1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    FRS in Sneek heb ik hem gekocht. Nu aan het installeren op HDD.
     
  2. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Net geïnstalleerd op HDD nu spelen ben benieuwd:) Fallout 3 heb ik echt grijs gespeeld.
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De game heeft inderdaad geen streetdate en lag vandaag al in de schappen bij FRS.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Ok een eerste impressie:

    Nauwelijks last van bugs of datgene wat in reviews besproken is. Wel wat framedrops, maar die waren zeer minimaal. Op moment aan het questen in het eerste stadje en veel aan het rondkijken natuurlijk. Er valt ook een heleboel te zien of te doen.

    Kan zeggen dat je al vanaf het begin word geconfronteerd met kleine dingetjes die niet in Fallout 3 zaten. Neem hierbij bijvoorbeeld het character creation screen. Haarstijlen etc, er zit overal wel een setje nieuwe bij. CC is ook gewoon weer erg goed en bovendien worden de dingen in het begin ook beter uitgelegd. Dit is niet omdat ik toevallig Fallout 3 gaar heb gespeeld, maar meer omdat je nu echt een persoon tegenover je hebt.

    Voor de rest is het springen van je character ook beter en doe je op een vrij realistische manier sprongen op en neer. Besturing voelt goed, evenals de vertrouwde omgevingen die herkenbaar zijn, maar tegelijkertijd ook behoorlijk nieuw en anders.

    Er is, na anderhalf uur spelen, nog bijna niks aan te merken op de game. Ik wil alleen maar zeggen dat die het aankopen zeker waard is, ook bij de release.
    Voor de rest is dat gelul over laadtijden sensatiezoekerij. Koop verdomme een HDD en zet het daar op.

    Sterker nog: Laadtijden in FNV zijn ongeveer 3 seconden korter per scherm. Dit heb ik een beetje lopen klokken.
    Het is dus groot gelul wat ze in reviews beweren.

    Neem maar van mij aan dat het zeker snor zit met deze game.
    Mensen online hebben waarschijnlijk een beta versie ofzo gereviewed.

    Cijfer: 9.1
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Thnx! :)

    Ik krijg 'm dus vrijdag, ik heb er weer zin in. ^^
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Leuke impressie Yellow, goed om te lezen. :)
     
  7. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu maar hopen dat mijn limited edition vrijdag er gewoon is, want hij staat nu "in bestelling bij de leverancier" aangegeven bij de FRS
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.974
    Leuk Bevonden:
    3.318
    [gt]706436[/gt]
     
  9. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    hebbes, toevallig gekeken of de game al ergens te koop was en met succes!


    Zag Yellows korte review en ben het er aardig mee eens, hoewel ik wel 1 bug ben tegengekomen waar een beest onder de spelwereld liep, maar dat is niet erg storend geweest verder.

    Het sfeertje is weer als in fallout 3, fantastisch dus, de gameplay nagenoeg hetzelfde. De nieuwe features nog niet erg veel tegengekomen, maar komt vast nog wel.

    En hardcore mode = on:9
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Na 1,5 uur al een cijfer :p

    Maar goed om te horen dat het allemaal meevalt. Even Risen uitspelen en daarna ga ik denk toch voor Fallout dan :thumbs:
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Zo klinkt goed man, dat zeker. Ik zag iemand anders op VG247 ook al zeggen dat hij de game nu al toffer dan Fallout 3 vond, en ik vroeg me echt af waarom. Dus de game lijtk echt verbeteringen te hebben, had ik niet verwacht zeg.

    Trouwens, in RDR zaten ook genoeg glitches, iedereen deed er lacherig over omdat ze ook grappig waren, maar de bugs die ik tot nu toe zie uit NV zijn ook opzich grappig en niet game brekend. Echter echte lockups enzo, dat verziekt een game wel, als die te vaak gebeuren.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Zie het maar een als een voorlopige conclusie en toevoeging aan het geheel van mijn korte impressie. ;)
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Klinkt weer goed allemaal. Heb er zin in :) Nu maar hopen dat Mediaoffer op tijd verstuurd zodat ik zaterdag en zondag lekker weer de wasteland in kan
     
  14. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Na 2,5 uur spelen ben ik alweer helemaal hooked! Wat een geweldige game is dit geworden zeg! Totaal niet verwacht afgaande op filmpjes en screenshots. De game zit vanaf het begin al beter in elkaar dan Fallout 3. Uiteraard wel gelijk met hardcore begonnen! ;)
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop dat mediaoffer hem snel verstuurd! Helaas sturen ze hem pas op de release op geloof ik. Er stond iig op de website '0-3 werkdagen na release op 22-10-2010'. Ik heb hem wel nog net op tijd besteld zie ik. Nu is ie uitverkocht.
     
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil deze game toch ook wel halen,maar dus de mensen die hem hebben zijn nog geen storingen tegen gekomen ?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maakt dat nu echt zoveel uit? F3 en Oblivion (en Daggerfall en Morrowind) hadden ook allemaal last van rare bugs

    Dat heb je nou eenmaal bij zo'n groots opgezet spel (met een beetje brakke gamebryo engine)

    Desondanks zijn dat wel de RPGs waar ik me het langst mee vermaakt heb (samen met de Black Isle RPGs)
     
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Nog niets, na 2,5 uur spelen. Dat is natuurlijk nog niets, dat weet ik, maar sommige reviews doen het voorkomen alsof je geen stap kunt zetten zonder een bug.
     
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thx,nog nooit geen fallout gespeelt dus ben benieuwd of het mij ligt.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Nog even een toevoeging aan mijn impressie op de vorige pagina:

    Hij is makkelijker dan F3. Waarom zeg ik dat. Omdat ik direct vanaf het begin al 10 stimpaks had en best wat meer starterspunten kon verdelen over mijn skills.

    Hardcore mode zal wel niet het grootste probleem voor mij worden. Ik begin er echter niet mee.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina