Damn clickandbuy, schiet eens op.
Edit: lol, kijk ik nog eens naar de datum, 15-11, nee joh, niet over een maand pas, kijk ik nog eens goed, 15-11-2007, wtf. Dacht dat ik die 1cent opnieuw zou krijgen, omdat ik hem onlangs pas wilde bevestigen.
Internetbankieren ging maar tot half 2009, dus maar even in de papieren afschriften gezocht, code ingevoerd, voila. Voor niets zitten wachten.
Edit2: Ok, maar nu kan ik via iPhone nog niets kopen. Kom dan keer op keer indezelfde lus van inloggen / wil je hem nog kopen / gereed / inloggen...
Als ik nou gewoon kon zeggen via clickandbuy, maar nee (creditcard staat op geen).
Probeer ik het via iTunes op de pc, kan ik wel clickandbuy kiezen, gaat ie naar de website om in te loggen, gaat ie vervolgens naar de iTunes site. En ja, die site herkent mooi niet dat ik iTunes geinstalleerd hebt en werkt ook nooit. Waarom gaat ie gvd niet gewoon terug naar iTunes app.
Echt, waarom moet die zooi zo gaar werken.
Maar opnieuw gedownload, verwijderd en installeren en hopen dat site iTunes dan wel gewoon herkend.
Edit3: Met de nodige moeite heb ik een app via iTunes op de pc kunnen kopen, nu eens proberen of het nou wel wil lukken op de iPhone.
Edit4: Wiehoe, werkt nu ook gewoon op de iPhone.
Klik om te vergroten...