[XOne] Naruto Ultimate Ninja Storm 2

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 21 dec 2009.

1. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Normaal heb ik er ook niet zo'n probleem mee, maar als een puppet user (Sasori) is het echt amper te counteren. Je kunt namelijk zelf niks doen en je bent vrij weerloos tegen zo'n iets.. Ik had meerdere keren een substitution maar dan stond ie weer gelijk in me rug met een rasengan er recht achteraan.

Lijkt me trouwens vrij sterk dat hij 'goed' zou zijn, ik miste alleen leven van een combo van 3 hits en had hem al compleet naar awakening gebracht. Pas toen hij in awakening ging kreeg ik het moeilijk.. uiteindelijk heeft ie denk ik minstens 10x rasengan gedaan.. goedkope rot truc vond ik het.

Zo ook zo'n Jiraiya user die 5-6 ultimates probeerde te doen.. ik had ze allemaal geblokt of gesubstitute op één na.. en die brengt je dan gelijk in een nadeel.

Toch blijf ik met m'n huidige setup spelen en ben van 0-4 naar 14-9 gegaan met eigenlijk alleen losses door spammers. ;)

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    en die unlock ik hoe? (behalve door bp)

3. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, net Lars unlocked, dus heb nu alle characters. Nog even zoeken naar wat TonTon Pearls en wat requests doen, en dan is even experimenteren met verschillende personages.. Dan ook nog is even kijken of er online wat te winnen valt in de ranked matches :)

Storymode spelen, en dan na je "Laatste Chapter" alle Dolls zoeken en dan Killer Bee verslaan met Sasuke.

Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  4. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Als je wilt oefenen in player matches wil ik best tegen je spelen hoor.

Ben voornamelijk een single speler, maar moet zoiezo wennen aan het spelen met support characters vanwege ranked, dusja! :+

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Als ik jou was zou ik gewoon blijven substituten en een support character gebruiken om op afstand te komen (Pain is daar ideaal voor). Ik vind Rasengan eigenlijk wel meevallen, vind Amaterasu nog veel erger. Maar ik probeer het gewoon te counteren met een Substitution jutsu en een 'throw' of Rasengan Barrage er achteraan. :cool:

Wie wat player matches wilt spelen kan mij ook gewoon toevoegen!

6. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik gebruik inderdaad Sasori met Pain en Taka Sasuke als support characters, tot nu toe eigenlijk bijna geen problemen tenzij ik echt dood gespammed wordt.

Sasori! _O_

7. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net alle pearls van TonTon gevonden, en heb 8 vogels in totaal nu. Ben nu met challenges bezig van Grandpa Gen.. net de eerste op het dak gehad, je merkt toch wel dat dit het moeilijkere is dan het algemeen vechten.

Ik denk morgen of zaterdag overdag maar eens even online proberen, ik zal jullie wel toevoegen trouwens, altijd leuk om eens tegen elkaar te spelen, toch?

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik kan 1 pearl niet vinden... hoeveel zijn er in de rain?
    klopt het dat ik de achievement nog niet heb van alle cursed dolls? ik heb net fragment gedaan

edit: kon niemand me zeggen dat je op het dak van het hokage gebouw kon.. pff, pas toen ik grandpa gen tegenkwam ontdekte ik dat

Laatst bewerkt: 21 okt 2010
  9. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je de achievement van die dolls al? Volgens mij kreeg ik die voor, of tegelijk met die fragment.. Want daar moet je alle dolls voor hebben voordat je die kan doen..

10. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik gebruik bij Naruto ook Pain en Taka Sasuke, maar misschien is Kakuzu of Deidara ipv Taka Sasuke handiger als je Sasori speelt om nog wat meer range te krijgen? Ook wel een handige tip als je dichtbij moet komen om aan te vallen en je hebt Taka Sasuke: gebruik Y + A zodat je zeg maar rent met chakra en op dat moment gebruik je Taka Sasuke, zodra je dan de tegenstander hit met je chakra run, hit Sasuke ook altijd. :)

11. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Taka sasuke is idd heel erg handig om te gebruiken, vooral je partners met een run zijn handig om afstand te houden.

Ik vroeg me af of ik online ook mijn ninja equipmment kon veranderen, of zijn die set per character?

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja die krijg je na fragment. maar dat is niet alles. je moet daarna nog naar orochimaru's hideout om die cursed doll master te beaten

13. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het kunnen zien bij mijn achievements, ik dacht eigenlijk dat je die Dolls eerder kreeg, maar je moest daarna idd nog tegen jezelf in die Hideout.

Ik ga vanavond nog even op zoek naar 2 vogeltjes, dan heb ik die ook allemaal, wil wel zien wat welke vogel voor spullen mee terug kan brengen, altijd handig voor materials :)
    Die brieven sturen naar vrienden als ze naar jouw geschreven hebben zitten trouwens ook echt prachtige antwoorden tussen, heb er best wel om kunnen lachen. Vooral de eerste die je terug kan schrijven naar Shino, haha.

14. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik ga zo ook even verder met alle Pearls, Dolls en requests te doen.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat vind je eigenlijk zo fijn aan Sasori, Thunder?

16. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Het feit dat Sasori los staat van de Kazekage puppet, veel mensen raken hierdoor verward.

Ik had daarstraks een 1 op 1 tegen een Pain user en hij had totaal geen kans. Hij gebruikte Shinra Tensei (Almighty push) om m'n puppet weg te blazen en kwam dan op me af gedashed omdat ie dacht dat ik weerloos was.. Inmiddels werkt m'n puppet weer en kan ik hem zo een standaard jutsu of ultimate in z'n rug geven.

Sasori's (Y)+(X) shuriken doet trouwens aardig wat schade en kan iemand al vrij veel schade aanbrengen door gewoon rond te springen en hem daarmee te bombarderen. Als ie dashed dan roep ik gewoon de puppet terug en substitute / grab ik hem.

De (B) combo van Sasori is trouwens behoorlijk sterk.

Daarbij vind ik Sasori gewoon vet haha en ga niet met karakters spelen puur omdat ze 'beter' zouden zijn.

Chiyo is trouwens ook een beest omdat als je haar (B) combo met de (Y)+(B) jutsu timed je die aan elkaar kan koppelen en je die persoon echt gek kan maken. Een plus punt aan Chiyo is dat ze kan substituten en dan ultimate kan doen.. bij Sasori komt de ultimate namelijk uit de puppet dus dan is het moeilijker.

Als nadeel heb je bij puppet users dat ze vrij weerloos zijn tegen karakters die bij hun awakening een teleport krijgen in je rug, karakters zoals Minato,Guy,Lee en vooral als ze dan gaan spammen zoals bij Minato. Ook nooit je Jutsu activeren als je puppet op de grond ligt want dan telt ie wel en kost het je chakra terwijl er niks gebeurd.

Spel uitgespeeld trouwens! En damn.. zeker de aankoop waard.. Die laatste battle met pain was gewoon zo indrukwekkend! _O_

17. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Zie net dat ik in de top 200 van Leaderboards sta. :D

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1

Je hebt gelijk. Ik heb even Sasori uitgeprobeerd, en ik snap je punt. Hij speelt aardig lekker. Ik kan nog steeds niet kiezen met wie ik het liefst speel. Ik heb vanochtend Bee (weer) ontdekt :mad:.

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik krijg later deze week mijn review exemplaar binnen van naruto.

Hopelijk vind ik de game ook zo geweldig als jullie :). (demo vond ik zeer tof)

20. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je zeker genieten van het spel :)

Deel Deze Pagina