De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Toch wel jammer dat wij na al die gemiste kansen door de jaren heen in de Arena én in de Kuip nu PSV als eerste dubbele cijfers zien halen tegen Feyenoord.

Ik heb toch wel een beetje met ze te doen, vooral met de trainer (sympathieke kerel), de spelers en enkele fans. Maarja, ergens lacht er toch ook iets in me, dat kan ik niet onderdrukken.

Hij blijft leuk (en altijd toepasbaar *)).

Laatst bewerkt: 24 okt 2010
  2. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    En ook allemaal niet willen reageren voor de camera.
    :emo:

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jezus, wat een voetbal weekend was het weer.

• Feyenoord, 10-0 verliezen.. Erg pijnlijk, ik heb het live gekeken, man man man. Dit komt heel hard aan in Rotterdam, en ik vindt het jammer. Zelfs als Ajacied vind ik dit soort dingen gewoon zielig voor zo'n club..
    • Ajax, natuurlijk de rode kaart van Anita. Waar sloeg dat op?! Dat was een goede sliding op de bal, misschien tikt hij hem met z'n scheen aan, meer niet! En dan ook nog 's Stekelenburg uitzien vallen. Het is weer zo'n middag zei ik.. Ook erg triest dat de scheids vervolgens niet voor de camera's wil verschijnen.
    • Twente, genoten van het spel van ADO, jammer dat Bulykin uitviel. Wel een held dat hij alsnog met de hand op de bil naar voren rende om de bal kalm binnen te wippen. En natuurlijk sloeg die penalty nergens voor, dat was gewoon op z'n borst. Twente werd weer 's in het zadel geholpen door de scheids, het zal eens niet zo zijn. En ook dáár wilde de scheids niet voor de camera verschijnen na afloop. Toeval, of?..

Ik ben benieuwd naar Studio Voetbal, 's kijken wat er daar te zien valt.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het medicijn voor slapeloosheid.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat zegt natuurlijk genoeg. Dan weet je direct al dat hij fout zat en hij het dondersgoed weet. Wees dan een man en geef je fout toe. Dit is laf.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat Mainz is echt een ge-wel-dig team zeg. Lekker om naar te kijken, beetje on Duits ook.
    Vooral die Holtby kan lekker ballen.

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en de tegenstander (Leverkusen) vind ik 1 van de meeste saaie teams om naar te kijken. Ik moet af en toe verplicht met een vriendin meekijken maar dat team heeft echt gewoon niks boeiends. Saaie stijl, langzaam traag tergend voetbal en nooit Nederlanders.

Jammer dat HSV gister niet kon winnen van Bayern. Op het moment is HSV mijn clubje hier :cool:

8. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Voor een voetballende ploeg als Ajax is het toch gewoon lastig om in zijn spel te komen op zo'n klein veld?! Ik vind dat het dan gewoon kan dat ze in het begin niet zo goed spelen. Maar ik vind dat ze na een tijdje wel een oplossing gevonden moeten hebben daarop en een stuk beter moeten zijn dan Excelsior. En als ze dan ook nog zo onterecht rood krijgen wordt het helemaal lastig op zo'n klein veld.

Het is niet dat ik aan je twijfel. Maar ik vind het wel heel snel als je al na 1 wedstrijd zegt dat iemand goed is. Dat kun je meestal toch pas echt goed zien na meerdere wedstrijden. Hij kan gewoon toevallig 1x goedgevoetbald heben. Ik vind het wel raar dat je dus eigenlijk zegt dat Excelsior uit vrij makkelijk is. Zij hebben en een klein veld en kunst gras. De 2-0 van Excelsior kwam ook doordat Emanuelson niet lekker uitkwam door dat kunstgras.

Vitesse heeft ook lekker veel gekocht ja... Paar middelmatige spelers.

9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Emanuelson blundert tot drie keer bij die 2-0. Dat kan je echt niet meer afschepen op het kunstgras. Ja, één keer blijft hij haken. Maar zo'n dekkingsfout en vervolgens die bal ook nog inleveren bij Vincken (?). Dan heb je gewoon een brevet van onvermogen.

En dat Ajax last zou hebben van een klein veld is gelul. Ajax heeft daarvoor de juiste spelers, die heel technisch zijn aangelegd en daarom binnen de korte ruimtes kunnen voetballen.

Ajax heeft gewoon gefaald en dat gelijkspel is ook nog eens onterecht. Dat is de harde realiteit. Dat ligt niet aan het veld, dat ligt niet aan de scheids. Je bent kwalitatief veel beter dan je tegenstander. En je weet ook dat Excelsior vooral thuis vrij sterk is. Dan hoor je erop te klappen. De arrogantie van de spelers en het gemakzucht was zo ergerlijk.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :cool:

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    De fout ligt altijd bij andere he.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hoeveel scheelt het eigenlijk?
    Een strookje van 10 meter ofzo?

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Overigens ben ik toch blij verrast met het optreden van Mido. Hij is erg koddig en alles gaat niet meer soepel, maar het gaat nog wel veel gevaar van hem uit. Daarnaast is hij in deze staat niet opzij te zetten8)

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat het een klein veld is en dat je daarom verliest dat is so not true. Ik speelde vanmiddag zelf op een veel kleiner veld dan normaal + kunstgras (nee niet bij Excelsior) en dat ging harstikke prima.

15. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    0-3 van City uit winnen is lekker, wij gaan dit seizoen de Premier League winnen als we zo blijven spelen en iedereen in vorm blijft :)

16. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

Ga je nou amateur met eredivisie vergelijken?

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Haha dat is precies jullie probleem: Arsenal is niet degelijk genoeg, veel te wisselvallig.
    Ze missen die killersinstinct die United en Chelsea wel hebben.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vond ik ook, hij won veel kopduels en was niet van de bal te zetten.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sorta, ik vind gewoon dat je zo'n veld niet als groot excuus moet zien.

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb vandaag geen arrogantie en gemakzucht gezien bij Ajax. Ze probeerden het wel, maar de omstandigheden zaten heel erg tegen. Ik vind dat Ajax na de 2-2 het beter had moeten doen en de 2-3 had moeten maken. Maar voor de rest vind ik dat Ajax het wel aardig gedaan heeft. Met 10 man terugkomen tot 2-2 op kunstgras en een klein veld. De enige die ik het echt kwalijk neemt dat Ajax niet gewonnen heeft is Wegereef.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina