Ja, maar daar staat EA ook bekend om, de slechte servers en de bugs. EA is één van de grootste gaming companies en het gaat alleen maar om geld binnenhalen. Bungie bjvoorbeeld had in dit geval allang een patch uitgebracht. EA niet, en ik zie het ook nog niet gebeuren. Het geld hebben ze binnen en omdat er geen echte andere serieuze footie sim is (PES vind ik toch echt geen sim) is iedereen eigenlijk wel verplicht FIFA te kopen
Het jammere is dan ook dat ze kunnen flikken wat ze willen, geld krijgen ze toch wel en zolang ze dat krijgen is er geen reden om een tevreden community te hebben. Nou een heel simpel voorbeeld: in career mode als je de nationale beker hebt, krijg je altijd dezelfde tegenstander. dat it zo geprogrameerd. Ik speelde met Dagenham in de Engelse League Cup , FA Cup en Paints Cup drie keer tgen Stevenage, drie tegen Morecambe, twee keer tegen Portsmouth en twee keer tegen Fulham. En dat omdat ze gewoon het hele spel niet hebbe getest. Want dit is echt zo'n schoolboy's error.Als iets ingewikkelds zoals graphics niet altijd helemaal kloppen, oke, maar dit gaat gewoon om zoiets simpels. Een simpele randomizer die teams uitkiest in een nationale beker. Zoiets kunnen e letterlijk binnen een halfuur fixen
Laatst bewerkt: 26 okt 2010