De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sjow de tering..

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wat een goede argumenten.
    Hou eens de budgetten naast elkaar.. Suarez en de Zeeuw verdienen samen meer dan de hele selectie van Excelsior misschien.
    En dan ga jij de schuld aan het veld geven? 8)

3. Munnie

Munnie Guest

Jankooooo :D

Psv 8-0 wtffffff.

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ach, al verlies je met 13-0. Je krijgt er geen minpunten voor :+.

5. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Je weet toch wel dat je je tijd niet aan Josh moet verdoen als het om voetbal gaat.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nee maar ik moet even mijn gedachte van het voetbal van nu afzetten want ik zak finaal door de grond.. :emo:

7. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Kan Feyenoord niet even 5 rode kaarten pakken..? 3-0 staat toch een stuk aantrekkelijker:+

8. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    WTF 8-0 al, heb het niet gevolgd. Speelt Feyenoord met 8 man ofzo??

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het veld speelde wel mee, maar een club als Ajax zijnde moet Excelsior kapot kunnen spelen met snel positiespel. Ajax was gewoon slecht vandaag, net als de scheidsrechter. Vond Mido wel goed invallen trouwens, zeer sterk in de lucht.

En PSV-Feyenoord, ik heb niet eens het idee dat PSV zoveel druk zet naar voren. Maar Feyenoord speelt zo zwak dat ze er zo doorheen lopen.

10. Munnie

Munnie Guest

Volgens mij met een keeper en een veldspeler. :lol::lol:

11. Munnie

Munnie Guest

+1 :lol:

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    respect dat jullie er nog om kunnen lachen (als een boer met kiespijn weliswaar)

Ik zou er op een gegeven moment echt wel zat van worden, die gifbeker voor feyenoord supporters lijkt wel oneindig diep.

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    zei ik net iets over het dramatische niveau van de Eredivisie?

gaat toch allemaal nergens meer over dit :F:

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Mickey Mouse competitie is te veel eer.
    9-0 ongelooflijk, echt nooit meegemaakt

15. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Met nog 13 minuten te spelen zie ik er nog wel minimaal 2 invliegen.

16. Munnie

Munnie Guest

9-0 ahahahahahahaha echt waar hahaha

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    "TIEN TIEN TIEN"

Jongens, die komt er echt wel. Begin maar met "TWINTIG TWINTIG TWINTIG TWINTIG"

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Kan
    Dat is een begin
    Onjuist. Wanneer Anita een man heeft valt hij door de mand. Als hij lekker vrij kan voetballen is het voor Eredivisie niveau inderdaad net genoeg, maar dat streven we niet na. Tel dit bij elkaar op en hij is gewoon te slecht voor ons streven. Als kanttekening natuurlijk dat hij van nature geen linksback is.
    En bij gebrek aan alternatieven moet die kans maar eens komen, kunnen we hem eindelijk eens beoordelen. Maar dan wel minimaal 6-7 wedstrijden achtereen. Tenzij het echt schrijnend is natuurlijk, maar dat zal het niet zijn. Hij mist echter het vertrouwen van Jol.
    Ja als half en buitenspeler. Als back is het gewoon geen porem. Daarvoor komt hij verdedigend tekort en de rest van zijn kwaliteiten zijn ook nuttiger verder vooruit. Bovendien is het op deze positie bij tijd en wijlen nogal gevaarlijk om alles voetballend op te willen lossen, in principe natuurlijk een goeie gewoonte, maar er zijn tijden dat het niet kan (zoals vandaag weer te zien was).
    Hij is belangrijk omdat het voetbal dramatisch is en er dan een onrustige stoorzender nodig blijkt te zijn. Daar ligt echter ook meteen de crux. Hij is ook in balbezit onwijs onrustig en kan nog geen pass over 5 meter op maat geven. In Bonevacia zie ik veel meer potentie. Overigens verantwoord zijn vorm dit seizoen op geen enkele wijze een basisplaats.

Typisch was dat een fan van Enoh op het Ajax-forum, zonder enig cynisme, aangaf dat het met Enoh wel goed gaat als er een controleur naast staat.
    Hij heeft in elke balbehandeling laten zien veel meer potentie te hebben dan zijn concurrent. Als de dekmantel van je concurrent, die zijn middelmaat nog bedekte, dan wegvalt en hij zelfs geblesseerd raakt is er geen excuus om hem niet een kans te geven. Het grootste deel van zijn speelminuten kreeg hij als linksbuiten en daar kan je hem niet op veroordelen (net als toen met vd Vaart).
    Klopt.

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ga toch weg met die kut argumenten. Al speel je op één vierkante meter, dan moet je excelsior nog wegspelen.

20. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik vond het eigenlijk geen penalty, er was vrij weinig aan de hand toch? Ach.. het is afwachten of ze de 10 halen... nog 10 minuten volhouden :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina