De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    dan he ik het verkeerd gezien, excuses;)

Edit: klopt applaus was voor Eduardo heb het even terug gezien

Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja, stadion klapte ook voor Eduardo.

Is natuurlijk ook wel een verschil of je een 5-1 scoort of een 0-1, maar toch leuk gebaar :+.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Njah, ik weet het niet zeker hoor, maar ik dacht het in ieder geval ook tijdens de samenvatting. Las op het Arsenal forum waar ik vaak kom ook veel berichten van 4-1, maar ik hoop dat Eduardo scoort en dergelijke. Denk dat het publiek vooral veel met die jongen heeft doordat hij voor de blessure (herinnert iedereen zich denk ik) echt op stoom was en ze hebben echt zo'n "what if" gevoel denk ik.

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik dacht dus ook al dat het voor hem was, maar het was niet helemaal duidelijk in de samenvatting;) Vind het ook echt zonde dat die jongen zo'n zware blessure heeft opgelopen en eigenlijk niet meer op z'n oude niveau is gekomen. Want hij was idd goed op weg voor z'n blessure:)

Erg mooi ook van het Arsenal publiek dat ze voor hem klapten overigens! Zou graag ook een keer een wedstrijd in het Emirates Stadium bezoeken. Ben wel op Highbury geweest en dat was de hele wedstrijd lang genieten!!:)

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    op twitter zei een arsenal fan tijdens de wedstrijd dat ze bij de 5-1 klapten voor Eduardo

in de samenvatting weet je niet welk beeld ze erop hebben gezet, het applaus na de wedstrijd of het applaus na de goal ;)

6. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook nog wel eens klappen voor de tegenpartij als die de 5-1 scoort :+

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik zou vorig jaar gaan naar Arsenal-City, maar die aswolk uit ijsland gooide roet in het eten. Gelukkig was het dan een saaie 0-0 en kregen we ons geld terug:+. Dit jaar nog een keer proberen.

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben een jaar of 10 geleden bij Arsenal - Newcastle geweest. Was een mooie pot met 2 afgekeurde goals. Helaas werd het maar 1-1, maar ik heb echt genoten die dag. De reis in de metro, de sfeer om het stadion met alle kraampjes in de voortuinen en de geweldige sfeer in het stadion zal ik niet snel vergeten!:)

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Inderdaad, dat had ik al toen bij Fulham.. Geweldige sfeer, en dan zit je nog geeneens tussen 60.000 man :p.

Morgen btw weer naar FC Utrecht, ook altijd leuk! Vorige keer was écht gezellig.
    Hopelijk gaan ze nog stunten tegen Steau ook!

10. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Een speler als Suarez moet je gewoon in je team hebben, die slimheid die hij heeft is goed voor alle medespelers.
    Liggen na een lichte touchering van de tegenstander zodat je de vrije trap mee krijgt, zodat je hele team kan bijsluiten na een corner van de tegenstander.
    Vrije trappen randje 16 die je mee krijgt.
    Altijd maar jagen op de bal.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja want hij krijgt ook altijd alle vrije trappen mee!

8)

Als de scheidsrechter altijd zou fluiten zou ik me niet ergeren.. Maar als hij bij elk wissewasje weer het gras van dichtbij gaat bekijken heb ik zoiets van, grow up gast. Irritant ventje alleen maar klagen.

12. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    hij vroeg gister om 50 vrije trappen
    hij kreeg er 10

slecht rendement :9
    en weer is een keer geel :F:

13. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan jij wel begrijpend lezen?
    Ik zeg toch duidelijk dat hij er 9/10 voor zorgt dat heel het team kan bijsluiten met dat zogenaamde irritante gedrag.
    Dat zag je vooral in de 2de helft toen Ajax met 10 man moest spelen.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Waarom moet je er nou weer Feyenoord bij halen, jezus..

Ik word echt moe van al dat gezeur tussen Ajax en Feyenoord zeg in dit topic.
    Ik zie mikecitybike (duidelijk Ajax) en Rampage (NAC) zich er ook over beklagen, maar juist omdat ik weer Feyenoorder ben ga je maar weer lekker daarop storten.

Maar je mag nog wel ff proberen uit te leggen hoe je met irritant gedrag en vallen om niks je team kan laten bijsluiten, als een scheidsrechter er in de 2e helft niet meer voor fluit en alles wegwuift. Volgens mij kun je dan beter op de been blijven en doorjagen. Ik doel toch juist op die momenten dat hij de vrije trap niet meekrijgt (wat gisteravond vaker het geval was dan omgekeerd). Dus of dit nou met mijn leesskills te maken heb vraag ik me af, want jij gaat niet echt in op mijn geschetste beeld.

Maar ja, ik ben dan ook Feyenoorder he, en die staan in het rechterrijtje en hebben er vast geen verstand van ofzo. :emo:

15. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahahaha, you just made my day!:lol:

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Sarcasme is ook niet echt je sterkste vak :+.

Maar kun je nog uitleggen hoe je bij 9/10 komt, terwijl Suarez gisteren ongeveer 4/10 vrije trappen meekreeg?

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    4/10? Het waren er nog veel minder. Ik als Ajax fan heb me er ook kapot aan lopen ergeren. Hij bereikt er niets mee en zoals Tyrant al zei kan hij beter op de been blijven en jagen of zorgen dat hij weer aanspeelbaar is, dan op de grond gaan rollen en proberen z'n shirt groen te maken!

18. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat ook niet om alleen de vrije trappen.
    Suarez zorgt er gewoon 9/10 keer voor dat het hele team kan bijsluiten of door een vrije trap te krijgen of door de bal gewoon in balbezit te houden.

Oke hij is een irritant ventje die zeurt om kaarten aan tegenstanders en vaak gaat liggen, maar met zijn voetballende kwaliteiten maakt hij dat meer dan goed. Dat zeuren om kaarten dat boeit mij niet zoveel als je ziet de doodschoppen en ellebogen die die iedere wedstrijd maar weer moet incasseren en de tegenstander daar dan geen kaart voor krijgt.

Iedere wedstrijd blijf ik gewoon van Suarez genieten.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610

En dan tegen mij zeggen dat ik niet begrijpend kan lezen..
    Mijn punt is juist dat hij vaker niet de vrije trap krijgt dan dat hij hem wel krijgt. Volgens mij heb ik dat toch duidelijk gezegd vorige 2 posts 8).
    Met dat vallen zorg je er dus echt niet voor dat je in 9 van de 10 (9/10 hoe kom je daarbij 8) je team kan bijsluiten. Eerder zorg je ervoor dat 9 van de 10 keer El Hamdaoui in z'n eentje moet gaan jagen omdat Suarez weer zit met de handen de lucht in :+. Maarja misschien moet je even vanaf vorige pagina deze discussie teruglezen om te snappen wat ik bedoel, want je draait er steeds omheen.

Laat 1 ding wel duidelijk zijn, ik vind Suarez een goede speler, zo niet de beste speler van de Eredivisie. In het weekend valt het ook best mee met z'n gedrag, alleen in Europa en dan met name gisteravond, waar hij irritanter lijkt te doen omdat hij zich wil bewijzen.

20. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Suarez was gisteren de bal meer kwijt dan dat hij echt balvast was en probeerde een vrije trap eruit te krijgen. Het is zonde, want het is echt een hele goede speler. Maar zulke trekjes moeten er echt uit, want gisteren werkte het alleen maar in zijn nadeel en ook in het nadeel van het team.

Maar het valt mij wel op dat je meteen wordt aangevallen als niet-ajacied als je kritiek hebt op Ajax.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina