[Formule 1] Seizoen 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 27 dec 2009.

?

Wie gaat dit spannend seizoen winnen?

1. Alonso

39,6%
  2. Webber

18,8%
  3. Hamilton

8,3%
  4. Vettel

31,3%
  5. Button

2,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Alonso is een held. Punt. Uiteraard is die eerste plek een mazzeltje, maar hij rijdt er wel. Foutloos, van begin tot eind. Denk dat Alonso ook momenteel de beste coureur is die er rondrijdt. Sterk, weinig fouten, lef, constant. Samen met het feit dat de Ferrari ook gaat als de brandweer is dat de gouden combinatie... Jup, zo af en toe een mazzel-race, en af en toe vette pech. Zoals elke coureur.

Alonso wereldkampioen!

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik bekijk nu de opname van de race (lap 37/55), grappig om F1 auto's onder de modder te zien. 8) Tot zo!

3. JeePee

JeePee Guest

Ik denk Kubica. Sterk, géén fouten, lef, constant en een zeer mooie rijstijl. Al vind ik het dankzij Petrov erg moeilijk in te schatten waar die Renault nu gemiddeld zit qua snelheid.

F1 auto onder de modder :+ ?

Erg vette foto!! :)

4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142

niet mee eens. de eerste helft van 2006 was hij iets beter maar de tweede helft werd hij best wel hard afgemaakt door Schumi! sterker nog hij won nog maar 1 keer de tweede seizoenshelft.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Toffe race! Baan zelf is niet echt bijzonder, maar door het weer vond ik het interessant genoeg. Strak van Alonso, heeft volgens mij niet één fout gemaakt, of wel? Wat betreft beste coureur, ik vind Kubica ook echt héél goed, hij presteert onder allerlei omstandigheden en in verschillende situaties goed.

6. JeePee

JeePee Guest

En over 2005 ben je het wel eens :+ ? Kimi was toen echt lomp veel sneller. Tevens uitgeroepen tot driver of the year ook trouwens.

Vergeet niet dat halverwege '06 de massadempers verboden werden. Toen moest Renault veel inleveren. En hij won inderdaad maar één race in de tweede helft. Drie keer raden op welke manier 8) oké nu houd ik op

7. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    haha maar toch, so true!

op de een of andere manier zit 2005 als een dominant Alonso jaar in mijn hoofd.

8. JeePee

JeePee Guest

Bij mij als Kimi fan behoorlijk anders 8)
    Uitgevallen in leidende positie in Imola, Nurburgring en Hockenheim (guess who took the win 8) sorry, ik zou stoppen). Hij moest 10 plekken terug in Frankrijk, Silverstone, Monza en Japan (toch nog 2de, 3de, 4de en 1ste geworden) door een blow-up tijdens de trainingen en in Monza had hij ook nog een lekke band die hij eerder al in Maleisië gehad had. En hij zou 2de startte in Indianapolis, maar die race ging niet door. Plus hij liet 'm afslaan op de grid in Australië, maar dat kon z'n eigen schuld zijn. Achterstand op Alonso: 21 punten. Mechanische pech Alonso: helemaal niks 8) Wat een jaar en wat was ik blij toen die laatste 2 races in '07 het geluk e.i.n.d.e.l.i.j.k. eens aan zijn kant stond.

En dat duiveltje lijkt net als z'n fanclub zo overgevlogen te zijn richting Vettel :'-(

9. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Dus wanneer je een auto hebt die snel is maar niet betrouwbaar moet je kampioen worden. Wanneer je wat langzamer bent, maar de auto tenminste heel blijft wordt je onterecht kampioen.

Zo zou de F1 moeten zijn ja..

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Trouwens, voor de mensen die de foto niet zien, JeePee postte hem eerder ook al, doe de URL van de afbeelding kopiëren en volg die dan, dan kan je hem bekijken. Super vette foto! _O_

12. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Wow die foto is vet. Is hij er ook in High res ergens te vinden, want dan wordt dit mijn wallpaper.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  14. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
  15. JeePee

JeePee Guest

Ik heb 'm ook nog in 4746x3264 voor de liefhebber :)

16. Remco

Remco Guest

bring it! :)

17. JeePee

JeePee Guest

18. Remco

Remco Guest

Thanks!

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe allemaal dezelfde desktop denk ik zo :+

Het is dan ook wel een erg mooie (aparte) foto.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zou die op zich wel als achtergrond willen, maar als ik bedenk dat het een auto is die niet de finish gehaald heeft... vind ik dat een beetje jammer!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina