Naja het is pas zonde dat er vroeg rood wordt getrokken, voor de neutrale kijker is dat toch jammer .
Ja idd, balen van die Rode kaart .. hoopte eigenlijk dat er bij Arsenal ook 1 rood zou krijgen, zou goed zijn voor de wedstrijd (voor de neutrale fan) Vind City nog best gevaarlijk met 10 man! *)
Faal niet zo, hoogstwaarschijnlijk kijk je pas voetbal sinds een jaar of 2 en probeer je je er nu uit te lullen omdat je die ontknoping niet hebt meegekregen, PSV heeft echt wel heel goed werk gedaan door op deze momenten de doelpunten te maken.
Stom dat Arsenal het niet afmaakt. Zie straks nog wel de gelijkmaker vallen ook. 0-2, ik zou nog ff langs Adebayor gaan.
Haha grapjas. Cocu scoorde toendertijd en Koeman lag onder vuur. Gevoelig puntje zo te horen. Faal niet zo.
Als je dus wel weet waar we het overhebben is het wel moeilijk dom om te zeggen dat het doelsaldo niet uitmaakt. Mainz gaat weer vrolijk verder, 0-1 in Leverkusen
Ik heb niet gezegd dat het niet uit maakt. Ik heb gezegd waar Shin David zich zorgen over maakt. Over falen gesproken. Ik doelde geeneens op de ranglijst, maar meer vanuit het oogpunt van een Feyenoorder. Die 10-0 verliest, bijna degradeerd en woensdag van VVV gaat verliezen.
Tering, hoe slecht kan je verdedigen.. Met zo'n verdediging had zelfs VVV 5x gescoord. Die Martins Indi is ook wel echt een faalhaas zeg, verbaast me dat het geen Gullit aankoop is.
Ik was er van uit gegaan dat we zouden verliezen bij Twente. Maar als je dan zo genaaid word dan is het gewoon heel erg zuur. Wel een gezellig middagje gehad, puntje has leuk geweest.