Ja vind 'm echt nice
Qwerty toetsenbord werkt echt super.. smsen etc. gaat snel. Toetsen zitten gewoon relaxed en zijn niet zo ini mini klein en dicht op elkaar als bij een blackberry. En internetten zonder touch heb ik vroegah gedaan met nokia n95 en dat was echt klote
, dus touch werkt ook goed.
Die combinatie van Qwerty en Touch blijft echt een vereiste voor ik een telefoon koop. Want als je dus alleen touch hebt gaat het 1. minder snel typen en 2. minder precies (ik wil knopjes voelen
) 3. neemt het een deel van je beeldscherm in beslag aangezien er dan zo'n toetsenmenutje te voorschijn komt.
Hij is even groot als een pinpas. Geen grapjes, het is echt bijna 1 op 1. En aangezien grootste deel scherm is valt dat kleine scherm wel mee.
Heb alleen nog niet zoveel verstand van dat android gedoe. Elke app willen ze van je contactlijst gebruikmaken oid.. maar volgens mij moet je er zelf min of meer voor jezelf nagaan welke app je wel of niet betrouwbaar vindt.
Al met al leuk dingetje tot nu toe, alleen zullen de systeemspecificaties waarschijnlijk wel een stuk zwakker zijn dan de "grotere" telefoons waar logischerwijs ook meer techniek in past.
Iemand enig idee welke MSN app het beste is?
Klik om te vergroten...