Het lijkt me ook niet echt in de game passen. Je speelt al met hyper moderne technologie. Maar ik hoor het graag als ik het mis heb.
Vanquish, the story so far...
Door overbevolking op onze wereld is de mensheid in de nabije toekomst afhankelijk geworden van de nieuwe space colonie, dichtbij de aarde. De orde van de Russische Ster, een splinter factie die door een militaire coup de macht in Rusland heeft overgenomen, valt de colonie aan en wendt de technologie daar aanwzig aan om een vernietigende laserstraal op de VS af te schieten. San Fransco wordt vernietigd.
Hun doel: ongeconditioneerde overgave en onderwerping van de VS binnen 10 uur.
Willicht de VS deze eisen niet in, dan wordt New York als volgende vernietigd. Overgave is echter geen optie en de VS heeft geen andere keuze de colonie binnen 10 uur terug te veroveren met een alles wat het heeft.
De mariniers worden door veteraan Lt. Col. Robert Burns geleid en wordt vergezeld door Sam Gideon, een onderzoeker bij Darpa. Darpa is o.a. de ontwikkelaar van de ARS (Augmented Reaction Suit), het pak dat Sam draagt en dat nu in het veld zal worden getest. Sam heeft echter een verborgen agenda. Professor Candide, hoofd onderzoeker bij Darpa, voerde namelijk op de colonie onderzoek uit tijdens de bezetting . De orde was hiervan op de hoogte en heeft naar alle waarschijnlijkheid hem gevangen genomen. De kennis die Candide bezit mag niet in verkeerde handen vallen; dit zou desastreuze gevolgen kunnen hebben voor onze wereld.
Een aanval op de space colonie volgt en de enige cruiser die vooralsnog door de defensie ring heen breekt is de cruiser met Burns en Sam. Na een fel gevecht om de LZ te veroveren bevinden onze helden zich onderbemand en -equipped in een half vernietigde hangaar. Nu de rest van de colonie nog, met nog maar 8 uur op de klok...
[yt]BzX3J6eLHlQ&feature=channel[/yt]
Laatst bewerkt: 24 okt 2010