1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Naar mijn weten niet. Volgens mij liggen ze daar een beetje te slapen want na de release hebben ze nog geen enkele update gedaan.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Klinkt als uitstellen tot FIFA Ultimate Team 11. Geldklopperij daar, wat een knoesten.

3. Turbulus NL

Turbulus NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar daar staat EA ook bekend om, de slechte servers en de bugs. EA is één van de grootste gaming companies en het gaat alleen maar om geld binnenhalen. Bungie bjvoorbeeld had in dit geval allang een patch uitgebracht. EA niet, en ik zie het ook nog niet gebeuren. Het geld hebben ze binnen en omdat er geen echte andere serieuze footie sim is (PES vind ik toch echt geen sim) is iedereen eigenlijk wel verplicht FIFA te kopen

Het jammere is dan ook dat ze kunnen flikken wat ze willen, geld krijgen ze toch wel en zolang ze dat krijgen is er geen reden om een tevreden community te hebben. Nou een heel simpel voorbeeld: in career mode als je de nationale beker hebt, krijg je altijd dezelfde tegenstander. dat it zo geprogrameerd. Ik speelde met Dagenham in de Engelse League Cup , FA Cup en Paints Cup drie keer tgen Stevenage, drie tegen Morecambe, twee keer tegen Portsmouth en twee keer tegen Fulham. En dat omdat ze gewoon het hele spel niet hebbe getest. Want dit is echt zo'n schoolboy's error.Als iets ingewikkelds zoals graphics niet altijd helemaal kloppen, oke, maar dit gaat gewoon om zoiets simpels. Een simpele randomizer die teams uitkiest in een nationale beker. Zoiets kunnen e letterlijk binnen een halfuur fixen

Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  4. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets bekend over Ultimate Team?

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Clubs is al wel een stuk beter dan in het begin. Nu lijkt de lagg vooral toe te slaan tijdens prime-time ('s avonds). Dan is het gewoon drukker en heb je sneller last van lagg. Niet dat dat een excuus is, maar het zou een verklaring kunnen zijn.

Nog steeds verbaas ik me echter over het feit dat clubs in fifa 10 lekker soepel liep en het in fifa 11 een redelijk drama is.

6. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan als Speler/Manager nooit overstappen naar een andere club,je krijgt alleen Manager aanbiedingen.

Ik heb al 6 FA Cup finales tegen Wigan gespeeld.

De stats van andere competities veranderd met de dag,wilde over stappen naar een club uit Spanje/Italie,dus wilde ik de standen van die competities de laatste speelrondes in de gaten houden zodat ik wist welke ploegen Europees zouden halen.
    De stand veranderde elke keer dat ik keek,dan stond Inter ongeslagen 1e,dan weer Juve,dan weer AC enzenz,de top 10 was elke keer anders...

Tijdens online wedstrijden met mijn VP heb ik héél vaak circa 2 seconden vertraging op mijn besturing, bv:ik druk op pass,2 sec later geeft hij pass.
    Ook speel ik soms ineens met een andere VP,een ander bestuurd dan mijn VP...

Het duurd meestal 5/10 minuten voor je in een wedstrijd zit,daarvoor word je elke keer eruit gegooid of zegt hij dat de tegenstander vertrokken is.

Het zal wel tot FUT(dit jaar gratis) duren voor er een patch komt,maar aan al deze punten word nog NIET gewerkt,ben ergens een lijst tegen gekomen,deze dingen stonden er niet op.
    Ik hoop maar dat er aan de Carriere mode gewerkt gaat worden,vorige Fifa is er niks aan gedaan dat je spel na 1 a 2 seizoenen vastliep en je niet verder kon.
    Ik zou toch graag zo'n 15 jarige Carriere willen doen als Speler/Manager,en dat ik dan om de 2 seizoenen naar een andere club kan...

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Agree. Erg zonde is dat..

8. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 1700 punten nu, gister van de 10 wedstrijden 8 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren. Best lekker. Stond 500e van de week. Vandaag proberen 2000 punten te halen en de top 8000 binnen te gaan :D

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Die leaderboards zeggen echt niets hoor.

10. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je die grondpasses er staat drie keer x drukken maar ze lukken nooit snap iemand dat ?

11. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    hmm bij mij doen ze het altijd. Niet de ideale manier om te scoren maar neem aan dat je ze voor je pro wilt halen ;)

Kijk anders ff of je bij controls de crosses op semi hebt staan. Daarna is het gewoon simpel 3 maal de knop indrukken voor een hoge voorzet (supersnel drukken btw) vanaf een flank bij de achterlijn in de buurt.

12. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Lol, heb ik al tijden met fifa 10. Lage voorzet, 3 keer x en ja hoor weer hoog voor :mad:. Volgens mij werkt dat gewoon niet.

13. Turbulus NL

Turbulus NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Maar stiekem is FUT toch eigenlijk de enigste reden waarom ik FIFA 11 heb gekocht, en met mij heel veel andere mensen. FUT is één van de weinige dingen die nog helemaal vol met bugs zit, omdat FUT wordt beheerd door enkele mensen die ook daadwerkelijk naar de community luisteren. In FUT10 had je op de fifa site een speciaal forum waar je een IF of SIF kon aanvragen, aangeven als er een glitch of bug was en dat werd dan opgelost.

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Als ik over de grond een voorzet wil geven. Dan doe ik gewoon (X)(X)(X)(X)(X)(X) en dan doet hij het altijd :+

15. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    That doesn't make sense.

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dan doe je echt iets verkeerd :+

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    damnnnnnnnn weer iemand he-le-maal overlopen vrijwel niks weggeven en dan toch met 1-0 verliezen. Mijn veldspel was echt bij vlagen geniaal.. maar die bal wilde er niet in.. ach iig positief uit de pot gekomen ondanks het verlies.
    edit: ah en nu door het goede spel 4-0 '30 minuut leaved tegenstander.

18. Turbulus NL

Turbulus NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel. Op het gewonen FIFA forum krijg je nooit een reactie van een mod ofzo, maar bij het FUT forum bepalen de mensen zelf wat de volgende IF/SIF wordt, welke toernooien er komen etc.

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat werkt gewoon wel:+

20. Turbulus NL

Turbulus NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog iemand op zoek naar een Nederlandse FIFA club? Gisteren hebben een vriend en ik de club Rigor Mortis opgericht. Nu na 13 wedstrijden 6 keer gewonnen 3 keer gelijk 4 keer verloren. Maar 2 van die verloren matches waren een disconnect terwijl we voor stonden

Inmiddels hebben we al 4 leden, maar we zijn nog op zoek naar mensen voor alle posities, behalve GK (keeper)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina