De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Bulykin blesseert zich maar zet toch nog ff een sprintje in om de 1-1 binnen te tikken

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja zou wel mooi zijn als Twente punten laat liggen, dan staat Roda samen met Ajax 2de :eek:
    AZ gaat ook voor de 5de maal op rij winnen, die hebben de aansluiting met de top al bijna behaald. Ik heb van Ajax overigens alleen de tweede helft gezien, kan niet oordelen over Wegereef dus maar Verhoeven is echt een held _O_

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    haha ff alle reacties gelezen, mooi altijd om te zien. Bij de CL wedstrijd is iedereen positief over Ajax (oke tot die rode kaart) en nu lijkt het de helft beter als er de volgende keer 5 andere spelers worden opgesteld :lol:

die Rode kaart keert de wedstrijd wel. Maar een goed Ajax hoort ook van 10 man van Excelsior te winnen natuurlijk.

Vind de eredivisie ook echt met de week dramatischer worden, kijk ook echt alleen nog maar Ajax en ook echt nooit meer studiosport. Het is gewoon niet om aan te zien, ook het niveau van de scheidsrechters niet.

Kijk nu Celtic-Rangers .. mooie pot, mooie sfeer. Die Samaras gaf iemand een vieze schop 8) kreeg slechts geel, kan daar over het water gewoon ;)

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    4-0 PSV....

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Godskolere zeg. De gifbeker is nog lang niet leeg blijkbaar.

6. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Tien, tien, tien... \o/

Drie punten los als Twente niet weet te winnen. Heerlijk weekend :)

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ADO 1-2!!

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    wtf@ Feyenoord :lol:

9. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik gok dat het makkelijk nog 7-0 kan worden, misschien wordt het wel erger dan dat. Wat is dit slecht zeg, wat een contrast met vorige week.

10. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    We hebben weer een scheids hoor bij Twente - ADO
    Geeft voor de lol een penalty tegen ADO

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Feyenoord gaat echt af.
    Zelfs als Ajax supporter vind ik het sneu voor ze.

12. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Die Martins Indi mag wel gewisseld worden. De laatste 5 doelpunten zijn hem allemaal aan te rekenen.

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sloeg idd weer nergens op, de scheidsrechters worden met de week bedroevender...

Benieuwd of Been het seizoen mag afmaken, vind het echt een hele matige en laffe coach.

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Oh mijn God, dit gaat 10-0 worden zo

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Het is echt een schiettent bij Feyenoord

16. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    TIEN, TIEN, TIEN!!!

\o/

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dit is wel heel zielig :lol:

18. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Dramatische vertoning.

Zelfs met 10 man mag dit niet gebeuren. Wat is dit verschrikkelijk.

Wel knap van PSV, om Feyenoord helemaal kapot te spelen en elke kans die ze krijgen benutten ze.

19. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Wie het laatst lacht, lacht het best!:lol:

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ajax moet zich helemaal niet schamen. Excelsior heeft een veel te klein kut veld. Waardoor Ajax het moeilijk heeft om goed te voetballen. En dan kom je na 30 minuten(?) met 10 man na een 100% GEEN rode kaart. En dan komt Excelsior ook nog gelukkig op een 2-0 voorsprong. Volgens mij had Ajax ook nog wel een paar keer een penalty moeten krijgen? Maar dat werd natuurlijk ook weer niet herhaald op el...:emo: Vanaf ongeveer 12 minuten voor tijd zaten ze er helemaal doorheen bij Excelsior en kwam Ajax ook op 2-2. Daarna had Ajax minder slordig moeten spelen en de 2-3 moeten maken, maar je moet ook begrijpen dat het heel moeilijk is om dan met de druk om te gaan.

Ik ben het niet helemaal met je eens. Ooier ben ik het wel helemaal met je eens, die bejaarde gast kan geen flikker en ik snap niet wat Alderweireld nou fout heeft gedaan. Voor de eredivisie is Anita normaal gesproken best goed, alleen had hij vandaag zijn dag niet. En van Blind weet ik niet wat ik moet denken, hij deed het bij Groningen wel goed, maar heeft nooit de kans gekregen bij Ajax. Emanuelson kan echt wel op links voetballen. Tegen Auxerre vond ik hem nog 1 van de beste van het veld. Enoh is normaal gesproken heel belangrijk voor Ajax, alleen is hij aanvallend niet zo goed en maakt hij vaak onnodige overtredingen. Eriksen heeft nog nooit iets goed laten zien bij Ajax. Sulejmani heeft de laatste tijd ook nog niet echt veel laten zien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina