De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Had hem besteld, bestelling ging mis (ze hadden de oude Desire geleverd) en nu kan ik pas over 13 dagen weer bestellen |:-

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Das verrot...

Ik zelf kreeg bericht van studentmobiel binnen 2 weken maar ze hopen eerder, met mazzel deze week al maar officieel mag ik pas 8nov een nieuw abbo vragen dus ik hoop dat ik 2 weken gematst word :emo:

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoe kan het trouwens dat de levertijd van een iPhone 4 16GB maar 24 uur is bij Belsimpel, terwijl het via T-Mobile 6 weken duurt, zo niet langer? Vriend van me moest 8 weken wachten.

Ik ga gewoon naar de T-Mobile Shop en hem daar bestellen, want dan is de levertijd veel minder. Maar als het zo via internet nóg minder is.. :eek:

4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik zit een beetje te twijfelen tussen de Motorola dext en de lg gw 620, zijn beide android met toetsenbord, iemand die een van deze 2 heeft?

5. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    In ieder geval géén LG... Wacht anders even tot de HTC Desire Z uitkomt, ook Android met qwerty-toetsenbord, maar wel absolute kwaliteit. (Gebaseerd op gebruikersreviews van de G2 (Amerikaanse versie) en mijn voorgaande ervaringen met HTC.)

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zit in precies hetzelfde schuitje. Maar je mag tegenwoordig toch 6 maanden voor het verlopen van je abbo al verlengen right?
    Daar maar eens gebruik van maken:+

7. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Helaas, dat hebben ze aangepast.. Vodafone gaat van 6 naar 4 maanden, KPN is van 4 naar 2 maanden gegaan! Nog even geduld nog ;)
    Ik mag 4 november verlengen, maar nu is het niet meer zeker of KPN/Hi de Desire Z gaat leveren.. Kan me niet voorstellen van niet, maargoed, even afwachten dan maar...

8. Bert de Vries

Bert de Vries Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat alleen Vodafone Desire HD's heeft gekregen om uit te leveren. Heel vreemd. De rest van Nederland kan lekker wachten. Zit er sterk aan te denken om de mijne te cancelen. Zag dat HTC inmiddels de HTC Gratia gelanceerd heeft en ik denk dat ik die voor heel wat minder kan hebben. Desire HD is toch wel prijzig. Desire Z van hierboven lijkt me trouwens ook vet. Alleen ben ik niet zo van de qwertytoetsenborden. Iemand daar ervaring mee?

Mzl, Bert

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, wanneer komt de Desire Z uit? Wil opzich wel een mobiel met QWERTY-toetsenbord, lijkt me erg handig namelijk

10. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag bij de Vodafone winkel de HTC Desire HD ''besteld''. Maatje van mij werkt hier in Ede bij de Vodafone en heb zo een goeie deal kunnen sluiten. Morgen kan ik hem ophalen bij de Vodafone winkel in Veenendaal. Ze hebben er één voor me achter gehouden!:) Dus morgen lekker de hele dag spelen met mijn nieuwe speelgoed!

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Mazzelaar, ik stap over naar Vodafone toe via Studentmobiel.nl dus ik ben al wel blij om te horen dat Vodafone ze eerder heeft, maar het is natuurlijk studentmobiel.nl die het gaat verkloten voor me :F:

12. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Nice, laat ons even je ervaringen horen ;) en ff kijken hoe het zit met de proximity meter. :p
    Thnx en veel plezier ermee, ik moet nog 3 maanden wachten....
    misschien dat hij dan wel wat goedkoper is geworden.

p.s. ik zag vandaag in hi krantje htc desire hd voor 19,95 p/m staan met internet onbeperkt (2e jaar 39,95) wel mooi dealtje!

ohja, telefoon was er gratis bij !!

13. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nja, het punt is dat ik geen abbonement mag, en dan is de htc weer te duur:{

14. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik zeker even doen deze week!

Ik heb nu 250 belminuten/smsjes geloof ik, weet het niet meer precies:9 En daarnaast nog onbeperkt internet.
    De eerste 12 maanden voor 22,50 en de laatste 12 maanden voor 34,50.
    Daar bovenop komt nog 6 euro in de maand voor de verzekering van het toestel.

15. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Mooie deal ook. gratis foon erbij ook?
    welke provider?

16. DutchMada

DutchMada Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blackberry 9700 bold!! Ding is goud.

Ik zou hem bijna opsturen naar postalgold....

Internetten is lekker snel, met handige apps, pingen, whatsapp facebook..

Ik krijg mailtjes als smsjes binnen, net als de whatsapp app.
    Gratis smsen met iphone, blackberry en de nieuwste nokia's en nog wat toestellen.

Gewoon ideaal, mooie look, niet te zwaar, zakelijk heerlijk :thumbs:

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel te horen gekregen van kameraad die werkte bij ICT Grolsch en daar hebben 9 van de 10 mensen een blackberry en HTC (tech support/kantoor/directie/staff etc) En daar was het uitval (defecten) Bijzonder hoger dan die van HTC. Maar dat waren ook de wat oudere modellen...Oh en verder mag hopen dat je ook niet zo'n ping addict bent?! :+

18. DutchMada

DutchMada Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kwa uitval weet ik niet, ik heb nog nooit van iemand gehoord dat zijn 9700 stuk was ;) maar misschien waren de oude blackberry's wel minder of wat kinderziektes ofzo :9

Pingen valt nog mee, whatsapp is veel vetter, dan kan je zelfs direct gemaakte foto's of video's of voice berichten versturen, naar Blackberry en Iphone telefoons. Je hoeft ook niemand toe te voegen, zodra jij iemands nummer hebt die ook whatsapp heeft, staat diegene direct in je contactenlijst van whatsapp..

De App Adidas Micoach is ook vet, tijdens het hardlopen houdt die alles bij via de GPS, zodra je klaar bent sync je de gegevens ook naar je micoach account en kan je de route zien in google maps en verder alle statisctieken, dus snelheid, cal, grafieken met lijnen van snelheid enzo. Allemaal super nauwkeurig! ;)

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Blackberrys hebben toch een kutcamera en geen touchscreen?
    Té zakelijk imo... en dat pingen dat lijkt wel de breezer van 2010.

Edit: ah zie dat er een blackberry mét touchscreen komt.. én met slider toetsenbord ( en 5 megapixel camera). Heb zelf ook het liefst allebei. Touch ontzettend handig voor internet, media, games e.d. en de toetsen vind ik fijner voor bellen/smsen, toetsen via touch vind ik maar irritant.

Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  20. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Whatsapp is wel relax hoor ik van vrienden die het hebben. Gratis berichtjes verzenden (wel internet nodig uiteraard) naar iedereen die het ook heeft en waar je het nummer van hebt. Het is heel direct en werkt als een soort supersnelle msn :thumbs: Zodra ik mijn nieuwe tel heb zet ik dit erop zodat ik lekker makkelijk in het weekend kan overleggen waar we uit gaan etc 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina