Ok een eerste impressie:
Nauwelijks last van bugs of datgene wat in reviews besproken is. Wel wat framedrops, maar die waren zeer minimaal. Op moment aan het questen in het eerste stadje en veel aan het rondkijken natuurlijk. Er valt ook een heleboel te zien of te doen.
Kan zeggen dat je al vanaf het begin word geconfronteerd met kleine dingetjes die niet in Fallout 3 zaten. Neem hierbij bijvoorbeeld het character creation screen. Haarstijlen etc, er zit overal wel een setje nieuwe bij. CC is ook gewoon weer erg goed en bovendien worden de dingen in het begin ook beter uitgelegd. Dit is niet omdat ik toevallig Fallout 3 gaar heb gespeeld, maar meer omdat je nu echt een persoon tegenover je hebt.
Voor de rest is het springen van je character ook beter en doe je op een vrij realistische manier sprongen op en neer. Besturing voelt goed, evenals de vertrouwde omgevingen die herkenbaar zijn, maar tegelijkertijd ook behoorlijk nieuw en anders.
Er is, na anderhalf uur spelen, nog bijna niks aan te merken op de game. Ik wil alleen maar zeggen dat die het aankopen zeker waard is, ook bij de release.
Voor de rest is dat gelul over laadtijden sensatiezoekerij. Koop verdomme een HDD en zet het daar op.
Sterker nog: Laadtijden in FNV zijn ongeveer 3 seconden korter per scherm. Dit heb ik een beetje lopen klokken.
Het is dus groot gelul wat ze in reviews beweren.
Neem maar van mij aan dat het zeker snor zit met deze game.
Mensen online hebben waarschijnlijk een beta versie ofzo gereviewed.
Cijfer: 9.1
Laatst bewerkt: 20 okt 2010