De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Haha wat een pokeraar ook zeg. Nu tekent ie dik bij :emo:

2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, er stond vannacht schijnbaar een 'angry mob' voor zijn deur :emo:

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Dat plaatje bij VI dan ook, haha. Hij verrast iedereen, echt alsof hij dat expres deed: :+

4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    hij? de media bedoel je?

5. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0

Net zo als in de CL vorig jaar, toen hij geblesseerd was maar gewoon speelde :D

Klein boefje dat het is :+

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat was te verwachten. Dus als hij in de winterstop weg gaat, kan PSV er nog geld voor vangen, en aan het einde v/h seizoen niet meer? En bij wat voor club zullen we hem zien spelen, wat zou bij hem passen. Juventus/Athletico Madrid?

7. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    PSV en Ibi kunnen ook nu al een deal sluiten met een mooi bedrag en dan afspreken wanneer die komt, kan dus ook zomer zijn :) .

Er zullen vast wel enkele clubs zijn die een paar miljoen (2 á 3 schat ik) willen neerleggen op dit moment voor Afellay

8. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Dat heeft ie als Ajacied toch goed in de gaten. Mij viel het ook al op.

9. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, theaterpubliek kan die belachelijke prijzen betalen.

10. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt inderdaad van theaterpubliek, alleen heeft Vak410 zich echt de longen uit het lijf gezongen de hele wedstrijd en vooral de laatste 30 minuten om als 11de man te fungeren.
    Dus Jack moet wel duidelijk iets gehoord hebben.:9

Laatst bewerkt: 22 okt 2010
  11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Iedereen heeft het vaak over Feyenoord dat het daar zo fantastisch is maar dat is ook alleen maar in de grote wedstrijden. Tegen ADO is er bijna geen sfeer en komen ze niet verder dan haagse Joden. En ben ook een aantal wedstrijden mee geweest met een vriend is vak s en de sfeer viel was toen ook niet bijzonder.

Zal vast wel geweldig zijn in de wedstrijden tegen Europese clubs of tegen Ajax maar verder is het ook niet veel. Maar dat geld voor heel Nederland. Dat de Kuip het sfeervolst van Nederland is zegt al genoeg.

12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    In de Kuip is er vaak iets nodig om de boel te laten ontvlammen. Dan wel keiharde inzet van het team, een incident op het veld, of op het moment dat je een belangrijke (tegen)goal krijgt. Is de wedstrijd en de tegenstander minder, dan is dat inderdaad erg aan de sfeer te merken. Maar ik ben inmiddels in alle eredivisiestadions van Nederland geweest, en nergens is de sfeer zoals in de Kuip. Meestal is het zelfs zo dat wij, het uitvak, boven de thuissupporters uitkomen. Al wordt er in het uitvak weer meer gezongen dan in ee Kuip zelf.

13. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    *houdt zich in* :D

14. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Sfeer bij Feyenoord = kut. Sfeer bij de rest = kutter of (te) gemaakt (Twente, ajax, psv en de rest van de Ultra scene)

15. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    viel me laatst op (volgens mij woensdag).. waarom zingen ze bij twente: "you never walk alone" voor de wedstrijd? Dat vond ik pas gemaakt.

16. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Bij VVV is de sfeer best aardig hoor ;) . Een keer geweest maar toch ...

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De 'sfeer' bij Feyenoord-Ajax was pas KUT :emo:

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ja dat uitvak van Feyenoord hoor je altijd. Maar dat heb ik zelf ook met uitwedstrijden van ADO, dan is de sfeer altijd top.

Vind de sfeer over het algemeen wel tegen vallen in nl. Bij Feyenoord maar ook bij Den haag hangt de sfeer altijd af vannwat er op het veld gebeurd. Het voetbal hoeft niet goed te gaan. Opstootje op het veld en iedereen gaat los.

Twente vond ik vorig jaar in de wedstrijd tegen ADO een goedesfeer hebben. Maar is weer niet de sfeer die ik zelf zo leuk vind.

Hopelijk word het bij ons in het stadion ook weer beter want sinds we verhuisd zijn naar het nieuwe stadion is er alleen maar verdeeldheid onder de supporters en hebben we 3 vakken die sfeer proberen te maken. Dat werkt natuurlijk niet.

19. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
  20. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoorde van de mensen die aanwezig waren in de arena dat de sfeer toch wel goed was! Maarja, over het algemeen vind ik het publiek in nederland sowieso sfeerloos, vaak komen ze niet verder dan ole ole ole:emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina