Het feit dat Sasori los staat van de Kazekage puppet, veel mensen raken hierdoor verward.
Ik had daarstraks een 1 op 1 tegen een Pain user en hij had totaal geen kans. Hij gebruikte Shinra Tensei (Almighty push) om m'n puppet weg te blazen en kwam dan op me af gedashed omdat ie dacht dat ik weerloos was.. Inmiddels werkt m'n puppet weer en kan ik hem zo een standaard jutsu of ultimate in z'n rug geven.
Sasori's
+
shuriken doet trouwens aardig wat schade en kan iemand al vrij veel schade aanbrengen door gewoon rond te springen en hem daarmee te bombarderen. Als ie dashed dan roep ik gewoon de puppet terug en substitute / grab ik hem.
De
combo van Sasori is trouwens behoorlijk sterk.
Daarbij vind ik Sasori gewoon vet haha en ga niet met karakters spelen puur omdat ze 'beter' zouden zijn.
Chiyo is trouwens ook een beest omdat als je haar
combo met de
+
jutsu timed je die aan elkaar kan koppelen en je die persoon echt gek kan maken. Een plus punt aan Chiyo is dat ze kan substituten en dan ultimate kan doen.. bij Sasori komt de ultimate namelijk uit de puppet dus dan is het moeilijker.
Als nadeel heb je bij puppet users dat ze vrij weerloos zijn tegen karakters die bij hun awakening een teleport krijgen in je rug, karakters zoals Minato,Guy,Lee en vooral als ze dan gaan spammen zoals bij Minato. Ook nooit je Jutsu activeren als je puppet op de grond ligt want dan telt ie wel en kost het je chakra terwijl er niks gebeurd.
Spel uitgespeeld trouwens! En damn.. zeker de aankoop waard.. Die laatste battle met pain was gewoon zo indrukwekkend!
Klik om te vergroten...