labels / trackingnumbers, maar die site is gaar. Ze zijn 'em vandaag komen halen. Hoop dat alles snel verloopt.
     
  17. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    kreeg jij de labels per post? ik moet daar nu eerst weer op wachten. Hoop dat die vandaag of morgen komt. Kan ie vijdag weg:)
     
  18. beest101

    beest101 Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ongeveer 24uur eerder deze email gekregen
    Maar ik heb nog steeds de Verzendetiket niet gekregen :'-(
    Ik heb alle mappen al gecheckt!






    e hebben het serviceverzoek voor uw Xbox 360-console ontvangen. Volg de stappen in deze e-mail om uw console te laten repareren.

    Stap 1: Druk uw verzendetiket af.
    Stap 2: Maak uw console klaar voor verzending.
    Stap 3: Pak uw console in en verzend deze.



    Je verzendetiket afdrukken

    U ontvangt een e-mailbericht van %%RL_ProductShippedCarrierName%% met instructies over hoe u uw verzendetiket kunt afdrukken.

    Als u deze e-mail niet binnen 24 uur ontvangt, controleert u de map Ongewenste e-mail of het spamfilter van uw e-mailprogramma. Als u de e-mail niet bij uw ongewenste e-mail of spam vindt, neemt u contact op met de ondersteuning van Xbox.

    Hebt u problemen met het afdrukken van uw e-label?
    Als het e-label in het e-mailbericht eindigt op '%3D', vervangt u deze tekens door '='. Het label zou nu moeten worden afgedrukt.


    Maak uw console klaar voor verzending
    Stuur ons alleen uw console. Verwijder de harde schijf, accessoires en cd’s voordat u uw console inpakt om te worden verzonden.

    Stuur uw accessoires niet op.
    Verwijder de harde schijf uit uw console.
    Hoe doe ik dat? Koppel uw accessoires en netvoeding los.

    Controleer of er geen cd aanwezig is in het schijfstation.
    Er zit een cd in vast

    Standaardfaceplate: Laten zitten Aangepaste faceplate: Verwijderen
    Hoe doe ik dat?

    U kunt online verzendinstructies vinden op:
    http://support.xbox.com/packinginstructions



    Pak uw console in en verzend deze
    Dit moet u weten...

    Voeg geen accessoires toe aan uw console.


    • Pak een stevige doos en bubbelfolie.
    • Wikkel de console in bubbelfolie en doe de console in de doos.
    • Leg de console klem om de kans op vervoersschade te beperken.
    • Plak de doos dicht met verpakkingsplakband.
    • Bevestig het verzendetiket met doorzichtig verpakkingsplakband.
    • Verzend het pakket via UPS. Ga naar www.ups.com of bel 0800-099-1300 voor afleverlocaties.
    • Schrijf geen Microsoft of Xbox op de buitenkant van de doos.
    • Bewaar uw verzendbewijs.



    2 tot 3 weken nadat u de console voor reparatie naar ons hebt opgestuurd, ontvangt u een console.


    U kunt de status van uw reparatie op ieder moment controleren. Ga als volgt te werk:


    1. Ga naar www.xbox.com/support.
    2. Klik op Herstelstatus controleren (linksonder).
    3. Voer het serviceverzoeknummer 1141047501en uw postcode in en klik op Verzenden.
    4. Bekijk waar uw console zich in het reparatieproces bevindt.


    Bedankt,

    Het ondersteuningsteam van Xbox

    Contact opnemen
     
  19. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Even bellen dan sturen ze hem op. Ik had/heb hetzelfde probleem, en verwacht morgen de label in de bus:thumbs:
     
  20. beest101

    beest101 Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, heb ik net gedaan ben binnen 2minuten direct geholpen alles goed uitgelegd Top service :thumbs: vooral omdat mijn xbox360 uit Amerika komt en soms willen ze daar wel eens een probleem van maken!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina