1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 29 sep 2010.

?

Welke iPhone en Provider gebruiken jullie ??

Peiling gesloten op 31 okt 2010.
  1. iPhone 3G

12 stem(men)
    19,0%
  2. iPhone 3GS

23 stem(men)
    36,5%
  3. iPhone 4

28 stem(men)
    44,4%
  4. T-Mobile (i-abonnement)

38 stem(men)
    60,3%
  5. T-Mobile Relax

8 stem(men)
    12,7%
  6. KPN

6 stem(men)
    9,5%
  7. Vodafone

10 stem(men)
    15,9%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik neem aan dat jij deze hebt. ik zou kunnen overwegen deze te kopen maar volgens mij en als ik het goed lees is het alleen werkzaam tegen krassen etc. Maar je signaal wordt er niet door verbeterd of stopt antennagate...

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Invisible Shield heeft er ook 1 voor de zijkant. Ik had voor de release van de iPhone 4 zo'n full body pakket gekocht.

Inmiddels heb ik de zijkant eraf gehaalt omdat er vuil onder kwam en het er niet mooi uitzag. Of het atenneprobleem door de zijkant minder word kan ik niet zeggen, nooit op gelet eigenlijk omdat ikzelf geen problemen had/heb.

3. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Als ik het goed heb gelezen, krijgt het spel geen nieuwe levels, maar is alles in een ander jasje. Oftewel een nieuw thema, maar geen nieuwe levels :mad:

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Dacht alleen iPhone naar iPhone. Wist niet dat WhatsApp er ook voor Android en BB was?!

Oja: Kun je op de 3GS alleen radio luisteren via WiFi/3G of kan heeft Apple de FM-ontvanger in de telefoon al geactiveerd?

Laatst bewerkt: 21 okt 2010
  5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Dat heb ik idd ook begrepen. Iemand die m gekocht heeft en kan bevestigen of er wel of geen extra levels bij zitten?

6. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Update is er nog niet.

7. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. 't is een totaal andere applicatie, maar wél met nieuwe levels. Dus je hebt zegmaar de app Angry Birds, maar de Halloween versie moet je kopen. En dan heb je Angry Birds Halloween als aparte app

Dus het enige verschil is dat het gewoon een andere app is, de levels krijg je WEL. (45)

8. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ah. Je hebt gelijk. Heb hem net gedownload. Vanavond even spelen.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Damn clickandbuy, schiet eens op.

Edit: lol, kijk ik nog eens naar de datum, 15-11, nee joh, niet over een maand pas, kijk ik nog eens goed, 15-11-2007, wtf. Dacht dat ik die 1cent opnieuw zou krijgen, omdat ik hem onlangs pas wilde bevestigen.
    Internetbankieren ging maar tot half 2009, dus maar even in de papieren afschriften gezocht, code ingevoerd, voila. Voor niets zitten wachten. :+

Edit2: Ok, maar nu kan ik via iPhone nog niets kopen. Kom dan keer op keer indezelfde lus van inloggen / wil je hem nog kopen / gereed / inloggen...
    Als ik nou gewoon kon zeggen via clickandbuy, maar nee (creditcard staat op geen).
    Probeer ik het via iTunes op de pc, kan ik wel clickandbuy kiezen, gaat ie naar de website om in te loggen, gaat ie vervolgens naar de iTunes site. En ja, die site herkent mooi niet dat ik iTunes geinstalleerd hebt en werkt ook nooit. Waarom gaat ie gvd niet gewoon terug naar iTunes app.
    Echt, waarom moet die zooi zo gaar werken. :mad:
    Maar opnieuw gedownload, verwijderd en installeren en hopen dat site iTunes dan wel gewoon herkend.

Edit3: Met de nodige moeite heb ik een app via iTunes op de pc kunnen kopen, nu eens proberen of het nou wel wil lukken op de iPhone.

Edit4: Wiehoe, werkt nu ook gewoon op de iPhone.

Laatst bewerkt: 22 okt 2010
  10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ben blij dat ik m'n iTunes account aan een CC gekoppeld heb. :+

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom JailBreak je hem niet gewoon? Veel minder gedoe :+.

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    22 Tracks _O_. Echt vet om al die nieuwe nummers te ontdekken, en het werkt heerlijk.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de interface beter dan de gewone 22tracks. :+

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
  15. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een manier om te voorkomen, of is er een app die gewoon je MSN naam blijft weergeven?

Bijv stel je hebt een msn naam: piet en je email adres = piet010@hotmail.com. Dan wil ik uiteraard dat de naam 'piet' gewoon weergegeven word en niet mn email adres.

En dat gebeurt tóch met eBuddy Pro, en aangezien dat het snelste IM App is....

(En nee, WLM wil ik niet gebruiken :D )

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik gebruik Beejive. Beter gezegd, ik heb Beejive op m'n iPhone staan. Echt gebruiken is iets anders. :+

17. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik gebruik Beejive :+

Vind dat echt de beste MSN app :)

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Zeker een toffe app! :)

19. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar dingen die ik totaaal niet snap:)

1. Op een of andere manier kan ik mijn iPhone niet meer kantelen, dat het beeld niet meer draait. Wat heb ik gedaan8)! En er staat dus zo'n tekentje boven aan in de balk.

2. Ik kan me iPhone niet jailbreaken. Als ik naar www.jailbreakme.com staat er dat de versie te nieuw is. What to do?:)

Alvast bedankt!:cool:

20. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Zie quote.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina