De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Haha, prachtig!

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kap er maar gewoon mee Mario. Dit heeft geen zin meer.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Onzin.
    Gewoon blijven, wedstrijd tegen Twente heeft voldoende aanknopingspunten.
    Niemand wil dat Been weggaat btw.

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Weer zo een die apart juicht :+

6. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    En dan?

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg hier toch wel medelijden van. Die gast heeft zoveel clubliefde, hij gaat er echt kapot aan.

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Pastoor op de bank :+

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    QFT. Gelijk cynisch bestempelen met een _O_ smiley, jammer.

En dat filmpje van Ralluf is trouwens briljant, haha!

10. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kom op. Het gaat al een hele lange tijd slecht met Feyenoord. Uitgeschakeld in el, beker en in de eredivisie dreigen ze te degraderen. 1 Wat minder slechte wedstrijd maakt dat niet goed.

Wat ik dan niet snap dat ze een nieuw stadion willen bouwen voor Feyenoord! Wat moet een club in de jupiler league met zo enorm stadion?! Zelfs nu Feyenoord nog in de eredivisie speelt krijgen ze de Kuip nog niet eens vol. Hoe moet dan dan als ze in de toekomst in de jupiler league zouden spelen?!:confused: Dat is dus weggegooid geld...

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Uitgeschakeld in EL?
    Haha gast we hebben ons daar geeneens voor gekwalificeerd zeg :lol:
    En de resultaten zijn slecht, maar als je het een beetje volgt moet je het gewoon eens zijn dat ontslag/vertrek van Been de club niets goeds doet. Ik hoop echt dat hij blijft.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop het het ook maar de spelers moeten het nog wel in hem zien zitten. Niks ten nadele van Been maar misschien krijgt iemand anders ze wat sneller weer aan het voetballen.

Al die jonge jongens die moeten er nu mentaal toch helemaal doorheen zitten (als dat al niet zo was)

13. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt er weinig kaas van gegeten. De competitie is nog niet eens halverwege, degraderen oid kan je werkelijk nog niks over zeggen. T gaat idd slecht met vandaag een hoogtepunt, maar het seizoen duurt nog wel ff. Vind het zeer triest voor de club maar ze kunnen zich nog wel een stuk naar boven vechten.

Dat stadion is natuurlijk niet alleen voor Feyenoord. Dat is ook een stadion om meer kans te maken op een EK of WK. Daarnaast gebeurt er wel meer dan alleen voetbal in een stadion. Bovendien wordt dat niet allemaal door de club Feyenoord betaald.

14. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, als je het goed zegt hebben ze zich niet gekwalificeerd, maar ik denk dat je snapt wat ik bedoel. Ik denk dat het ontslag wel goed is voor Feyenoord. Ze verliezen zo ongeveer elke wedstrijd en er zit helemaal geen potentie in. Dan kun je beter met een andere trainer proberen lijkt mij. Al heb ik geen idee wie dat zou kunnen en willen.

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    :emo:

Daarnaast zitten de supporters ook absoluut niet op een nieuw stadion te wachten. De KNVB zit enorm te pushen, vanwege het WK-bid. En de Kuip staat al sinds 1937, is ook enorm lang voor een stadion. Op een gegeven moment móét er gewoon verhuisd worden. Hopelijk kunnen we dat zo lang mogelijk uitstellen.

En als Feyenoord weer wat beter gaat draaien, komt de Kuip echt wel weer vol hoor ;)

16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt wat je zegt. Maar Feyenoord doet het al heel lang slecht en het ziet er helemaal niet naar uit dat ze het beter gaan doen. Ik weet dat dat stadion niet alleen bedoelt is voor Feyenoord, maar het is volgens mij wel de hoofdzaak. Dus ik denk dat ze er beter nu de stekker eruit kunnen trekken. Zeker nu er heel veel bezuinigd moet worden. Dit vind ik dan gewoon echt zonde van het belastinggeld.

Ik geef toch niet de supporters de schuld. Ik weet ook dat de KNVB dat graag wilt. Maar het was volgens mij wel het idee dat het het nieuwe stadion van Feyenoord zou worden. En alleen voor een paar wk-wedstrijden en wat concerten/evenementen vind ik het echt zonde van het geld.

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Er zit juist enorm veel potentie in. Het komt er alleen niet uit, mede omdat er een ontzettend gebrek aan ervaring heerst.

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Lol @ Feyenoord in Jupiler league.

En waarom moeten ze Been eruit schoppen? Ja, dat is "de standaard" in de voetbal wereld maar ik zou dan ook graag een oplossing zien. Denk je nou echt dat dankzij Been het zo slecht gaat met Feyenoord?

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Jij snapt het niet echt, plus je spreekt jezelf enorm tegen.
    Als er geen potentie inzit volgens jou, wat heeft het dan voor zin om een trainer te ontslaan? Zorgt een nieuwe trainer er dan voor dat het team opeens wel potentie heeft? :emo:.
    Stabiliteit, dat is wat we nodig hebben. Zomaar een trainer ontslaan heeft Ajax ook wat teveel gedaan, je moet niet zomaar na 1 slecht jaar gelijk een zondebok aanwijzen omdat je resultaten, resultaten en resultaten wilt zien. Geef een trainer de kans, zoals Jol, om op de lange termijn wat neer te zetten.
    Gelijk ontslaan hoort daar echt niet bij. Dat doen ze maar in Amsterdam :p.

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat de meeste het met me eens zijn dat Feyenoord genoeg kwaliteit heeft om in het linkerrijte te staan. op dit moment zijn ze degradatiekandidaat. En het ziet er niet naar uit dat het op korte termijn beter zal gaan. Ik vind dat het mede aan de trainer ligt dat de spelers zo slecht spelen. Been is dus gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord. Dus moet er een trainer komen die wel goed genoeg is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina